۱۱۷۰۹۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تابارس از هدایت اروگوئه برکنار شد

اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه، رسما از هدایت این تیم برکنار شد.

ورزش سه: اسکار تابارس از مارس سال ۲۰۰۶ تا به حال روی نیمکت تیم ملی اروگوئه قرار داشت و عملکرد قابل قبولی را نیز در این مدت به ثبت رسانده بود.

این مربی موفق شد در سال ۲۰۱۱ اروگوئه را به قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برساند و آمار خوبی را در تاریخ فوتبال این کشور از خود به جای بگذارد.

حضور موفقیت‌آمیز این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی که با حضور آنها در مرحله نیمه نهایی نیز همراه شد جز دستاوردهای درخشان تابارس است (آنها در این مرحله با نتیجه ۲-۳ برابر هلند شکست خورده و از صعود به فینال بازماندند).

با این حال تابارس نتوانست بر دشواری‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر غلبه کند و اروگوئه تحت هدایت این مربی ۷۴ ساله در رده هفتم جدول رده‌بندی منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفته است.

شکست ۰-۳ برابر بولیوی در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر در نهایت آخرین حضور تابارس روی نیمکت اروگوئه بود و این مربی پس از قبول چهار شکست متوالی از هدایت تیم ملی کشورش برکنار شد.

تابارس پیش از این دو رکورد جهانی را به خود اختصاص داده بود: بیشترین تعداد بازی انجام شده تحت هدایت یک سرمربی در یک تیم ملی با انجام ۱۸۵ بازی رسمی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ثبت رسید و بیشترین تعداد حضور در جام جهانی به عنوان سرمربی یک تیم که با حضور در چهار جام جهانی به دست آمد.

این مربی اهل اروگوئه پس از ۱۵ سال حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور برکنار شد تا فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال مربی جدیدی برای ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج