۱۱۷۰۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جولان سپاهان در لیگ برتر والیبال ایران

تیم والیبال سپاهان با برتری ۳ بر یک خود در هفته هشتم لیگ برتر والیبال به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

ایسنا: هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام «سردار دلها» امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان ماه) با تقابل تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و پاس گرگان در سالن ۲۵ آبان همراه بود که در نهایت شاگردان محمدی راد با برتری ۳ بر یک در این بازی به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند.

اسامی والیبال فولادمبارکه سپاهان:

امیرغفور، سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.

سرمربی: رحمان محمدی راد

مدیر تیم: رضا ایران زاد

اسامی تیم والیبال پای گرگان:

رسول اقچلی، علی رشیدی غفاری، حامدنظری، محمدامین حیدری، اسماعیل مسافر، علیرضا عبدی، علیرضا صفایی، علیرضا عبدالحمیدی، جواد حکمتی، محراب ملکی، مصطفی باقری، علی روح افرایی، دانیال صادقی، سعید رنجبر و عماد جوینده محبوب پور.

مربی : امید عقیلی

مدیر تیم : یعقوب رستم کلایی

داوران: قادر صادقی(بین المللی) و مجتبی اسپر غم (ملی) ناظر داوری - محمدشاه نوری

ست اول:

سپاهان از همان ست اول بازی را با تمرکز و کم اشتباه آغاز کرد، دریافت اول خوب سپاهان در کنار انتخاب های درست پزشکی و با درخشش غفور، قائمی و میرزاجانپور موجب شد تا سپاهان اختلاف خود را با میهمان گرگانی خود زیاد کند.

در ادامه این تیم پاس گرگان بود که توانست با گرفتن امتیازات خوب اختلاف را به عدد یک برساند تا سرمربی تیم سپاهان اولین وقت استراحت خود را درخواست کند. غفور، قائمی و فائزی با ایجاد دیوار دفاعی بلند بر روی تور مانع ورود توپ پاس به زمین خود می شدند تا بتوانند دوباره از میهمان خود فاصله بگیرند.

در اواخر ست اول محمدی راد، مهدی بیاتی که از تیم جوانان تیم سپاهان به بزرگسالان اضافه شده را به زمین فرستاد تا اولین تجربه خود را در لیگ برتر در این بازی کسب کند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ سود سپاهان به پایان رسید.

ست دوم:

ست دوم را دو تیم با ریسک کمتر آغاز کردند؛ از دست دادن فرصتها توسط سپاهانی ها و دریافت‌های خوب پاس موجب شد تا این تیم پنج بر ۳ از میزبان مدعی خود پیشی گیرد؛ اختلافی که بلافاصله از سوی سپاهانی ها جبران شد. شاگردان عقیلی که در این ست روحیه خوبی گرفتند باز هم توانستند با سپاهان اختلاف پیدا کنند و نتیجه ۱۴ بر ۹ را ثبت کردند.

در ادامه با وجود جبران امتیازات توسط سپاهان اما خوب روی تور بازیکنان پاس گرگان ظاهر شدند و بالا رفتن آمار اوت زدن های سپاهان موجب شد تا ست دوم را پاس گرگان با نتیجه ۲۵-۲۲ به پیروزی برسد.

ست سوم:

ست سوم را سپاهان با تمرکز بهتر آغاز کرد تا بتوانند امتیازات خوبی را کسب کنند، سرویس خوب سپاهیانی ها، انتخاب درست پاسور برای ارسال توپ برای حمله به زمین پاس موجب شد تا شاگردان رحمان محمدی راد ۲۴ بر ۱۵ از پاس سبقت بگیرند. امتیاز آخر این ست نیز با سرویس سرعتی امیر غفور به دست آمد تا ست سوم را سپاهان پس از ۲۵ دقیقه رقابت با نتیجه ۱۵-۲۵ به برتری برسد.

ست چهارم:

شاگردان محمدی راد ست چهارم را نیز باز با برتری آغاز کردند، تک دفاعهای قائمی و میرزاجانپور سپاهان را به امتیازات خوبی رساند؛ در این ست در یک صحنه بازیکنان و کادر فنی آنها نسبت به تصمیم داور معترض بودند و صادقی نیز در ادامه به مسافر بازیکن تیم پاس گرگان اخطار داد.

در ست چهارم نیز شاگردان عقیلی سعی کردند همپای حریف مدعی خود کسب امتیاز کنند و به فاصله یک امتیازی سپاهان رسیدند، سرویسهای خوب فرهاد قائمی نظم تیمی پای را بهم زد و مربی پاس را مجبور به گرفتن وقت استراحت دوم کرد. سپاهانی ها پس از ۲۷ دقیقه با سرویسهای خوب قائمی توانستند ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند.

حاشیه ها:

- در ابتدای این دیدار دو تیم با اهدا شاخه های گل در جایگاه گرامیداشت روز ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار اصفهان» ادای احترام کردند.

- علی مباشری که هنوز دوران مصدومیت خود را سپری می کند از جایگاه تماشاگران نظاره گر این دیدار بود.

- تابلو سالن ۲۵ آبان به دلیل آنچه اتمام زمان برنامه آن عنوان کردند، امتیازات دو تیم را نمایش نداد.

- علی حاج محمدی، دیگر بازیکن سپاهان نیز که از زانوی چپ خود را به تیغ جراحان داده است نیز در کنار مباشری در سالن حضور داشت.

- همچون بازیهای قبل، محمدرضا ساکت با حضور در سالن مسابقه از نزدیک شاهد پیروزی تیم والیبال باشگاهش بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج