جاباما
۱۱۶۹۱۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حمایت ایرانسل از ستارگان کشتی

ایرانسل در ادامۀ حمایت‌های گستردۀ خود از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی، از تیم کشتی لیگ برتری «ستارگان ساری» حمایت کرد.

برترین‌ها: ایرانسل در ادامۀ حمایت‌های گستردۀ خود از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی، از تیم کشتی لیگ برتری «ستارگان ساری» حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای حمایت از ورزش اول کشور و با توجه به جذابیت و اهمیت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد، از تیم کشتی ستارگان ساری در دور برگشت این مسابقات، حمایت کرد.

حمایت ایرانسل از ستارگان کشتی

این تیم، سابقه یک دهه حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور را دارد و تاکنون سه عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی در لیگ برتر کشتی کشور و دو عنوان سومی را در جام باشگاه‌های جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ، به دست آورده است.

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور در گروه «ب»، روز جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در سالن «سید رسول حسینی» ساری، با حضور تیم‌های «ستارگان ساری»، «صنایع مازندران»، «خراسان جنوبی» و «مقاومت» برگزار شد. ستارگان ساری، که در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، در صدر جدول قرار گرفته بود، در دور برگشت این مسابقات، موفق به کسب دو برد شد و تنها در برابر تیم صنایع مازندران، پذیرای شکست شد.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از این نیز، با حمایت از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… تلاش کرده تا در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعۀ ورزش کشور حمایت کند.

در همین راستا، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا نیز، پیرو تفاهم‌نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج