۱۱۶۸۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مولر: ما برای قهرمانی جهان اینجا آمده‌ایم

مولر می گوید دوست نداشته در بازی با پرتغال باعث اخراج په په شود.

خبرآنلاین: توماس مولر با ۳ گلی که مقابل پرتغال زد حالا در جام جهانی برای آلمانها هشت گل به ثمر رسانده و می تواند رکورد رونالدو را در جام جهانی بعدی پاک کند . او بعد از درخشش مقابل اصلی ترین رقیب المان در گروه ، با خبرنگار اکیپ گفتگوی کوتاهی داشته :

در مورد بازی با پرتغال چه نظری داری ؟

ماعالی شروع کردیم و بازی کاملا در همان جهتی پیش رفت که می خواستیم . ما از دو موقعیت استفاده کردیم و بازی ۲-۰ شد . بعد با دو گل برتری یک بازیکن هم بیشتر شدیم و دیگر برای پرتغال جبران نتیجه خیلی سخت بود. ما از نظر روانی در شرایط خیلی خوبی بودیم . البته به نظرم پرتغال زمانی که تیم کاملی بود از موقعیتهایی که داشت خوب استفاده نکرد. مثلا اگر کونترائو ضربه اش را به گل بدل کرده بود ، نتیجه ۲-۱ می شد و کار برای ما سخت تر بود. با همه اینها بازی بعدی ارتباطی به این نتیجه ندارد و ما باید روی آن بازی برنامه ریزی کنیم.

با سه گلی که به ثمر رساندید شما در کنار کلوزه رکورد گلهای زده در جام جهانی را که به رونالدو تعلق دارد ( ۱۵ گل ) به شدت تهدید می کنید . فکر می کنید در این جام بتوانید باز هم آقای گل شوید ؟

باید خونسرد بمانم چون فقط یه بازی سپری شده . ما آمده ایم که قهرمان جهان شویم نه اینکه رکورد بزنیم .من اصلا به رکوردهای فردی فکر نمی کنم و کاملا برایم بی تفاوت است. من سه گل زدم ولی همیشه این طور نمی شود. با اینحال می دانم در جام جهانی شانس زیادی برای آقای گلی دارم . من همیشه نهایت سعی وتلاشم را انجام میدهم ولی هیچکس نمی داند در بازی بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی گویم که می توانم هر بازی سه گل بزنم ولی در هر بازی برای زدن بیشترین تعداد گل تلاش خواهد کرد.

فکر می کنید اخراج پپه درست بود ؟

به نظرم کمی عجیب بود چون من سرم پایین بود و دقیقا ندیدم که چه اتفاقی رخ داد. همه چیز خیلی سریع بود . او دستش را بلند کرد و به صورت من زد و بعد من صورتم را گرفتم و به زمین افتادم . بعد فکر می کنم او سرش را جلو آورد و به سرم زد . من اصلا دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد اما بهر حال در فوتبال اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج