۱۱۷۰۱۴۵
۵۸ نظر
۵۱۰۸
۵۸ نظر
۵۱۰۸
پ

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

سام اصغری، نامزد ستاره معروف پاپ در سالی که به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، به دنبال راه مخصوص خودش برای رسیدن به شهرت است.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: سام اصغری یک بازیگر نوظهور و یک مربی و تمرین دهنده شخصی است، با این وجود، اما بیشترِ ما و البته میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این جوانِ مودب، خوشتیپ و با رفتار دوستانه را به عنوان نامزدِ ستاره معروف پاپ، بریتنی اسپیرز می‌شناسیم. ستاره پاپِ پرحاشیه و ۳۹ ساله‌ای که تا همین چند سال پیش به عنوان بزرگترین خواننده این ژانر در دنیا شناخته می‌شد. اما روند اتفاقات طور دیگری جلو رفت و در حدود ۱۳ سال پیش اختیار املاک و دارایی‌های ۶۰ میلیون دلاری او از طرف حکم دادگاه از بریتنی گرفته شد و به پدرش رسید. حکمی که تا همین چند ماه پیش از طرف خودِ بریتنی و بسیاری از هنرمندان و مردم عادی بسیار مورد اعتراض قرار گرفت.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

نکته جالب در مورد حدود اختیاراتِ پدر بریتنی (که همین اواخر بالاخره لغو شد) اینجا بود که با وجود علاقمندی بریتنی و سام در مورد رسمی کردن رابطه‌شان و ازدواج، ظاهرا پدر بریتنی با این موضوع مخالف بود و به قول سام در سر راه عشقِ آن‌ها سنگ‌اندازی می‌کرد. موضوعی که در زمانی آن‌قدر غیر قابل تحمل شد که سام طی پستی موقت و ظاهرا خطاب به پدر بریتنی نوشت:" من برای شخصی که مرتبا سعی می‌کند رابطه ما (من و بریتنی) را کنترل کند و در سر راه زندگی ما مانع ایجاد می‌کند، هیچ احترامی قائل نیستم. "

بر اساس اظهار نظر‌های سام و بریتنی این دو برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و سر صحنه فیلم‌برداری موزیک ویدئو آهنگِ "Slumber Party" (بریتنی اسپیرز به همراهی تیناشه) با هم ملاقات کردند. سام قرار بود در این موزیک ویدئو به عنوان مدل و بازیگر نقش ایفا کند.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

پس از آن ملاقات رابطه آن‌ها صمیمی‌تر شد و هواداران بریتنی، سام اصغری را بار‌ها در تصاویر و ویدئو‌های صفحه اینستاگرامی بریتنی مشاهده کردند. در نهایت بریتنی و سام در ماه سپتامبر از طریق اینستاگرام و طی عکسی که در آن بریتنی با خوشحالی حلقه الماسش را به دوربین نشان می‌داد، خبر نامزدیشان را اعلام کردند.

گفتگو با سام اصغری

با وجود اینکه دیگر همه ما کم‌و‌بیش با چهره سام اصغری آشنا هستیم، اما بسیاری از ما هنوز درباره هویت و گذشته این فرد خوشتیپ و مرموز سوال‌هایی داریم. به همین دلیل در نهایت قرار یک گفتگو گذاشته شد و در روز جمعه‌ای از ماه اکتبر آقای اصغری به همراه مشاور رسانه‌ایش برندون کوهن و کارگردان هنری‌اش مکسی برای هم مصاحبه و هم عکاسی از او به مکانی در جنوب شهر لس‌آنجلس آمد.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

در حین گفتگو مشخص شد که سام در سن ۱۲ سالگی ایران را به مقصد کالیفرنیا ترک کرده تا پیش پدرش که هفت سال پیش از آن به آمریکا مهاجرت کرده بود، زندگی کند و سام این تغییر محل زندگی را اتفاق مثبتی ارزیابی می‌کند. به نظر می‌رسد سام اصغری از آن دست شخصیت‌هایی است که به صورت کلی به اتفاق‌های زندگی دید مثبتی دارند و ظاهرا او از ابراز هرگونه نارضایتی و ناخشنودی بیزار است.

زمانی که مصاحبه کننده از سام پرسید که کدام بخش از فرآیند عادت کردن به زندگی در یک کشور جدید که حتی به زبانش هم مسلط نبوده است و همچنین زندگی با پدری که از ۴ سالگی او را ندیده بوده، سخت‌تر بوده است سام پاسخ می‌دهد:" راستش را بخواهید هیچ بخشی از آن سخت نبود و کل قضیه بسیار هم برای من راحت بود. "

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

وقتی از او سوال شد که در این مدت بدترین شغلی که تجربه‌اش کرده چه بوده است، سام می‌گوید که هرچند شغل‌های قبل از شروع بازیگری مانند کار در فروشگاه Best Buy یا رول کردن سوشی در کوئینسیرا سخت بوده، اما او از تک‌تک آن لحظات لذت برده و به قول خودش:" من می‌توانستم در تک‌تک آن کار‌ها بسیار شاد باشم. "

زمانی بیشتر با شخصیت سام آشنا می‌شوید که به پاسخ‌های او به پرسش‌های متفاوت توجه کنید. برای نمونه وقتی از او پرسیدیم از بین فعالیت‌های فراوانی که در حالِ حاضر انجام می‌دهد، کدام اولویتِ اولِ اوست او پاسخ داد تمام این فعالیت‌ها اولویت اول من هستند و وفتی از او سوال کردیم از بین ۳ خواهرش با کدام یک احساس راحتی بیشتری می‌کند او پاسخ داد با هر سه‌تای آن‌ها راحت هستم.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

در نهایت وقتی از او پرسیدیم تو دقیقا چه کاره هستی او پاسخ داد من لوله کش هستم. نکته‌ای که اینجا لازم می‌بینم برای شما که مانند من چهره سام را نمی‌بینید توضیح بدهم، طنز خاص و شیوه منحصر بفرد او در شوخی کردن است. در برخورد‌های اول احتمالا فهمیدن فرق شوخی و جدی او برایتان سخت خواهد بود چرا که صورت استخوانی و تراش خورده او و همچنین لحن صدایش در زمان شوخی کردن کم‌ترین تغییری نمی‌کند. با این وجود اگر سام اصغری را خوب بشناسید متوجه خواهید شد که او حسابی آدم شوخ و اهل طنزی است.

در نهایت البته سام اصغری به سوال ما این پاسخ جدی را می‌دهد:" شغل من، در حال حاضر، بازیگری است. " نقشی که در این زمینه باعث دیده شدن بیشتر سام شد بازی کردن نقش نوعی خاص از بابانوئل در یکی از اپیزود‌های "Hacks" در شبکه HBO Max در مقابل جین اسمارت بود. سام در ادامه در مورد بازیگری این‌گونه توضیح می‌دهد:" به نظر من بازیگری فقط حاضر شدن در سریال و فیلم نیست. برای من برنامه‌ریزی بدلکاری، مربی‌گری و شرکت در مصاحبه‌های انتخابیِ نقش‌ها همه و همه بازیگری محسوب می‌شود و به همین دلیل تمام وقت من صرف این کار می‌شود. "

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

سام همچنین در مورد پست‌های زیادش درباره تمرینات بدنسازی و تناسب اندام توضیح می‌دهد که از نظر او در حال حاضر بدنسازی مانند شغل گارسونی در رستوران برای دیگران است و تا زمانی که نتوانسته تنها از راه بازیگری اموراتش را بگذراند به تمرین و مربی‌گری ادامه خواهد داد. در حال حاضر آقای اصغری در کنار پست‌های عمومی‌اش در مورد فعالیت‌های ورزشی، به عنوان مربی با یک برنامه آنلاین ورزشی با حدود هزار دنبال کننده شخصی همکاری می‌کند.

سام به ما توضیح می‌دهد که حضور در یک اپیزود در یک سریال نمی‌تواند همه مخارج شما را تامین کند و به همین دلیل تا زمان بیشتر شدن فعالیت‌هایش به عنوان بازیگر، بیشتر مخارج‌اش از راه مربی‌گری تامین می‌شود. او همچنین اضافه می‌کند که برنامه تناسب اندام اصغری همواره در حال پیشرفت و بهتر شدن است و این پروژه برای هر شخص برنامه‌ای منحصر بفرد دارد. سام می‌گوید هرچند که امیدوار نیست از طریق این برنامه میلیون‌ها دلار درآمد داشته باشد، اما زمان و انرژی زیادی صرف آن می‌کند؛ و در نهایت وقتی از او می‌پرسیم کدام بخش زندگیش بیشترین هزینه را دارد او پاسخ می‌دهد:" بیشترین هزینه صرف حرفه من می‌شود. یادگیری بازیگری و بدلکاری بخش بزرگی از درآمد من را به خود اختصاص می‌دهد. "

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

در نهایت بد نیست به تیم فعال سام اصغری هم اشاره کنیم. تیمی که با محوریتِ او و با هدف موفقیت او دور هم جمع شده‌اند و هرچند از دید شما پنهان بودند، اما در تمام بخش‌های این گفتگو و البته عکاسی از سام تمام تلاششان را برای بهتر شدن نتیجه به نفع موکلشان انجام دادند.

سام اصغری در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلمی است که قرار است در آن همبازی بازیگر نام‌آشنای هالیوودی یعنی مل گیبسون شود و شاید حضور در این فیلم مسیر رسیدن به شهرت و موفقیت را برای سام هموارتر کند.

برگرفته از مقاله نیویورک تایمز نوشته کِیتی ویوِر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براش آرزوی موفقیت تو حرفه بازیگری میکنم
      اصلا به صورت و هیکلش(البته تو عکسها منظورمه )نمیاد که شوخ طبع باشه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نکنه ایرانیها یه کلمه یاد بگیرند وقتی فرهنگ چیزی نمیاد و ظواهرش میاد میشه این.شوگر مامی یا شوگر ددی به افرادی میگن که فاصله سنی شون دست کم بیست سال از طرف بیشتره.شامل حال این رابطه نمیشه وا بدید

      • بدون نام

        ایرانیها به زنی که دو سه سالم از شوهرش بزرگتر باشه حتی هم سن شوهرش باشه هم میگن شوگر مامی کجای کاری:) در رابطه ایرانی-خاورمیانه ای زن باید بچه سال باشه و مرد میانسال :))))

      • بریتنی قشنگ

        سام خیلی زشته حیف بریتنی امیدوارم اخلاقش مثل مردای ایرانی نباشه و برای پول و شهرت به بریتنی نچسبیده باشه

      • بدون نام

        بریتنی قشنگ ترین زن دنیاست صورت جا افتاده اش هم زیباترش کرده

      • سامان

        خوش به سعادت سام ،کاش من زنی مانند بریتنی میداشتم که هنرمند و سلبریتی و خارجی باشد

    • بدون نام

      شوگر مامی مبارکت باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه 12 سال فاصله سنی زنی رو مامان مردی کنه پس نصف مردهای ایرانی بابای زنهاشون هستند

      • بدون نام

        بابای زنهاشون هستند دیگه فاصله طوری که هیچ درکی بین زن و شوهر نیست زنهام تو پیری تنها می مونند چون مردها خیلی قبل تر پیر شدند و مردند

      • لجنزار مردسالاری

        الان میان میگن خب زن و مرد فرق دارند و مرد باید بزرگتر باشه و زن زودتر پیر میشه:)) ولی نمیگن چرا پس طول عمر زنها بیشتر از مردهاست اگه زن زودتر پیر میشه

      • ن - م

        همه مردها بهش حسودی می کنن

      • بدون نام

        بیسواد اگه بیشتر از بیست و پنج سال بزرگتر میبود میشه شوگرمامی

      • بدون نام

        یارو پیرمرد شصت ساله میره یکی همسن دخترش چهل ساله میگیره چیزی نیس ،،حالا واسه ده سال تفاوت سنی زن از مرد بزرگتر چه ها که نمیگن ،عقب افتادگی همین هس ،

    • بدون نام

      خوشتیپه، انشالله به چیزی که می خواد برسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب دخترا ایرانیو سوزونده سام جون

      • بدون نام

        سام جون رو هم جنس خودش که پدر زنش خوب میشناسه.
        سام جون به درد تکیه کردن نمی خوره مهمون امروز و فرداست .
        زنان ایرانی مشکلی ندارند این خود مردان هستند که ضعف فرهنگی بیمار گونه دارند و سن رو وسیله سواستفاده خودشون کردند .

    • بدون نام

      انگار مادر و پسر هستن به هر حال خوش باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهرحال فضولی و زن ستیزی رو باید بکنیم و نیشمونو بزنیم بهرحال

      • بدون نام

        چون بریتنی اسپیرز با تو عروسی نکرده از حسادت اینو میگی

    • بدون نام

      چقدر حسود هستید، چقدر زن ستیز هستید، مخصوصا آقایون حالا اگه بریتنی ایرانی بود و سام امریکایی چیزهای دیگه می گفتید چقدر براتون متاسفم که اینقدر حقیر هستید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب راست میگن اختلاف سنی زنه با پسره حدود ۲۰ساله

      • بدون نام

        ۹:۳۳
        تفاوت سنیشون ۱۲ ساله نه ۲۰ سال بارها مردها ۱۲ یا حتی همون ۲۰ سالی که تو نوشتی از زنهاشون بزرگتر بودن حالا یه بار هم یه زن ۱۲ سال از شوهرش بزرگتر باشه

      • بدون نام

        چه ربطی به امریکایی بودن زنه و ایرانی بودن مرده و زن ستیزی داره شما اینقدر متاسف شدی؟! چطور تو مملکت خودمون دختر با سن کم با مرد چند سال بزرگتر ازدواج میکنه همه جوش میارن؟! حالا عکسش که اتفاق میفته کسی ایراد بگیره حقیره؟! استانداردای زن بزرگتر با مرد بزرگتر فرق داره؟!

      • بدون نام

        برعکسم بود همینو می گفتند چون ذاتشون همونیه که دخترو 12 ساله شوهر میدن و سی ساله پیرزن می بیننش.

      • بدون نام

        اختلاف سنی شون 12 ساله ما مخالف ازدواج مردهای پیر سی چهل ساله با دخترهای بیست ساله هستیم نه به شوگر ددی

      • بدون نام

        تو مملکت خودمون مردهای زیادی فاصله سنی ده ساله و بیشتر با زنشون دارند و کسی جوش! نیاورده زن ستیزی و نگاه کالایی به زنها در کامنتهاتون مشخصه

      • بدون نام

        بریتنی 39 ساله ست و اصغری 27 ساله حالا با دستات بشمر چقدر فاصله دارند و اطرافت ببین چند تا مرد چنین تفاوت سنی با زنشون دارند و کسی هم نمیگه وای

      • بدون نام

        مرد 39 ساله با زن 27 ساله در ایران عجیبه؟ من داماد دیدم هم سن مادر عروس بوده و کسی هم براش عجیب نبوده.فرهنگتون زن رو دارای تاریخ انقضا می بینه

    • بدون نام

      بچه تهرون کارش درسته جماعتی که عقب افتاده ان بهش توهین میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوش تیپه. به نظر من. اگر با بریتنی ازدواج کنه. حروم. میشه.واقعا. حیف میشه گزینه های بهتری می‌تونه داشته باشه

      • بدون نام

        تهرون تهرون نیست

    • سایه

      شوگرمامی معروفی داری

    • بدون نام

      خدایی مادر و پسر رو می مونند
      سام جان این چه انتخابی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر همین انتخاب نبود الان تو سام جان رو اصلا نمیشناختی

    • بدون نام

      سام خییلی حیف شد

    • بدون نام

      سام خوشتیپو جذااااااب

    • بدون نام

      دقیقا مثل مادر و پسر هستن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن 39 ساله نمی تونه مادر مرد 27 ساله باشه مگر در قبایل متفرقه

    • هانی

      از فرهنگ ایران متنفرم مرد و پسر رو بالاتر میبینن

    • اوین

      این همه مردها بزرگتر بودن چه گلی به سر ما خانمها زدن کمی برعکس باشه مگه چی میشه

      پاسخ ها

      • بی نام

        اگه برعکس بشه مرد جوونی و خوشگلیش رو تو سر زن میکوبه و بازم خیانت میکنه

    • بدون نام

      ایشون زمانی شناخته شد که با بریتنی نامزد کرد
      فکر کن اگر نامزدیش با بریتنی نبود بازیگر میشد به همه جا رسید از قبال بریتنی

    • بدون نام

      بریتنی نسبت به سنش خیلی پیرتر هست

    • بدون نام

      مادرم 42 ساله اس 22 سال تفاوت سنی داریم ولی وقتی با هم باشیم فکر می کنن خواهر بزرگمه این خانم با این همه مال ثروت چقدر پیر و چروکیده اس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمام برید حموم آفتاب بگیرید زود پوسستون چروکک میشه تو خارج به این چیزها اهمیت نمیدن زنها اکثرا بی آرایش و با اعتماد به نفسند

      • بدون نام

        اتفاقا تو خارج به این چیز ها اهمیت میدن مخصوصا سلبریتی هاشون مگه میشه اهمیت ندن این همه انواع و اقسام کرمها و برند های آنجنانی مال ماها نیست مال اونهاست که سالیانه میلیونها دلار صرف ساختن و بهتر شدن کیفیت شون میشه احیانا فکر نمی کنید میسازن که بفرستن برای ما

      • بدون نام

        خوبه مگه مادر دهه پنجاهیت ۲۰ سالگی تو رو زایید چند سالگی شوهر کرد که ۲۰ سالگی تو رو زایید

    • بی نام

      حیف سام ، بریتنی جز شهرت و پول دیگه هیچ امتیاز مثبتی نداره ،، هم بیماری روحی روانی داره ، کلیپ هایی که تو اینستاگرام میزاره نشون میده که اصلا تعادل نداره و خیلی مشنگه ، ظاهرشم که دیگه نگم خیلی پیرشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف سام؟؟؟؟!!!!عجب
        عزیز سام هر چی هست از صدقه سری همین خانم هست

    • EH

      با آرزوی خوشبختی. به پای هم پیر شن

    • حسود

      قیافه پسره خیلی معمولیه.اصله خاک سفیده.الکی گنده ش میکنن خوش تیپه، خوش تیپه!!!

    • سارا

      خوب شد از همون بچگی رفت خارج :)

    • نورا

      دوست داشتن و رابطه ی عاطفی تو هرسنی و با هر شرایطی زیباست. امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشن.

    • بدون نام

      متن رو نخوندم
      ولی واقعا سام اصغری چه دستاورد بزرگی به دست آورده
      که هر دفعه ، فقط به خاطر دوست شدن با یه خواننده
      برجسته و شاخص ش می کنید ،
      یعنی افرادی ارجح و بزرگی در علم و تفکر و دانش نیست
      که چندین بار این شخص را که به این مقام والا و افسانه ای
      دوست پسر شدن بریتنی شده
      بیان می کنیید

    • بدون نام

      چرا جدیدا انقدر از این خبر میزارید؟؟؟؟؟؟

    • محمود

      سن یک عدد است

    • ناشناس

      شاهنامه اخرش خوش است.

    • ناشناس

      شاهنامه اخرش خوش است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج