جاباما
۱۱۶۹۶۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نامی آشنا در میان کاندید‌های انتخابات آمریکا

"آلیسا فرح" مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید گفت: مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری حضور خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا: فرح در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت که وی معتقد است پنس در انتخابات ۲۰۲۴ با ترامپ رقابت خواهد کرد.

وی افزود: پنس موقعیت منحصربفردی دارد و می تواند نبردی سهمگین در انتخابات ۲۰۲۴ را انجام دهد.

با این حال فرح اذعان کرد با توجه به شورش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه و سردادن شعارهایی مبنی بر «مایک پنس را آویزان کنید» انتظار می‌رود گروهی از حامیان ترامپ با حضور پنس در انتخابات مخالفت خواهند کرد.

نامی آشنا در میان کاندید‌های انتخابات آمریکا

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید تاکید کرد که شمار اقلیتی از حامیان ترامپ که در شورش به ساختمان کنگره حضور داشتند هرگز حاضر به همراهی پنس نخواهند بود اما فکر می‌کنم او می‌تواند شکافی که میان حامیان ترامپ ایجاد شده را پر کند.

فرح خاطر نشان کرد، به نظر من پنس می تواند تمام خلاهایی که ترامپ نتوانست در ارتباط با زنان، اقلیت‌ها و مقام‌های ارشد داشته باشد را جبران کند. من فکر می کنم که پنس قرار است این کار را انجام دهد و بر اساس شناختی که از او دارم فکر می کنم او می تواند یک مبارزه بزرگ را انجام دهد.

مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید که مدت زمان طولانی دارای پست مشاوره در حزب جمهوریخواه بود، گفت: علاوه بر پنس دیگر افراد جمهوریخواه نزدیک به ترامپ که انتظار می‌رود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حضور داشته باشند، مایک پمپئو وزیر امور خارجه پیشین آمریکا است.

در بین دمکرات‌ها و دیگر مخالفان ترامپ، پنس معمولا به عنوان یکی از متحدان وفادار ترامپ شناخته می‌شود اما ترامپ و طرفدارانش از این که او در جلسه رسمی کنگره برای اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا مداخله نکرد، کینه به دل دارند.

افراط‌ ‌گرایان حامی دونالد ترامپ که با ادعاهای بی‌اساس وی درباره تقلب در پنجاه و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحریک شده بودند، ۱۷ دی ۹۹ به کنگره آمریکا حمله و این ساختمان را اشغال کردند.

مایک پنس معاون اول ترامپ در واکنش به این رویداد در توییتی خواستار توقف خشونت‌ها در کنگره شد و نوشت: حمله به ساختمان کاپیتال (کنگره) تحمل نخواهد شد و کسانی که عامل آن بودند با تمام ظرفیت‌های قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج