۱۱۷۰۶۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شاسی‌بلندهای تسلا قابل اطمینان نیستند

خودروهای شرکت تسلا و شرکت‌های برقی‌ساز اسپورت از برندهای رقیب جزو کم‌اعتمادترین مدل‌های فروخته شده در ایالات متحده هستند که نشان‌دهنده خطراتی است که فناوری جدید را تهدید می‌کند.

همشهری آنلاین: خودروهای شرکت تسلا و شرکت‌های برقی‌ساز اسپورت از برندهای رقیب جزو کم‌اعتمادترین مدل‌های فروخته شده در ایالات متحده هستند که نشان‌دهنده خطراتی است که فناوری جدید را تهدید می‌کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سازمان غیرانتفاعی که محصولات و خدمات را ارزیابی می‌کند گفت که تسلا، با ارزش‌ترین خودروساز جهان، از بین ۲۸ برند در رتبه بیست و هفتم قرار دارد، درست بالاتر از برند لینکلن شرکت فورد موتور.

شاسی‌بلندهای تسلا قابل اطمینان نیستند

جیک فیشر، مدیر بخش تست خودروی سازمان غیرانتفاعی Consumer Reports، روز پنجشنبه (امروز) طی گزارشی به انجمن مطبوعاتی خودروی دیترویت گفت: «شاسی‌بلندهای الکتریکی به‌عنوان دسته‌ای از خودروها، از نظر قابلیت اطمینان در پایین‌ترین نقطه قرار دارند.»

به گفته او، در میان شاسی‌بلندهای الکتریکی، موستانگ مچ - ای شرکت فورد موتور تنها خودرویی است که قابلیت اطمینان بالاتر از حد متوسط ​​دارد.

Consumer Reports سدان تسلا مدل ۳ را توصیه می‌کند و قابلیت اطمینان آن را «متوسط» ارزیابی کرده است، اما فیشر گفت بقیه وسایل نقلیه تسلا کمتر از حد متوسط ​​هستند.

او می‌گوید، شاسی بلند محبوب مدل Y، پرفروش‌ترین وسیله نقلیه تسلا، با مشکلاتی از نظر نصب ضعیف پنل‌های بدنه، نشتی و مشکلات مربوط به کنترل آب و هوای خود مواجه است.

فیشر گفت، شاسی‌بلند مدل X بزرگ‌تر هنوز با درهای خفاشی خود مشکل دارد.

موسسه Consumer Reports از سیستم‌های رانندگی اتوپایلوت و خودران تسلا انتقاد کرده و اعلام کرده است که هنوز نگرانی آن است که رانندگان بیش از حد به فناوری‌هایی که نمی‌توانند با خیال راحت خودرو را کنترل کنند، تکیه کنند، اما این موضوع در امتیاز دادن‌ها نقشی نداشته است.

برند برتر در این نظرسنجی لکسوس بود. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کرد که ۸ برند از ۱۰ برند برتر، ژاپنی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج