۱۱۷۱۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آصفی: اکثر مردم از تورها ناراضی هستند

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه متوالیان امیر اعزام علاقمندان به جام جهانی کار را ساده فرض کردند و نتیجه اش این شده که برخی مردم در برزیل سرگردان هستند و از سرویس دهی این تورهای مسافرتی هم ناراضی هستند.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا آصفی که در حاشیه ضیافت شام سفیر ایران در برزیل به مناسبت حضور خبرنگاران با نمایندگان رسانه های گروهی گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: باید از سفارت ایران در برزیل و آقای قانع زاده تشکر کنم که خارج از وظیفه ای که برعهده داشتند پیگیری امور کار تماشاگران و علاقمندانی هستند که در برزیل دچار مشکلاتی شده اند و به خاطر کم کاری آژانس های مسافرتبی مشکلاتی برایشان ایجاد شده است.

وی افزود: من خودم کارهای جام جهانی ۱۹۹۸ را انجام داده ام و می دانم که حجم کار بسیار گسترده و سنگین است اما دوستان متولی اعزام علاقمندان به فوتبال کار را ساده فرض کردند و نتوانستند برنامه ریزی خوبی در این زمینه داشته باشند. متاسفانه چند ارگان در این راستا کارشان را به درستی انجام ندادند و شرایط آنطور پیش نرفت که مردم و علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند.

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه افزود: خوشبختانه رسانه های ورزشی حضور خوبی در برزیل داشته اند و به خوبی اخبار مربوط به تیم ملی را منعکس کرده اند اما وظیفه ای که آنها بر دوش دارند این است که توقع مردم را از تیم ملی بالا نبرند. الان شرایط به گونه ای شده که مردم برابر آرژانتین به شکست یک بر صفر راضی نیستند و دوست دارند تیم ملی کشورشان بازی را ببرد. باید واقع بین بود و پذیرفت که آرژانتین به عنوان یک مدعی قهرمانی گام در این جام جهانی گذاشته است.

آصفی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا تیم ملی فوتبال ایران کار سختی برابر آرژانتین پیش رو دارد اما آنچه باید از اهمیت برخوردار باشد این است که بازیکنان ایران باید روح پهلوانی و اخلاق و جوانمردی را در میدان مسابقه به نمایش بگذارند تا از این طریق فرهنگ بالای ایرانی را به همه جهان نشان دهند. این باید در اولویت کار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باشند. ما کشوری هستیم که در دنیا ثابت شده ایم و نیاز به این نداریم که در جام جهانی بخواهیم خودمان را ثابت کنیم.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در انتقال فرهنگ ایران در جهان گفت: رسانه ها می توانند با انتقال درست اطلاعات و واقعیات به روشن شدن ذهن مردم و منطقی نگه داشتن سطح توقع آنها تاثیرگذار باشند. همه بسیج شده اند تا مردم از فوتبال لذت ببرند و رسانه ها هم باید در این راه کمک کنند.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلاتی که برای برخی علاقمندان به فوتبال در برزیل ایجاد شده است گفت: ما از ماه ها قبل جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار کردیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به علاقمندان به فوتبال در برزیل داشته باشیم. بنده به خاطر تجربیاتی که از گذشته در فوتبال داشتم نکات لازم را به مسئولان انتقال دادم و جلسات پرتعدادی نیز با حضور مسئولان برگزار شد اما نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که همه برنامه ریزی ها طور دیگری رقم خورد.

حمیدرضا آصفی افزود: متاسفانه متولی اعزام علاقمندان فوتبال به برزیل که سازمان میراث فرهنگی است کار را ساده پنداشت و نتیجه اش این شده که می بینید خیلی از مردم از تورها راضی نیستند و برخی تورهای رقم های سنگینی را از مردم گرفته اند تا آنها را به برزیل بیاورند اما هیچ امکاناتی برای آنها در نظر نگرفته اند.

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: دود این ساده انگاشتن متولیان به چشم مردم رفت و می بینید که خیلی از کسانی که به برزیل آمده اند از شرایط ناراضی هستند و مشکلاتی دارند که سفارت ایران در این کشور خارج از وظایفش آنها را حل می کند. در حالی که باید آژانس های مسافراتی تعهداتی که داشته اند را به درستی انجام می دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج