جاباما
۱۱۶۹۹۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گلمکانی: «قهرمان» امید را در سینما زنده کرد

هوشنگ گلمکانی گفت: در این مقطع زمانی با توجه به اکران فیلم قهرمان و به دلیل شهرت و اعتباری که اصغر فرهادی دارد، امید می‌رود که تحولی در عرصه سینما ایجاد کرده و تماشاگر را به سینما بکشاند.

ایسکانیوز: هوشنگ گلمکانی گفت: در این مقطع زمانی با توجه به اکران فیلم قهرمان و به دلیل شهرت و اعتباری که اصغر فرهادی دارد، امید می‌رود که تحولی در عرصه سینما ایجاد کرده و تماشاگر را به سینما بکشاند.

هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما در خصوص اکران فیلم‌های روی پرده سینما اظهار کرد: به طور حتم صاحبان فیلم‌ها نگران اکران آثارشان هستند و در این مقطع زمانی با توجه به اکران فیلم قهرمان و به دلیل شهرت و اعتباری که اصغر فرهادی دارد، امید می‌رود که تحولی در عرصه سینما ایجاد کرده و تماشاگر را به سینما بکشاند.

گلمکانی: «قهرمان» امید را در سینما زنده کرد

منتقد سینما افزود: عده‌ای که فیلم در صف اکران داشتند هم به این نتیجه رسیدند که موقعیت مناسبی است و با توجه به آمار فروش فیلم‌ها اکران باید از یک جایی شروع شود و البته امکان دارد خیلی مطلوب هم نباشد اما مدیران سینما فرمولی داشتند و گفتند که با چند فیلم که به نظر می‌رسد پرفروش باشد شروع کنیم تا بتوانیم مخاطب را به سینما دعوت کنیم.

وی گفت: با وجودی که قهرمان هم فروش خوبی طی این چند روز اکران داشته اما مخاطبان اذعان می‌کنند برخی سانس‌ها خلوت و خالی است.

نویسنده سینما در ادامه خاطرنشان کرد: فیلم اکران کردن در این دوره یک ریسک بزرگ است، اما مسلما باید از یک جایی شروع کرد، زیرا در دنیا هم حتی در زمان عادی، اکران فیلم و اینکه آیا فروش خوبی دارد یا خیر، محل تردید بوده و در حال حاضر در کشور ما هم همین گونه است.

گلمکانی با اشاره به اینکه این دوران برای آزمون و خطاست، بیان کرد: کارشناسان، مسئولان، تهیه کنندگان، سینما دارن و بقیه عوامل تولید فیلم با همفکری هم به یک فرمولی می‌رسند که تا این فرمول انجام نشود نمیتوان نتیجه‌اش را مشاهده کرد و بهرحال این طور که به نظر می‌رسد در روزهای آغاز اکران فیلم قهرمان فروش خیلی خوبی را تجربه کرده است.

منتقد سینما در پایان اظهار کرد: حتی من خودم در ابتدای اکران فیلم قهرمان در سینما آزادی حضور پیدا کردم و مسئولان سینما گفتند که در آن روز 52 میلیون تومان فقط در آن سینما توانسته‌اند بفروشند که از این مبلغ 48 میلیون فروش قهرمان بوده و بقیه مربوط به دیگر فیلم‌هاست و البته در روزهای بعد گویا این معادله برهم خورده اما چاره ای نیست و باید از یک جایی شروع کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج