۱۱۶۹۱۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«سرجوخه» امنیتی نیست!

قربان نجفی اظهار کرد دلیل ایفای نقش در «سرجوخه» سبک فکری و هنری احمد معظمی بوده است.

خبرگزاری صبا: قربان نجفی بازیگر سریال «سرجوخه» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا از دلیل بازی‌کردن خود در این سریال گفت: از آنجایی که من قبلا در سریال «خانه امن» با احمد معظمی به عنوان بازیگر همکاری داشته‌ام و با سبک فکری او آشنا هستم در این سریال به ایفای نقش پرداختم. به نظر من معظمی در کار خلاق و دقیق است و دقیقا می‌داند که چه کاری را می‌خواهد انجام دهد. معظمی در ساخت سریال بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و من به همین علت است که با او همکاری می‌کنم.
او در پاسخ به این پرسش که آیا علاقمند به ایفای نقش در ژانرهای حادثه‌ای است، توضیح داد: برای من فرقی ندارد که در چه ژانری بازی کنم بازیگر باید بتواند در سبک‌های مختلفی به ایفای نقش بپردازد و از آنجایی که حرفه من بازیگری است من به ایفای این نقش پرداخته‌ام.
«سرجوخه» امنیتی نیست!
این بازیگر ادامه داد: در تمام دنیا کارهای فراوانی در ژانر حادثه‌ای تولید می‌شود که مخاطبان مخصوص به خود را دارد. به نظر من سریال «سرجوخه» امنیتی نیست بلکه ژانری اکشن دارد و در این ژانر موفق ظاهر شده و توانسته است رضایت مخاطب را جلب کند. به عقیده من سلیقه قشر جوان امروزی به سمت کارهای اکشن و حادثه‌ای رفته و تولید آثاری از این قبیل می‌تواند برای مخاطبان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.
نجفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ساخت جدیدترین کار خود اشاره کرد و گفت: من در حال حاضر مشغول به بازی در سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و همچنین در حال پیش‌تولید فیلم دومم با موضع اجتماعی به نام «شدن» با تهیه‌کنندگی رضا محقق هستم.
این هنرمند در پایان تصریح کرد: از رییس جدید سازمان صداوسیما خواسته ای ندارم چراکه خودشان می‌دانند و اگر بخواهند می‌توانند توجه بیشتری به هنرمندان داشته باشند و آنها را در اولویت قرار دهند همچنین وعده‌هایی که از قبل از جمله بیمه‌کردن هنرمندان، افزایش دستمزد‌ها و… را که عملی نشده است محقق کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج