۱۱۷۰۸۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش امام جمعه ورامین به دادگاه «آبان۹۸»

خطیب جمعه ورامین با تاکید بر توجه به نوآوری ها و خلاقیت استعدادهای علمی کشور گفت: سپردن نظام آموزشی به عناصر انقلابی و کارآمد از هجرت نخبگان می کاهد.

ایسنا: خطیب جمعه ورامین با تاکید بر توجه به نوآوری ها و خلاقیت استعدادهای علمی کشور گفت: سپردن نظام آموزشی به عناصر انقلابی و کارآمد از هجرت نخبگان می کاهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین درس‌های اخلاقی ذکر و یاد خدا است اظهار داشت: آنچه موجب آرامش روح و روان می‌شود این است که انسان همیشه خدا را شاهد و ناظر ببیند و به او توکل کند و از او استمداد بطلبد.

واکنش امام جمعه ورامین به دادگاه «آبان۹۸»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری دادگاه نمایشی آبان ماه در انگلیس عنوان داشت: این نمایش یکی از مسخره ترین اقدامات حکومت ظالم و جنایتکار بریتانیا است اینها به بهانه اینکه در آبان ۹۸ در جریان فتنه کشور عده‌ای کشته و یا آسیب دیده اند دادگاهی را تشکیل دادند و اتهامات واهی را نثار نظام اسلامی کردند اولاً دولت انگلیس جنایتکار در طول چند قرن دستش به خون مظلومان جهان به خصوص مردم ایران آغشته است و اگر باید کسی محاکمه شود این دولت و سران آنان است.

فقط این دولت در کارنامه خود ایجاد قحطی و نسل کشی ۶ میلیون نفر را دارد ثانیاً دولت انگلیس خوب است به جای این فرافکنی‌ها بدهی خود را به ملت ایران ادا کند انگلیس ۴۰۰ میلیون پوند معادل ۵۳۵ میلیون دلار بابت یک قرارداد به ایران بدهکار است آنان ۱۵۰۰ تانک و ۲۵۰ خودرو زرهی به ایران فروخته ولی با پیروزی انقلاب این قرارداد لغو شد و تاکنون پول آنها استرداد نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج