۱۱۶۸۴۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خان‌محمدی: چرا صدری را مدیرعامل نمی‌کنید؟

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید سرخپوشان عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشتند.

ورزش سه: حسن خان‌محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: پرسپولیس بعد از بازی آسیایی شرایط خوبی نداشت ولی شروع خوبی در لیگ داشت اما پرسپولیس مشکلاتی دارد و در نقل و انتقالات نتوانست بازیکنانی را جذب کند که مورد علاقه کادرفنی باشد و این مساله در تیم مشکلات عدیده ای را به وجود آورد ولی انشاالله رفته رفته این مساله حل شود و بتوانیم شرایط خوبی را برای پرسپولیس داشته باشیم.

وی درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس در بازی با گل گهر عنوان کرد: پرسپولیس مشکلاتی در خط دفاعی دارد و برای همین هم نمی‌تواند شرایط لازم را در بازی ایجاد کند و دست مربی باز نیست و در شروع بازی سه دفاعه بود. پرسپولیس تغییر تاکتیک داد ولی نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. پرسپولیس در حال حاضر از نظر بازیکن طوری نیست که دست مربی باز باشد. من فکر می‌کنم پرسپولیس انشاالله با گرفتن بازیکنان تاجیک بتواند شرایط لازم را پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس چون در نقل و انتقالات نتوانست کاری که لازم بود انجام بدهد و شرایط مناسبی مهیا نشده، الان مجبور است همین بازیکنانی که هست را بگیرد. پرسپولیس در پست های دیگر هم به بازیکن نیاز دارد اما بازیکنی نیست و وقتی که می‌توانستند بازیکن با کیفیت جذب کنند مدیریت بخاطر شرایط مالی نتوانست و الان هم چاره ای جز اینکه این دو بازیکن تاجیک را جذب کنند ندارند و حداقل مشکلات دفاعی را حل بکنند.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در چهار هفته اول لیگ بیست و یکم توضیح داد: این بازیکنان تازه به پرسپولیس آمده‌اند و ما بیشتر می‌توانیم درباره اسدی صحبت کنیم که بهتر از بقیه بوده است. پاکدل و دیگر بازیکنان هم باید در شرایط خوب قرار بگیرند و فعلا ما آزمون خوبی ندیدیم و نمی‌توانیم خوب قضاوت کنیم و انشاالله در بازی های آینده مشخص می‌شود این بازیکنان چه کارایی و کیفیتی دارند.

او درباره وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: باید تکلیف مدیریت باشگاه مشخص بود و اگر قرار است آقای صدری مدیرعامل شود، اعلام کنند و اگر قرار است شخص دیگری را بیاورند اعلام بکنند. باید تکلیف مدیریت روشن شود که شرایط مناسبی برای بازیکنان و مربیان پیش بیاید و آرامش حاکم شود تا از مشکلات کمتر شود.

خان‌محمدی در واکنش به عدم دعوت مهدی طارمی به تیم ملی عنوان کرد: آقای اسکوچیچ نباید آن مصاحبه را می‌کرد و وظیفه فدراسیون این بود که تمام مصاحبه ها را هماهنگ می‌کرد و اجازه نمی‌داد کار به اینجا بکشد و ایشان چنین مصاحبه ای بکنند. به نظر من طارمی هم در جواب آقای اسکوچیچ حرف بدی نزده و گفته که بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیری بالایی دارند و مشکل خاصی نیست.

وی افزود: قبلا هم این حواشی با آقای کی‌روش ایجاد می‌شد. در مجموع فدراسیون باید یک هماهنگی با سرمربی ایجاد می‌کرد و باید با سرمربی یک نشستی داشته باشد که اجازه ندهد چنین مصاحبه هایی باشد که تیم ملی ما را به چالش بکشد و مشکلات خاص خودش را به وجود بیاورد و در این شرایط که می‌خواهیم به جام جهانی برویم، این مسائل پیش پا افتاده ما را به چالش نکشد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره پاسخ ندادن طارمی به تلفن کریم باقری گفت: آقای طارمی اعلام کردند من شماره آقای کریم باقری را ندارم و به لحاظ همین جواب ندادم. من خصوصیات اخلاقی آقای طارمی را می‌دانم و حتما واقعیت را گفته است. من فکر می‌کنم با درایتی که آقای کریم باقری دارد این مشکل آقای طارمی هم حل می‌شود.

او در پایان با اشاره به بازی های پیش روی تیم ملی عنوان کرد: بازی های سختی با لبنان و سوریه داریم چون تیم های درگیر شونده ای هستند. بازی سختی است اما من فکر می‌کنم ما در این دو بازی حداقل می‌توانیم چهار امتیاز بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج