۱۱۶۹۸۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رابرت مالی: نظرات اسرائیلی‌ها را درک می‌کنم

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران پس از دیدار با مسئولین صهیونیستی اعلام کرد نظرات و دیدگاه‌های اسرائیلی‌ها را در رابطه با از سرگیری مذاکرات وین درک می‌کند.

خبرگزاری تسنیم:‌ فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران پس از دیدار با مسئولین صهیونیستی اعلام کرد نظرات و دیدگاه‌های اسرائیلی‌ها را در رابطه با از سرگیری مذاکرات وین درک می‌کند.

روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه خبر داد، رابرت مالی فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که به (فلسطین اشغالی) سفر کرده با یائیر لاپید وزیر خارجه و بنی گانتس وزیر جنگ دیدار و گفتگو کرده است.

رابرت مالی: نظرات اسرائیلی‌ها را درک می‌کنم

یک دیپلمات اسرائیلی در این باره به این رسانه عبری زبان گفت: نشست‌های خوبی با مالی داشتیم، آمریکایی‌ها موضع ما را به خوبی درک می‌کنند، لاپید برای مالی دیدگاه اسرائیل نسبت به پرونده ایران را تشریح کرده و ارزیابی اش را نسبت به بازگشت به مذاکرات اعلام و در آن تاکید کرد، بازگشت به مذاکرات تلاش دیگری از سوی ایران برای خرید زمان است.

در ادامه گزارش آمده است: مالی برای اولین بار است که در این جایگاه به اسرائیل سفر می‌کند، او قبل از آن در عربستان و چند کشور دیگر خلیج فارس حضور داشت تا رایزنی‌های خود را پیش از انجام مذاکرات هسته‌ای که قرار است اواخر ماه جاری بین ایران و قدرت‌های بزرگ انجام شود، صورت دهد.

یک منبع آگاه در دفتر نخست وزیری اسرائیل هم در مورد علت عدم ملاقات بنت و مالی هم تاکید کرد، آنچه صورت گرفت صرفا یک اقدام پروتکلی بود زیرا مالی یک مسئول دون پایه بوده و قرار نیست با شخصیت عالی ملاقات داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج