۱۱۷۰۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیش‌بینی سرمربی آرژانتین از دیدار با ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: ایران تیم سرسختی است و بازیکنان این تیم شرایط روحی مطلوبی دارند و شاید ما در نیمه اول برابر این تیم به نتیجه مساوی برسیم.

خبرگزاری ایرنا: از بلوهوریزونته، تیم ملی فوتبال آرژانتین ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر ˈبلوهوریزونتهˈ مقابل تیم ملی ایران قرار می گیرد.

«آلخاندرو سابه یا» عصر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی تیم های ایران و آرژانتین اظهار داشت: ایران تیم سرسختی است، چرا که بازیکنان این تیم فیزیکی هستند و از نظر روحی نیز شرایط مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه زمان بازی تیم های ایران و آرژانتین با توجه به آفتابی بودن هوا مناسب نیست، افزود : فردا برای کسب پیروزی و ارایه نمایشی مطلوب تر از بازی نخست به میدان می رویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان، در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه «بایکسادا» شهر کوریتیبا مقابل تیم ملی نیجریه به تساوی بدون گل رسید و یک امتیاز ارزشمند کسب کرد.

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت ۲۰و۳۰دقیقه روزشنبه ۳۱خرداد ماه در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر «بلوهوریزونته» مقابل آرژانتین قرار می گیرند.

ملی پوشان فوتبال ایران بلافاصله پس از دیدار مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو بازمی گردند و تمرینات خود را برای مصاف با بوسنی و هرزگوین دنبال می کنند.

سابه یا که بیشتر از سوی خبرنگاران آرژانتینی با سوالاتی در باره اختلاف در این تیم و انتقاد بازیکنان و مردم از بازی اول این تیم مقابل بوسنی روبرو بود، افزود: ما هنوز دومین بازی خود را نیز انجام نداده ایم و باید بازیهای بیشتری انجام دهیم.

وی به اختلاف ساعت دیدار این تیم با بوسنی و ایران اشاره کرد و گفت: ما ساعت ۷ عصر با بوسنی بازی کردیم در حالی که مقابل ایران باید ساعت ۱۳ به وقت محلی به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین درپاسخ به این سوال که تیمش چه نوع بازی مقابل ایران انجام می دهد، افزود: ما با سیستم ۴ - ۳- ۳ بازی را شروع می کنیم و اگر لازم باشد سیستم را عوض خواهیم کرد.

وی یادآور شد که باید سعی کنیم تا توپ و زمین را دراختیارداشته باشیم و اگر این ها را نداشته باشیم امکان انجام برنامه ها نخواهد بود.

وی در باره شانس قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: ما هنوز بازی دوم را انجام نداده ایم و الان صبحت در این باره زود است ولی برای قهرمانی آمده ایم.

سابه یا در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید که فردا بازی را می برید، گفت: ما باید عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی خودمان را انجام دهیم و در نیمه اول وضعیت را بهتر کنیم . شاید در نیمه اول مساوی کنیم ولی در نیمه دوم گل می زنیم.نتیجه حاصل ان چیزی است که در بازی رخ می دهد.باید تلاش کنیم همواره کار خود را بهبود ببخشیم چون در ابتدای کار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تیمش تلاش می کند تا کمترین اشتباه را مقابل ایران داشته باشد، اظهار کرد: ما تازه شروع کردیم و فقط روی تیم خودمان متمرکز هستم و تمام بازیها را هم نگاه می کنیم.

سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که از انتقادات در باره ضعیف بودنش ناراحت می شود، گفت:مردم نظر خودشان را دارند اشکالی ندارد واگر شما انتقاد را قبول نکنید می گویند کله شق هستید و تلاش می کنم تا انتقادات را بشنوم وگوش دهم.

وی در باره حذف اسپانیا گفت: اسپانیا در گروه دشواری قرار داشت و با هلند بازی کرد. هلندتیمی است که در دوره های قبل در فینال بوده و برزیل را هم حذف کرده بوده است از سوی دیگر تیم شیلی نیز یک تیم قدرتی است و خیلی از تیم ها از رقابت با این تیم وحشت دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فردا ایران را شکست می دهد، اظهار داشت: ما یک بازی ۹۰ دقیقه ای داریم و باید باز بازی کنیم و به تیم خود اعتقاد داریم و می توانیم ببریم و نیابد فکر کنیم که هرگز شکست نخواهیم خورد، اگر چه این بدترین اتفاق است.

وی در باره انتقادهای مسی از سیستم تیمش مقابل بوسنی گفت: بازیکنان انتقاد می کنند و با احترام هم حرف می زنند و من هم برای مسی احترام قایل هستم و از این حرف ها نرنجیدم.

سابه یادر باره انتظار پیروزی پرگل آرژانتین مقابل ایران گفت: لازم است که ما روی بازی تمرکز کنیم و متواضع باشیم. اینجا جام جهانی است و هیچ حریفی ضعیف نیست.

سابه یا در باره نوع بازی دفاعی ایران گفت: اگر بتوانیم توپ را در اختیار بگیریم می توانیم طوری عمل کنیم و حریف را شکست دهم و اگر توپ در اختیارشان باشد فضای کمتری در اختیار ما خواهد بود و به همین دلیل لازم است تا سریع حرکت کنیم و پاس سریع هم بدهیم. من دو روز بعد از بازی با بوسنی با مسی راجع به ایران صحبت کردم.

به گفته سابه یا، شاید آرژانتین با ترکیبی متفاوت از ترکیب مقابل بوسنی به مصاف ایران برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج