۱۱۶۸۹۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عذرخواهی کمپانی آمریکایی بابت بی‌احترامی به قرآن

حاشیه‌های اکتیویژن تمامی ندارند، از یک طرف مدیران این کمپانی به آزار و اذیت جنسی کارکنان زن متهم شده و از طرف دیگر استودیو اسلج‌همر مشکلات بیشتری ایجاد کرده است. حال نیز نوبت به Call of Duty: Vanguard رسیده.

ویجیاتو: حاشیه‌های اکتیویژن تمامی ندارند، از یک طرف مدیران این کمپانی به آزار و اذیت جنسی کارکنان زن متهم شده‌ و از طرف دیگر استودیو اسلج‌همر مشکلات بیشتری ایجاد کرده است. حال نیز نوبت به Call of Duty: Vanguard رسیده.

عذرخواهی کمپانی آمریکایی بابت بی‌احترامی به قرآن

بازیکنان متوجه شده‌اند که در نقشه زامبی Call of Duty: Vanguard چندین صفحه‌ از قرآن روی زمین افتاده است. اکنون اکتیویژن به این خاطر از مسلمانان عذرخواهی کرده است و به سرعت این مشکل را برطرف کرد. پس از انتشار بازی Call of Duty Vanguard، بازیکنان متوجه شدند که چندین صفحه از قرآن در نقشه زامبی روی زمین پخش شده است. مشکل آنجاست که بازیکنان می‌توانستند روی این صفحات پا گذاشته و خیلی‌ها با این موضوع مشکل دارند.

محتوای حساسی برای جامعه مسلمانان به اشتباه در بازی وجود داشت که ما آن را از بازی حذف کرده‌ایم. هرگز نباید این محتوا به این شکل در بازی ظاهر می‌شد. ما عمیقا عذرخواهی می‌کنیم. ما در حال برداشتن گام‌های فوری در داخل شرکت برای رسیدگی به وضعیت هستیم تا از چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری کنیم.

عذرخواهی کمپانی آمریکایی بابت بی‌احترامی به قرآن

البته این اولین بار نیست که اکتیویژن با چنین حاشیه‌های روبه رو شده است. در سال ۲۰۱۹ بی بی سی از این گزارش داده بوده که گروهی ادعا داشتند که اکتیویژن با بازی Call of Duty: Modern Warfare قصد بازنویسی تاریخ را داشته و تبلیغات ضد روسی را ترویج می‌دهد. با این وجود اکتیویژن اعلام کرد که اتفاقات درون بازی هیچ ارتباطی با جهان واقعی ندارند.

بازی Call of‌ Duty: Vanguard بار دیگر بازیکنان را به جنگ جهانی دوم برمی‌گرداند اما این بار شاهد روایت داستانی جدید خواهیم بود. بازی روی یک تیم ویژه متشکل از اعضای متفقین متمرکز است و شامل چهار شخصیت اصلی می‌شود. ما باید به این اخبار نیز اشاره کنیم که نویسندگان Call‌ of‌ Duty: Vanguard قصد ساخت دو دنباله را برای آن دارند.

بازی Call of Duty: Vanguard هم‌اکنون در اختیار بازیکنان پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج