۱۱۷۰۶۶۴
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

دردسر یک فوتبالیست متجاوز برای هم‌نام‌هایش!

داشتن نام خانوادگی مشابه با بازیکن جنجالی منچسترسیتی، برای دو تن از بازیکنان تیم‌های چلسی و رئال مادرید دردسرساز شده است.

تسنیم: اشتباه گرفته شدن با یک خلافکار حتی اگر اشتباهی فاحش باشد، برای هیچکس خوشایند نیست و این دردسری بوده که از چند هفته پیش گریبان دو بازیکن تیم‌های رئال مادرید و چلسی را گرفته است.

دردسر یک فوتبالیست متجاوز برای هم‌نام‌هایش!

این بازیکنان ادوارد مندی سنگربان تیم چلسی و فرلان مندی دفاع چپ رئال مادرید هستند که تشابه نام خانوادگی‌شان با بنجامین مندی بازیکن فرانسوی منچسترسیتی برای آنها به یک معضل تبدیل شده است.

بنجامین مندی اخیراً به دلیل متهم شدن به یک فقره تجاوز و چهار مورد تعرض جنسی، پشت میله‌های زندان افتاده و باشگاه منچسترسیتی هم قرارداد او را تعلیق کرده است.

از آن زمان تا به امروز اما بسیاری از رسانه‌ها در معرفی این بازیکن دچار اشتباه شده‌اند و به جای او به بازیکنان رئال مادرید و چلسی اشاره کرده‌اند. در این میان برخی در ارتکاب اشتباه پا را فراتر گذاشته‌اند و به اشتباه تصاویر دروازه‌بان چلسی و مدافع رئال مادرید را برای اشاره به خبر دستگیری و حبس هافبک منچسترسیتی منتشر کرده‌اند. نگرانی از تداوم این وضعیت و خدشه‌دارتر شدن وجهه‌شان سبب شده است که آنها نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

در همین راستا ادوارد مندی سنگربان تیم فوتبال چلسی در صفحه شخصی خود نوشته است: «باعث تأسف است که در سال ۲۰۲۱، در فرانسه هم مانند انگلیس، برخی سیاه‌پوستان نام‌ها و چهره‌هایی متمایز ندارند. این اشتباهات گرافیکی داستان شده‌اند، اما به نوبه خودشان نوبر هستند. فکر نمی‌کنم که تشخیص این دو چهره کار خیلی سختی باشد، به خصوص وقتی که آنها پیراهن‌های دو تیم متفاوت را به تن دارند».

فرلان مندی هم که انگار حرف دلش را از زبان سنگربان چلسی شنیده بود، خیلی زود به پست او واکنش نشان داد و نوشت: «ممنوم ادوارد مندی! ما در سال ۲۰۲۱ زندگی می‌کنیم! لطفاً دیگر بس کنید. شاید زمان ببرد، اما در نهایت شما باید برای ما احترام قائل شوید، چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج