۱۱۶۸۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتظار برای استعلام درباره بازیگر معروف تُرک

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «مجانی» گفت: اگر در مهلتی که دارم امکان حضور بازیگران خارجی در این پروژه فراهم نشود، تغییراتی در پروژه و بازیگران ایجاد خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: محسن محسنی‌نسب که برای ساخت فیلم «مجانی» با یکی از بازیگران مطرح ترکیه مذاکره کرده و قرار است این فیلم را خارج از ایران بسازد‌، گفت: طبق پیگیری‌هایی که از وزارت ارشاد کرده‌ام، هنوز جواب قطعی برای حضور بازیگران ترک‌، فرانسوی و عرب در این پروژه نگرفته‌ام چرا که استعلام آنها باید گرفته شود.

او با اشاره به اینکه در چند روز گذشته از لوکیشن‌های مورد نظر خود در کشور ترکیه دیدن کرده است‌، ادامه داد:زمان نهایی من برای انجام این پروژه ماه سپتامبر است، چرا که در آن زمان بازیگران خارجی انتخاب شده قراردادهای دیگری دارند و اگر اینطور شود زمان ساخت فیلم عقب می‌افتد.

محسنی‌نسب اضافه کرد: با این حال اگر امکان حضور بازیگران خارجی فراهم نشود، پروژه را به شکل دیگر یعنی در یک فضای دیگر و با گروهی از بازیگران جدید دنبال خواهم کرد.

انتظار برای استعلام درباره بازیگر معروف تُرک

او درباره سرمایه گذاری این پروژه هم گفت: در حال حاضر تصمیم قاطع دارم تا این فیلم را در بخش خصوصی بسازم اما ممکن است اگر مشکلی پیش بیاید برای دریافت حمایت‌های دولتی درخواست دهم. اما این را اطمینان دارم که حتی اگر با هر بخش دولتی هم همکاری کنم فیلمی خواهم ساخت که دیده شود و فروش خوبی داشته باشد.

بازیگران «مجانی» ایرانی نیستند و بازیگر نقش اصلی آن «کیوانچ تاتلیتوگ» است که در ایران با نقش «کوزی» در یکی از سریال‌های ترکیه‌ای شناخته می‌شود.

به گفته محسنی‌نسب داستان «مجانی» که عوامل پشت دوربین آن از دست‌اندرکاران حرفه‌ای ایرانی هستند،‌ درباره مهاجران جنگی سوریه است که به خاک ترکیه پناهنده می‌شوند اما در این میان تعدادی قاچاقچی بین‌المللی با آن‌ها برخورد می‌کنند که به دنبال قاچاق دختران و پسران جوان برای فحشا و قاچاق اعضا می‌گردند.

این تهیه کننده سینما همچنین درباره فیلم «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی گفت: پروانه نمایش این فیلم گرفته شده است و پخش آن برعهده فیلمیران است که قرار است برای نمایش آن در اکران دوم عید فطر اقدام کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج