۱۱۶۹۰۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آقای وزیر یک ماه از وعده بسته حمایتی گذشت

بسته حمایتی وعده‌داده‌شده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گذشت یک ماه از سخنان وزیر، هنوز محقق نشده است.

خبرگزاری صبا: در حالی که نزدیک به یک ماه از وعده محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد برای ارایه بسته حمایتی به مناسبت روز ملی سینما می‌گذرد، اما هنوز حمایتی در این زمینه به سینماگران اختصاص نیافته است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۸ شهریورماه در سخنانی گفت: بسته‌ای را به صورت کامل در وزارتخانه آماده کرده‌ایم که تقدیم دولت شده است و من امیدوارم این بسته برای روز ملی سینما به تصویب دولت برسد تا خبرهای خوشی را برای جبران بخشی از مشکلاتی که اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این ایام کرونایی با آن روبه‌رو بودند، داشته باشیم.

آقای وزیر یک ماه از وعده بسته حمایتی گذشت

او سه روز بعد و به مناسبت روز ملی سینما نیز از تصویب این بسته در دولت، با شرایطی بهتر از بسته اولیه خبر داد و بیان کرد: رییس جمهور به مناسبت روز ملی سینما برای اهالی فرهنگ و هنر هدیه‌ای در نظر گرفته است که از طریق صندوق اعتباری هنر در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد. این تسهیلات هم شامل تسهیلات کم‌سود و هم بحث‌های بلاعوض است. این بسته که با مساعدت رییس جمهوری برای هنرمندان در نظر گرفته شده، بسته کامل و خیلی فراتر از انتظار ما است که بابت آن من از رییس جمهوری بسیار سپاسگزارم.

این در حالی است که امروز ۱۶ مهرماه نزدیک به یک ماه از وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گذرد، اما همچنان نه‌تنها این بسته حمایتی اختصاص نیافته، بلکه هنوز جزییات آن روشن نیست. البته انتظار می رود با انتصاب رییس سازمان سینمایی این امور سر و سامان گرفته و این موضوع نیز پیگیری شود.

سینمای ایران ۲۰ ماه است که با تبعات شیوع کرونا درگیر است و با مشکلات فراوانی از جمله انباشت بدهی سینماداران، صف بسیار طولانی فیلم‌های در انتظار اکران، بیکاری بسیاری از هنرمندان و… مواجه است. اگرچه بسته حمایتی می‌تواند مسکنی برای کاهش این مشکلات باشد، اما برای از بین بردن تبعات شیوع کرونا بر سینمای ایران، کافی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج