۱۱۷۱۳۸۸
۴۰۶۳۶
۴۰۶۳۶
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

اگر از ساکنین کرج باشید و قصد جوانسازی پوست خود را داشته باشید، مراجعه به بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج برای شما الزامی و البته کاربردیست. بهترین کلینیک را چگونه بیابیم؟

بهترین متخصص تزریق چربی در شهر کرج برای اشخاص جوان با افزایش حجم قسمت‌هایی که نیاز به پـر نمـودن دارند، این کار را در پیش گرفته و در اشخاص مسن از تزریق چربی برای مناطقی که به مرور زمان چربی خود را از دست داده اند و با کاهش چربی پوست مواجه شدند، بهره گرفته می شود.

به همین علّت به گونه‌ای کلّی در اشخاص جوان و مسن از چربی برای مواردی چون سینه، فرم دادن باسن، لب، واژن، پلک بالا و پایین برای رفع گودی زیر چشم، شقیقه، خط خنده، حجیم شدن گونه، بزرگ شدن لب و رفع چین و چروک بهره گرفته می شود. چربی که مورد نیاز هستند در راستای تزریق به دیگر مناطق بدن و نیز صورت را میتوان از ناحیه هایی، چون پهلو، ران، شکم برداشت نمود. به دلیل آن که بعد از انجام عمل تزریق چربی، میزانی از آن جذب خواهد شد، ولو میبایست مقادیر بیشتر از نیاز به آن نواحی مدّ نظر، چربی تزریق کرد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

جهت مشاوره رایگان با کلینیک پارسیس در کرج کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۰

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۱

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یا لیپوفیلینگ در واقع یک عمل کم تهاجمی پرکاربرد و ایمن تلقّی می شود که به جهت جوان سازی پوست و برجسته نمـودن بعضی از اندام در اشخاص گوناگون انجام می شود. در عمل انتقال چربی، به علّت هم بافت بودن آن در بدن شخص، به خوبی پیوند چربی با بدن صورت گرفته و عارضه‌ای خاص و ماندگاری صورت نخواهد گرفت. در حال حاضر زاویه سازی صورت با تزریق چربی یکی از پر طرفدارترین کاربردهای تزریق چربی محسوب می‌شود.

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی با اکتفاء به چربی‌های گرفته شده از خود بیمار در ناحیه‌های شکم، پایین تنه، بالای تنه و ران‌ها با بهره گیری از کانولا‌های بسیار ظریف صورت میپذیرد. این شیوه از قابلیت انجام به صورت سرپایی برخوردار است ولیکن توصیه میکنیم در کلینیک مجهز به انجام رسد. به انجام رساندن این عمل در مطب امکان دارد خطراتی را برای مراجعه کننده به همراه آورد، ولی این شیوه نیازمند بستری شبانه نیست و بیمار خواهد توانست بعد از به انجام رساندن عمل تزریق به خانه خود برود.

تورم ایجاد شده در اثر تزریق چربی نیز اغلب بعد از یک هفته از میان میرود. از این جهت با اتخاذ شیوه‌ی تزریق چربی به ساده‌ترین شیوه‌ی ممکن به تغییری دلخواه در چهره خود دست پیدا می کنید. ما نیز بر این باور هستیم، به منظور دستیابی به یک نتیجه‌ای مطلوب و دلخواه میبایست تزریق چربی به واسطه پزشک ماهر و دوره دیده و نیز در مراکز جراحی انجام شود چرا که محیط استریل و تمیز در رسیدن به یک نتیجه‌ای خوش آیند نقش حائز اهمیتی را ایفاء میکند. به عبارتی این جراحی هم با بیهوشی و هم بدون آن قابل انجام می باشد ولیکن عدم نیاز به بیهوشی نباید بدین معنی باشد تا این امر در هر محیطی و به واسطه‌ی هر فردی غیر متخصص صورت پذیرد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

معرفی بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج- کلینیک پارسیس

کلینیک تخصصی پارسیس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با مجهزترین و مدرنترین تجهیزات و آخرین متدهای روز دنیا و با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و برجسته‌ترین متخصص پوست و مو و کادر پزشکی در حوزه پوست، زیبایی، لیزر، کاشت مو، جوانسازی و تناسب اندام به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.

کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک درای تاییدیه FDA آمریکا (سازمان غذا و دارو) و همین طور CE اروپا و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

هدف بنیانگذاران این مجموعه ارائه خدماتی شایسته و با کیفیت و منطق بر علم روز پزشکی به شما همراهان عزیز برای رسانیدن شما به آنچه ایده آلتان است می باشد.

مراحل تزریق چربی در کلینیک پارسیس

در مرحله ابتدایی با برش‌های ریز، لوله‌ی مخصوصی که متصل به سوزن است وارد چربی انباشته شده، خواهد شد و چربی را مکش نموده و مقداری خارج مینماید.

بعد از برداشت نمودن میزان حجم مورد نظر، با اکتفاء به دستگاه سانتریفیوژ عمل تصفیه و نیز فیلتر نمودن چربی از ناخالصی‌های موجود، صورت میپذیرد.

و در پایان، جراح متخصص در محل تزریق چربی با ایجاد نمودن شکاف کوچک به ابعاد یک میلی متر، تزریق سلول چربی را به کمک سوزن با چندین مرتبه تزریق تا رسیدن آن به مقدار مدّ نظر، وارد قسمت مدّ نظر می نماید.

در راستای دستیابی به یک نتیجه‌ای مطلوب در امر زیبایی تزریق چربی و نیز بوتاکس، لازم است تا این شیوه جوانسازی پوست از سوی یک متخصص حاذق و دارای مهارت‌های لازمه انجام شود.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

جهت مشاهده نمونه‌ای بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

parsis.clinic@

 

ویژگی های کلینیک تزریق چربی در کرج- کلینیک پارسیس

  • آنالیز کردن پوست و صورت و مو قبل از انجام تغییرات
  • جوانسازی پوست با روش‌های مختلف
  • لایه برداری پوست و مو
  • لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مدرن
  • درمان وریدهای سطحی پا
  • درمان خال های عروقی و مادرزادی
  • جوانسازی پوست با لیزر

انواع تزریق چربی در کلینیک پارسیس

تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن انجام می‌شود.این تزریقات در کلینیک پارسیس نیز  انجام می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تزریق بوتاکس پیشانی

پیشانی یکی از نواحی صورت است که در معرض چین و چروک قرار دارد.چروک‌های پیشانی تاثیر بسیاری زیادی روی سن ظاهری افراد دارند برای همین بسیاری از افراد برای از بین بردن این چروک‌ها اقدام به تزریق چربی می‌کنند.در این روش با استفاده چربی خطوط چین و چروک را از بین برده و به جوانسازی صورت کمک می‌کنند.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

تزریق بوتاکس اطراف چشم

چین و چروک‌های اطراف چشم که در بسیاری از موارد به دلایلی ژنتیکی در افراد ایجاد می‌شوند،باعث پیری زودهنگام صورت شده و سن افراد را بالاتر می‌یرند.برای از بین در این چرک‌های زود هنگام پزشکان متخصص کلینیک پارسیس به تزریق چربی به این ناحیه می‌پردازند.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

بالا کشیدن ابرو با تزریق بوتاکس

فعالیت‌های مربوط به عضلات چشم باعث می‌شوند ابروها در مرور زمان پایین بیایند.این افتادگی باعث نارضایتی افراد زیادی می‌شود.این نگرانی با تزریق چربی در کلینیک پارسیس قابل حل است و  شما را یک قدم به جوانی نزدیک‌تر می‌کند.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

هزینه تزریق چربی در کلینیک پارسیس

در تعیین هزینه نهایی تزریق چربی در کلینیک پارسیس باید با پزشک متخصص مشورت کنید و ناحیه‌ی مورد نظر خود برای تزریق چربی را به او نشان دهید.با توجه ناحیه مورد نظر،میزان چین و چروک و تعداد واحد تزریق،هزینه نهایی افزایش میابد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج را چگونه بیابیم؟

تحقیقاتی که قبل از انجام تزریق چربی انجام می‌دهید نکات بسیار مهمی را برای شما روشن می‌کند.یکی از موضاعاتی که باید راجب آن اطلاعات کسب کنید ویژگی‌های بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج است.برای شناخت این کلینیک باید به سوابق پزشک متخصص، نمونه کارهای قبلی پزشک و میزان اعتبار کلینیک بین ساکنان منطقه و مشتریان سابق توجه داشته باشید.

متخصص تزریق چربی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین و حاذق‌ترین متخصص تزریق چربی در کرج میبایست دارای تخصص پوست و مو باشد. از سویی تحصیلات خویش را در مقاطع گوناگون در ارتباط با این رشته پشت سر گذارده باشد.

به انجام رساندن تزریق چربی از سوی پزشکان عمومی و اشخاص غیر مجاز، به علّت حساسیت بسیار عمل‌های زیبایی منجر به بروز مشکلات فراوانی برای درخواست کنندگان عمل ترانسفر چربی گردیده است. بهترین متخصص تزریق چربی دراستان البرز میبایست پیش از اقدام به انجام عمل تزریق چربی، از صحت سلامت شخص با وارسی‌های مورد نیاز، اطمینان خاطر حاصل کند.

از سویی او نیز از شیوه‌ها و تکنیک‌های اصولی و استاندارد که ایمن بوده و پر بازده میباشند، در راستای تزریق چربی استفاده مینماید. همچنین توصیه‌های مراقبتی مورد نیاز پیش و پس از تزریق چربی، شیوه‌ی انجام عمل و هزینه‌های مربوط به عمــل را به گونه‌ای کامل برای بیمار خود شرح میدهد. کلینک تزریق چربی در کرج فرآیند بهبود و اثرات تزریق چربی در شخص را با به انجام رساندن ویزیت‌های مرتبط تا دستیابی به یک نتیجه‌ی مطلوب تحت نظر خواهد داشت.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

کسب علم از سطح توقعات بیمار از عمل زیبایی خود، ایجاد انتظارات درست و به جا از جمله وظایف یک پزشک متخصص تزریق چربی تلقّی میشود. با رجوع به مراکز تخصصی پوست و وارسی مقدار رضایت اشخاص از عمل‌های تزریق چربــی انجام شده و مشاهده شرایط پیش و پس از عمل، از مقدار مهارت و تجربیات یک پزشک متخصص میتوان اطلاع به دست آورد.

احتمال جذب چربی های تزریق شده چقدر است؟

احتمال جذب چربی‌های تزریق شده یک تفکر اشتباه و غلط است. چنانچه که روند تزریق چربی درست و بنابر اصول پزشکی به انجام رسد احتمال جذب چربی بسیار کم خواهد شد. عمل تزریق چربی یک فرآیند به شدّت دقیق میباشد، چرا که بافت چربی یک بافت زنده است. از این جهت میبایست مرحله کشیدن چربی با ظرافت و دقت عمل خاصی انجام داد. علاوه بر آن با فشار کاملاً حساب شده و دقیقی کشیده شود و بعد از فرآوری مناسب تزریق گردد. چرا که جزئی‌ترین بی توجهی در این مرحله منجر خواهد شد سلول‌های چربی در این فرآیند زنده نمانند.

آن زمان خواهد بود که ما نیز شاهد مشکل جذب چربی طی مدّت زمانی کوتاه خواهیم شد. در کل میبایست به بیمار خود توضیح داد که برای دستیابی به نتیجه مطلوب، احتمال تزریق مکرر وجود خواهد داشت.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

نمونه تزریق چربی برای جوانسازی دست در کلینیک پارسیس

دوره ریکاوری پس از تزریق چربی چگونه است؟

دوره‌ی ریکاوری شما بسته به مقدار چربی منتقل گردیده و منطقه‌ی تحت درمان، مختلف خواهد بود؛ بنابراین به خاطر داشته باشید، سؤال مطروحه را به گونه‌ای شخصی از پزشک خود در جلسه‌ی مشاوره بپرسید. امّا به گونه‌ای کلّی، مقداری تورم در مناطق درمان گردیده در هفته‌های اوّل و دوّم امری معقول است. به هنگامی که احساس سفتی و کبودی دارید، ما توصیه میکنیم میزان فعالیت خود را به کمترین حد خود رسانید و از ورود فشار به این مناطق امتناع ورزید. چرا که در غیر از این حالت، احتمال تجربه‌ی خونریزی در این نواحی وجود خواهد داشت.

سوالات متداول

برداشت چربی از کدام قسمت ها انجام می‌شود؟

بهتر است جذب چربی برای چربی از قسمت هایی باشد که چربی آن با کاهش وزن کم حجم نمیشود؛ مانند پهلو، زیرشکم، ران و ...

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت که تزریق چربی از تزریق ژل ماندگارتر و بی‌ضررتر است. اما ماندگاری آن هم بین 1 تا 3 سال متغیرتر است.

آیا می توان بافت چربی را فریز و مجددا استفاده کرد؟

استفاده مجدد از چربی فریز شده شرایط محیطی خاصی دارد که در فریزهای خانگی امکان پذیر نیست و ریسک آلودگی میکروبی و قارچی را به دنبال دارد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۰

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۱

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

جهت مشاهده نمونه‌ای بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

parsis.clinic@

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج – کلینیک پارسیس

کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، جنب خیابان ٢٢٣، ساختمان سهند، طبقه ٤

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج