۱۱۷۰۲۵۲
۱ نظر
۴۲۵۸۹
۱ نظر
۴۲۵۸۹
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

برای اینکه بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن از چربی‌های موضعی خود رهایی یابید باید به بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران مراجعه کنید. برای یافتن این مرکز لازم است نکاتی را بدانید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

برترین‌ها: اگر از اندام خود رضایت ندارید و به دنبال راهی سریع و کاربردی برای لاغری و کاهش وزن هستید، جراحی پیکرتراشی می‌تواند بهترین روش باشد. پیش از اینکه اقدام به جراحی پیکرتراشی کنید لازم است نکاتی را در رابطه با این جراحی بدانید و سپس با آگاهی نسبت به یافتن بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران اقدام کنید پیکرتراشی را میتوان برای بسیاری از نقاط بدن از جمله؛ شکم، بازوها، شانه ها، پاها، کمر، باسن و... به کار گرفت. ولیکن چنانچه نگران عوارض جانبی ناشی از این کار هستید، لازم است بدانید که این جراحی معمولا با عوارض بسیار کمی همراه است و تنها یک درصد از اشخاصی که اقدام به انجام این روش از جراحی میکنند، امکان دارد دچار سیاهی پوست (نکروسیز) گردند.

 بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

 

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی روشی بسیار سریع و منسب برای لاغری موضعی به حساب می‌آید که طی آن چربی‌های اضافی از بدن خارج می‌شود و به اندام شما شکل داده می‌شود. پیکرتراشی اغلب حدود دو الی سه ساعت به طول می‌انجامد و بسته به تمایل خود شخص، میتوان چربی‌ها را از بدن خارج کرد. به طور کلی پیکرتراشی به دو روش اصلی لیپوماتیک و لیپوساکشن انجام می‌شود. در ادامه به بررسی این دو روش خواهیم پرداخت.

معنای دقیق لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن فرآیند برداشت چربی‌ها است.جراحی لیپوساکشن به منظور لاغری انجام می شود و یک نوع عمل پیکر تراشی محسوب می شود،یک دستگاه ساکشن چربی ها را از داخل نقاط مختلف بدن بیرون می کشد.این جراحی در بخش های مختلف بدن انجام مانند:بازوها،صورت، باسن ،شکم و پاها و بسیاری از نقاط دیگر بدن انجام می شود.لیپوساکشن یک نوع عمل دائمی محسوب می شود که نیاز به مراقبت های ویژه دارد و اگر مراقبت ها را انجام ندهید امکان اضافه وزن مجدد اضافه کنیدو چربی در بدن شما جمع شود.

معنای دقیق لیپوماتیک چیست؟

برداشت نمودن بافت‌های چربی و نیز شکل دهی دوباره به مناطق مدّ نظر. این عمل به طریق ابزار و وسیله‌های لیپوماتیک انجام میشود. این امر، عمل را به سوی سطح دیگری میبرد. در طی عملیات پیکرتراشی، چربی‌ها از نواحی گوناگون بدن، چون کمر، پاها، شکم، ران ها، زانوها، پهلوها، و یا غبغب توسط یک مکنده برداشته شده و پس از آن بدن شخص برای باری دیگر شکل دهی میشود.

البته در نظر داشته باشید که پیکرتراشی به منظور درمان چاقی و نیز اضافه وزن انجام نمی‌شود. اگر به طور مادرزادی و یا به علّت بارداری، دچار چربی‌هایی شده اید که با وجود ورزش‌های پی در پی و خوردن غذا‌های کم کالری از میان نمیرود، می‌توانید برای انجام پیکرتراشی در بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران اقدام کنید.

این عمل به ویژه برای قسمت‌هایی، چون باسن، کمر، شکم، بالای بازوها، ران ها، زانوها، بسیار حیرت آور خواهد بود.

حین انجام پیکرتراشی لیپوماتیک، وسیله‌ای به نام کانولا که مجهز به چرخنده، مکنده و نیز لرزشگر میباشد، امواج فرا صوت تولید نموده که به چربی‌ها اجازه میدهد به آرامی و بدون صدمه به سایر بافت‌های بدن، جا به جا گردند. به دلیل آن که هیچ نوع برشی در روند عمل جراحی انجام نمیشود، پوست شما پس از به پایان رسیدن عمل، درگیر برآمدگی نمیشود و ظاهر نرم تری به خود میگیرد.

مزایای پیکرتراشی

از جمله اصلی‌ترین مزایای پیکرتراشی می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

  • از جمله بهترین نقاط قوت این جراحی این است که چربی‌های بر جای مانده در زیر سطوح پوست، تماماً یک دست شده و برعکس دیگر شیوه‌های ساکشن هیچ نوع سلولیتی باقی نخواهد ماند.
  • نیاز به پوشیدن لباس‌های خاص در این شیوه دو هفته (۱۴ روز) است که نسبت به دیگر شیوه‌های ساکشن سنتی (شش ماه) و نیز لیپولیز (دو ماه الی چهار ماه) به شدّت کوتاه‌تر است. به گونه‌ای کلّی چنین توصیه میکنیم که این لباس‌ها را طی مدّت زمان سی الی چهل روز بر تن کنید تا مطلوب‌ترین نتیجه را به دست آورید.
  • جذب پوستی این شیوه به نسبت سایر شیوه‌های ساکشن، به شدّت بهتر است. زیرا در شیوه‌ی لیوپست، هیچ نوع صدمه‌ای به ساختار پوست وارد نمیکند.
  • در شیوه‌ی لیپوماتیک و یا پیکرتراشی، از بیهوشی موضعی بهره گرفته میشود که در طول آن بیمار هیچ نوع دردی را حس نخواهد نمود، حال آن که در سایر شیوه‌های ساکشنی، این قبیل امکان وجود نخواهد داشت. زیرا در این شیوه ها، اغلب بیمار دچار ناراحتی و درد گردیده و نیازمند دارو‌های مسکن و حتی بیهوشی خواهد بود.
  • عارضه‌های جانبی و التهاب، در این شیوه به نسبت سایر شیوه‌های ساکشن بسیار جزئی‌تر میباشد. به گونه‌ای که برطرف گردیدن هر نوع عارضه‌ای حدوداً سی و شش ساعت به طول می‌انجامد. حال آن که برای سایر متد‌های ساکشن، ماندگاری عوارض جانبی بیشتر از این حرف هاست.
  • ریسک به وجود آمدن التهاب و بروز قرمزی در شیوه‌ی پیکرتراشی بسیار کمتر میباشد.
  • احتمال به وجود آمدن آمبولیسم چربی در مقایسه با سایر شیوه‌های ساکشن بسیار کمتر است و تا به اکنون هیچ گزارشی ارائه نشده است.
  • لیپوماتیک نیازمند بستری شدن نیست و بیمار خواهد توانست در همان روز به منزل خود رود.
  • کوفتگی و نیز درد ناشی از پیکرتراشی بسیار کم‌تر و اندک‌تر میباشد.

با تمام مزیت‌هایی که در این قسم بیان نمودیم، دیگر جایی به منظور تردید باقی نخواهد ماند که بهترین شیوه برای دستیابی به سایز و وزن مورد نظر همین شیوه پیکرتراشی و یا لیوپست می باشد.

چه زمان پس از پیکرتراشی بهبود مییابیم؟

یک هفته پس از پایان عمل می توانید فرآیند زندگی خود را از پیش بگیرید.بعد از عمل پیکر تراشی فرد نیازی به بستری شدن در بیمارستان را ندارد.بهتر است هنگام استراحت در منزل تنها نباشد.البته لزومی بری استراحت مطلق در منزل وجود ندارد.فرد می تواند بعد از عمل پیکر تراشی کارهای روزمره خود را انجام دهد.این امر به آمبولی یا همان لخته نشدن خون در عروق کمک می کند.البته باید توجه شود که این فعالیت پیاده روی با شدت پایین انجام شود.

بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

ماقبل از هر چیزی، ما به شما چنین بگوییم که در مرکز درمانی خود میتوانیم برای مراجعه کنندگان کاهش سایزی را انجام دهیم که تقریباً باور آن برای خود شما غیرقابل باور خواهد بود. و امّا آیا میدانید پیکرتراشی به طریق لیپوماتیک یعنی چه!

به کرات مشاهده نموده ایم که پیکرتراشی با لیپوساکشن اشتباه گرفته میشود ولیکن این دو به طور کامل با یک دیگر متفاوت میباشند که از دو متد گوناگون به منظور کاهش حجم چربی‌ها و نیز تغییر سایز بهره گرفته میشود.

بسیاری از بانوان چنین تصور مینمایند که این شیوه تنها برای کاهش وزن مورد بهره گیری واقع میشود ولیکن به عبارتی متد لیپوماتیک به منظور ترمیم ظاهر نواحی از بدن میباشد که دچار مشکل گردیده اند.

بهترین کاندید‌های انجام پیکرتراشی در بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

در صورتی که در بعضی از نقاط بدن خویش چربی‌هایی را دارید که با ورزش و نیز رژیم غذایی از میان نمی‌روند، احتمالاً معقول‌ترین کاندیدای انجام پیکرتراشی تلقّی شود.همه افراد با شرایط سلامتی مطلوب می توانند از پیکر تراشی بدن بهره مند شوند.در معاینات و در صورت عدم وجود بیماری پیکر تراشی می تواند در یک جلسه انجام گیرد.فرم دهی بدن برای افرادی که به دلایل مختلف از ظاهر و قسمتی از بدن خود ناراحت هستند مناسب است.

پیکرتراشی در بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران چگونه انجام می‌شود؟

عملیات پیکرتراشی با بیهوشی مدّ نظر آغاز میگردد. ما نیز تلاش مینماییم که همواره بهترین متد‌ها را و بنا بر روش‌های روز دنیا برای بیماران به انجام رسانیم.به علّت منافعی که پیکرتراشی شامل میشود، عوارض ناشی از آن تا جای امکان کاهش پیدا میکند. علاوه بر آن تلاش ما بر آن است که با مهارت و تجربیات خود از بروز هر نوع عوارض جانبی جلوگیری نماییم. ارتعاشی که در روند این عمل انجام میشود، چربی‌های بسیاری را از بدن خارج نموده و مقدار درد پس از عمل کاهش پیدا میکند.

پس از پیکرتراشی چه اتفاقی می‌افتد؟

بیماران خواهند توانست یک الی دو ساعت پس از به اتمام رسیدن عمل، بیمارستان را ترک کرده و به خانه خود بروند. علاوه بر آن، بعد از گذشت بیست و چهار ساعت میتوانند دوش بگیرند. البته به این نکته توجه کنید که بدن شما چند روزی طول میکشد که به حالت فعلی خود عادت کند و هر روز که بگذرد، شکل بهتر و زیباتری به خود خواهد گرفت. پس چنانچه که به سلامت خود اهمیت میدهید، مراقب بدن خود باشید.

دکتر سید علیرضا تولیت

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی
  • رتبه اول ورودی جراحی پلاستیک
  • بورد تخصصی دانشگاه تهران

برای مشاوره کلیک کنید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۲۸۳۸۷۴

۰۹۱۲۹۳۶۳۶۶۲

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

drtoliyat.com

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

نمونه خدمات را از اینستاگرام دنبال کنید.

@Dralirezatoliyat

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران کجاست؟

خیابان کامرانیه شمالی، نبش کوچه داریوش، برج پارادایس ( پلاک ۲۹ )، طبقه ۳، واحد ۵

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا بهترین مرکز کجاست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج