۱۱۶۸۳۲۶
۷ نظر
۵۰۲۹
۷ نظر
۵۰۲۹
پ

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

اکنون هیوندای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تولید گرنجور یک نسخه ویژه از آن را معرفی کرده که در نوع خود بسیار متفاوت و جالب است.

عصر ایران : گرنجور یکی از محصولات موفق کمپانی هیوندای است که از سال ۱۹۸۶ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. هیوندای خودروی مذکور را در برخی بازار‌ها از جمله ایران، با نام آزرا روانه بازار کرده تا این سدان فول سایز پس از ۶ نسل همچنان فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

اکنون هیوندای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تولید گرنجور یک نسخه ویژه از آن را معرفی کرده که در نوع خود بسیار متفاوت و جالب است.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

گرنجور ویژه سالگرد که در واقع یک نمونه مفهومی است از طراحی جعبه‌ای محبوب دهه ۸۰ میلادی استفاده می‌کند که این طراحی به شدت در کشور‌های شرق آسیا طی دوران مذکور محبوبیت داشت.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

اما برخلاف این ظاهر کلاسیک، گرنجور مفهومی که خودروی کاملا مدرن است! در بخش چراغ‌های اصلی از گرافیک داخلی ال ایی دیی به سبک هیوندای آیونیک ۵ استفاده شده است.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

در قسمت داخل کابین کیفیت بسیار بالایی از پوشش چرم و پارچه مخمل در قسمت‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم که این ترکیب لوکس با فناورانه‌های روز ترکیب شده است. نورپردازی مجللی و در عین حال خلاقانه‌ای نیز برای فضای داخلی کابین بویژه در قسمت داخلی درب‌ها و سقف ردیف عقب انجام شده است.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

از فناورانه‌ها نیز باید به نمایشگر‌های دیجیتال یکپارچه سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر اشاره کرد. یک نمایشگر تبلتی نیز با بطور عمودی در قسمت بالای کنسول میانی نصب شده که برای دسترسی تنظیمات سیستم صوتی و تهویه استفاده می‌شود.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

عناصر کرومی در قسمت‌های مختلف حس لوکس فضای کابین را افزایش داده اند. در کنسول اصلی جلو طراحی ماژولاری انجام شده که از جمله باید به محل ذخیره اشیا در کنسول اشاره کرد که برای طراحی از ساختار درپوش کلید‌های پیانو الهام گرفته شده و حالتی مخفی دارد.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

سیستم صوتی نیز طراحی کلاسیک دارد که در قسمت بالای محفظه پیانویی قرار گرفته و طراحی کلاسیک دارد.

در بخش پیشرانه نیز از نمونه الکتریکی استفاده می‌شود که هنوز جزئیات آن منتشر نشده است.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

نسل چهارم (از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱) و نسل پنجم (از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷) در خیابان‌های کشورمان حضور دارند.

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت توانایی شکست پیکانو داشت اون موقع بیاد

    • sajad

      جسارتا ماشینهای هیوندا بخاطر قدمت پایینشون کلاسیک به حساب نمیان

      پاسخ ها

      • بی نام

        کاملا صحیح می فرمائید ، فقط پیکان 48 کلاسیک هست

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      اینا کجان ما کجاییم... با اینکه خودروسازیمون رو با هم آغاز کردیم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تفاوت در مردم هر دو جاست یه جا پر ادعا غرغرو تنبل کم هوش و جای دیگه ....

    • روله کورد

      لطفا اول قیمتش داخل ایرانش را بنویسن
      تا نگاه وخواندنش وقتمون و نگیره
      سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج