جاباما
۱۱۷۱۰۲۸
۵۱۶۱
۵۱۶۱
پ

رپورتاژ آگهی

۴ اشتباه رایج هنگام خرید حلقه ازدواج که بهتر است از آن‌ها اجتناب کنید

بسیاری از زوج‌ها هنگام خرید حلقه ازدواج اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند که به راحتی می‌توان از آن‌ها پیشگیری کرد. به طور مثال، این طرز فکر عمومی که هر دو حلقه باید شبیه هم باشد یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که در زمان خرید حلقه از زوج‌ها سر می‌زند.

بسیاری از زوج‌ها هنگام خرید حلقه ازدواج اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند که به راحتی می‌توان از آن‌ها پیشگیری کرد. به طور مثال، این طرز فکر عمومی که هر دو حلقه باید شبیه هم باشد یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که در زمان خرید حلقه از زوج‌ها سر می‌زند. یا بی‌توجهی به سایز انگشتر‌ها نیز یکی دیگر از اشتباهات شایع در زمان خرید است.

برای اینکه بهتر متوجه این اشتباه‌ها بشوید و بدانید که چگونه می‌توانید از آن‌ها پیشگیری کنید ما در ادامه‌ی این مطلب، ۴ اشتباه رایج را معرفی کرده‌ایم.

۴ اشتباه رایج هنگام خرید حلقه ازدواج که بهتر است از آن‌ها اجتناب کنید

۱- اصرار بر ست بودن حلقه‌ها

یکی از رایج‌ترین و شایع‌ترین اشتباهاتی که زن و شوهر‌های جوان هنگام خرید حلقه ازدواج مرتکب می‌شوند، اصرار بر ست بودن انگشترهاست. بسیاری از زوج‌ها برای نشان دادن عشق و تفاهمی که بین آن‌ها جاری است سعی می‌کنند پوشاک و اکسسوری‌های یک شکل انتخاب و خریداری کنند. بر اساس همین باور هم اصرار دارند که هر دو انگشتر زنانه و مردانه‌ای که به عنوان حلقه می‌خرند هم باید دقیقاً شبیه هم باشد. اما به این توجه داشته باشید که این حلقه‌ها قرار است در تمام طول ازدواج شما همراهتان باشد و لزومی ندارد که عیناً شبیه به هم انتخاب شود.

البته میتوانید به جای یک شکل بودن حلقه‌ها به مکمل بودن آن‌ها فکر کنید! اگر خیلی اصرار دارید که حتماً تناسب و ارتباطی بین حلقه‌ی عروس و داماد وجود داشته باشد، از طرح‌های مکمل کمک بگیرید. یعنی انگشتر‌هایی انتخاب کنید که طرحشان پازل‌مانند است و وقتی در کنار هم قرار می‌گیردند، همدیگر را کامل می‌کنند.

۴ اشتباه رایج هنگام خرید حلقه ازدواج که بهتر است از آن‌ها اجتناب کنید

۲- بی‌توجهی به سایز صحیح حلقه‌ها

یکی دیگر از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که عروس و داماد‌ها در زمان خرید حلقه مرتکب می‌شوند، بی‌توجهی به سایز صحیح انگشتر است. اگر حلقه‌ی انتخابی شما تنگ یا گشاد است، بهتر است آن را خریداری نکنید و به دنبال مدل دیگری باشید. یعنی با این تصور که بعداً انگشتر را کوچک یا بزرگ می‌کنید، سایز نادرست خریداری نکنید. چرا؟ چون تغییر دادن سایز انگشتر باعث کاهش دوام و استحکام آن می‌شود. همچنین ممکن است در زمان تغییر سایز، سنگ‌های قیمتی روی حلقه نیز شل شوند یا آسیب ببینند.

بنابراین، منطقی‌ترین روش برای خرید حلقه‌ی ازدواج این است که از همان اول سایز درست انگشتر را انتخاب کنید. مخصوصاً اگر حلقه‌ی مورد نظر شما یکی از مدل‌های پرنگین، سنگفرشی یا نواری است باید توجه داشته باشید که امکان تغییر سایز آن کم و در برخی مواقع ناممکن است.

اگر حلقه در انگشت حرکت زیادی داشته باشد و اصطلاحاً گشاد باشد، احتمال گم شدن آن زیاد است. اگر تنگ باشد و به زور درون انگشت فشار دهید، ممکن است باعث ورم کردن انگشت با دیگر آسیب‌های جسمانی شود. بنابراین، در زمان خرید حتماً سایز درست انگشتر را انتخاب کنید.

مخصوصاً اگر قصد خرید آنلاین حلقه ازدواج را دارید را دارید باید پیش از سفارش اینترنتی حتماً سایز‌های صحیح انگشتر‌های خود را پیدا کنید. برای این منظور هم چند روش پیش روی شما قرار دارد. یا با یکی از انگشتر‌هایی که دقیقاً اندازه‌ی انگشت حلقه‌ی شماست به نزدیک‌ترین طلافروشی بروید و بخواهید که سایز آن را به شما اعلام کند. یا خودتان با کمک نخ یا صابون در خانه سایز انگشتر را مشخص کنید. به این صورت که انگشتری که اندازه است را درون یک قالب صابون جامد فشار دهید تا جای انگشتر به طور عمیق روی صابون بماند. سپس قطر دایره را اندازه بگیرید و با کمک نمودار‌ها و جدول‌های سایز انگشتر که در اینترنت موجود هستند، سایز آن را پیدا کنید.

اگر انگشتری ندارید که بر اساس آن سایز حلقه را مشخص کنید، می‌توانید از یک نخ استفاده کنید. آن را دور انگشت حلقه بپیچید. محلی که سر و ته نخ به هم رسیده‌اند را اندازه بزنید. سپس از جدول‌های موجود در اینترنت، بر اساس اندازه‌ی نخ سایز حلقه را مشخص کنید.

۳- نادیده گرفتن سبک زندگی

جالب است بدانید که بسیاری از زوج‌ها بدون توجه به سبک زندگی و استایل همیشگی خود اقدام به خرید حلقه می‌کنند. یعنی اغلب آن‌ها تصور می‌کنند که حلقه حتماً باید مد روز، پرنگین یا گران‌قیمت باشد. اما واقعیت این است که حلقه‌ی ازدواج شما نشانی از تعهد و عشقتان است و قرار است همیشه و هر روز آن را استفاده کنید؛ بنابراین بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما تناسب دارند. اگر یک خانم کارمند هستید، بدون شک حلقه‌های پرنگین و پر زرق‌وبرق را نمی‌توانید در محل کار استفاده کنید. در این حالت مجبور می‌شوید از انگشتر دیگری برای حلقه استفاده کنید. در این حالت سؤال ما این است که چرا از همان اول حلقه‌ای که متناسب سبک زندگی شماست انتخاب نمی‌کنید. این کار شما را از هزینه‌های اضافی بعدی هم خلاص می‌کند.

همچنین عیار طلا، نگین‌دار بودن و نبودن یا تعداد نگین‌های روی حلقه هم بهتر است بر اساس سبک زندگی باشد. آقایانی که کار‌های فنی می‌کنند یا افرادی که با دستگاه‌های سنگین کار می‌کنند بهتر است حلقه‌های ساده و رینگ مانند استفاده کنند.

مطلب مرتبط: جذابترین کلکسیون جواهرات بیانسه

۴ اشتباه رایج هنگام خرید حلقه ازدواج که بهتر است از آن‌ها اجتناب کنید

4- انتخاب زمان نامناسب برای خرید حلقه ازدواج

اختصاص دادن زمان مناسب برای خرید حلقه‌ی ازدواج بسیار مهم است. باید زمانی را در نظر بگیرید که فرصت کافی برای انتخاب داشته باشید. چون مسلماً قرار نیست اولین حلقه‌ای که می‌بینید را انتخاب و خریداری کنید. پس باید برای بررسی، مقایسه و برآورد کیفیت و قیمت زمانی را در نظر بگیرید. چون اگر کافی نباشد ممکن است بعد از خرید از مدل انتخابی خود راضی نباشید.

مراجعه به طلافروشی‌های سطح شهر این مزیت را دارد که انگشتر را از نزدیک می‌بینید، آن را دست می‌کنید و سپس می‌خرید. اما این ایراد هم به آن وارد است که زمان زیادی از شما گرفته می‌شود. چون دایم باید از این مغازه به آن مغازه بروید و دست آخر هم نمی‌توانید همه‌ی مدل‌ها را به طور دقیق و درست ببینید و کیفیت و قیمت‌هایشان را با هم مقایسه کنید. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که خرید اینترتی را اولویت اصلی خود قرار دهید. فروشگاه‌های معتبر که گارانتی تعویض و بازگشت کالا دارند را انتخاب و از ویترین‌های 24 ساعته‌ی آنها دیدن کنید. سر فرصت مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. سپس با اطمینان، مدل‌های موردنظر خود را سفارش دهید.

گالری پرسته یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی طلا در ایران است که مدل‌های متنوعی از انگشترهای زنانه و مردانه را عرضه می‌کند. ویترین این فروشگاه به صورت 24 ساعته باز است و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و هر چند ساعت که دوست دارید، انگشترهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید. مزیت خرید از این فروشگاه آنلاین این است که تمامی خریدها در سریع‌ترین زمان به دست مشتری می‌رسد. پس از خرید نیز 7 روز گارانتی بازگشت و 90 روز گارانتی تعویض دارد.

انواع مختلف حلقه از جنس طلای 18 عیار و به صورت نگین‌دار یا بدون نگین در این فروشگاه وجود دارد. برای تعیین رنگ انگشتر فقط کافی است در زمان خرید آنلاین، خودتان رنگ آن را مشخص کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج