۱۱۷۱۶۹۵
۶۲ نظر
۵۲۹۶
۶۲ نظر
۵۲۹۶
پ

ماجرای پسری که هیچ دختری دوستش نداشت

به مناسب روز جهانی مرد در توییتر موضوعی از سوی کاربران با این عنوان مطرح شد؛ به نظر شما مردها به چیزی نیاز دادن که در روز جهانی مرد باید بهش پرداخته شود.

برترین‌ها: به مناسب روز جهانی مرد در توییتر موضوعی از سوی کاربران با این عنوان مطرح شد؛ به نظر شما مردها به چیزی نیاز دادن که در روز جهانی مرد باید بهش پرداخته شود. یک کاربر به نام «Saeedynz»در رشته توئیتی در این باره نوشت: یه بخشی از مرد بودن که من دوست دارم در موردش بیشتر حرف زده بشه «نخواسته شدن مطلق جنسی» در دوره‌های مختلف زندگی هست. مثلا شما یک مرد باشی بسیار بسیار عادیه که ماه‌ها و سال‌ها بگذره و کسی حتی باهات ارتباط داشته باشه. انگار که نخواستنی هستی و همه هم توافق دارن.

ماجرای پسری که هیچ دختری دوستش نداشت

و این همراه میشه با طردهای جدی و صریح و بزرگ و تلخ و در تعداد محسوسی از اوقات توهین‌آمیز.یعنی تلاش های مختلف می‌کنی، ولی طردهای زیاد میشی. و بخشی هم نه تنها طرد می‌کنند، تو رو تحقیر می‌کنند. می‌خندن بهت. توصیف و تشریح می‌کنند و با جزئیات می‌گن که چقدر نخواستنی هستی.

حالا شاید شما بگی که «نباید بهشون اجازه بدی». در یک دنیای پرفکت آره، ولی خب بعد ۱۰ تا طرد مختلف طی ماه‌ها تلاش، دیگه اعتماد به نفس و عزت نفسی شاید نباشه که جلوی کسی که تحقیر می‌کنه وایسی. فکر میکنی نکنه راست میگه. فکر می‌کنی نکنه ارزش ندارم واقعا. اگر داشتم که بالاخره یکی...

‏شما مثلا خود من رو ببین. جزو آدم‌های عادی هستم. بارها به خود من بی احترامی کردن. یکی که بعد پیشنهاد اصرار داشت عکس دوست قدیمی رو نشون میده میگفت ببین اون سیکس پک داره، ببین اون قایق داره. تو هیچی نداری.یکی دیگه می‌گفت تو همخونه داری و کی آخه میاد با کسی که همخونه داره دوست بشه. یکی دیگه لهجه رو مسخره کرده. تو که ماشین نداری. راه رفتن پنگوئنی من رو. فلان و بهمان و ایکس و ایگریگ.

‏برای بقیه هم اینه و من احساس می‌کنم چون ترند دنیا اینه که داره به زنان ظلم میشه (و البته که بسیار زیاد میشه و حتی بخش کوچیکی هم گفته نشده) از این جور نوشته‌ها و حمایت‌ها از مردان نیست. مخصوصا که انگار در دنیای توسعه یافته حل شده. مثلا من تا همین ۲۶ سالگی تقریبا مدام طرد شدم.

‏در حالیکه انگار این خارجکی‌های اروپایی و آمریکای شمالی از نوجوانی دوست دارن.خب شما یه انسان رو بزاری تا ۲۶ سالگی تقریبا تمام آدم‌های که بهش علاقه دارن طردش کنند، حالا نهایتا با یک یا دو نفر استثنا. در تمام این سال‌ها (مثلا از ۱۵ سالگی) خب چی می‌مونه ازش؟

و البته تقصیر فکر کنم از مکانیزم‌های بازار دیتینگ ایرانه.شبیه اون نردبان‌هایی هست که برای بعضی چوب‌هایش خیلی نزدیک هست، برای بعضی نه.من غیرتهرانی (و غیر شاید شیرازی و اصفهانی و چند شهر بزرگ) در فرهنگی بزرگ شدم که ارتباط با جنس مخالف از آن چیزهای عجیب بود. ‏نه بلد بودم ارتباط داشته باشم، نه حتی چیزهای اولیه را می‌دانستم. شاید شما باور نکنی، به قدری از نظر ذهنی درهم برهم شده بودم یه دوره‌ای برایم جالب بود فقط ببینم نمازخانه‌ی دختران چه شکلی هست.یک سری مزخرفات در ذهن که فقط باید یکی را انتخاب کنی تا آخر عمرت خوشبختش کنی و این‌ها هم بود زمانی.

و حالا با این ذهنیت که فقط باید یکی را انتخاب کنی، شما ببین طردهای مختلف چقدر سنگین بود در دوره‌ای از زندگی. و چه سرمایه‌گذاری‌هایی امثال من می‌کردند و می‌کنند که نظر زنی را جلب کنند و طرد نشوند. ترسیده‌ایم خب. ماه‌ها و شاید چند سال فالو و لایک و پیگیری. انواع روش‌ها.

ماجرای پسری که هیچ دختری دوستش نداشت

‏من به شخصه یک بار فقط ۲۴ ساعت در اتوبوس و ماشین‌های بین شهری در رفت و برگشت بودم که بروم دختری را ببینم و سورپرایز کنم و توجهی جلب کنم. آخرش ۴ دقیقه وقت گذاشت برایم و همانجا هم اعتراض کرد که چرا آمده‌ای و فلان.
دوستان من هم داستان‌های مشابه دارند. حالا نه این که بروم منبر شخصی، می‌خوام بگم توجه گرفتن از جنس مورد توجه (برای من و اغلب اطرافیانم زنان) چنان پروژه بزرگ و پر از ماجرا و طرد و تلخی‌ای هست که همه‌گی دوره‌هایی از گریه‌ از رو بیچارگی داشته‌ایم.

‏خودافشایی سختی است، ولی من حتی دوره‌ای از زنان متنفر بودم.انقدر که طرد شده بودم و کسی توجه نکرده بود وخسته بودم، هر زنی می‌دیدم پیش‌فرضم این بود که مرا طرد می‌کند و تحقیر می‌کند و پیش‌فرض بدم می‌آمد.این خودافشایی را پیش چند پسر که قبلا کردم هیچکدام تعجب نکردند. بعضی همدلی کردند.

‏و چیزی که بدترش می‌کند این فرهنگ یا هر چیز عجیب غریب و شاید بیمار است.مثلا شما داستان‌های این دوست‌پسرهاو آدم‌هایی که روابط متعدد داشتند را بخوان.به تعداد محسوس می‌بینی نوعی از تحقیر طرف مقابل و دروغ و عدم صداقت باید باشد که بتوانی برای زنان اطرافت جذاب باشی.

‏البته که بیمارگونه است. ولی خب بدترش می‌کند.پیش خودت فکر میکنی من به حریم شخصی و آزادی و فلان و بهمان احترام می‌گذارم، بعد می بینی نمی‌شود که نمی‌شود.آن مردان اطرافت که روابط متعدد و هیجان انگیز دارند و مورد توجه هستند را می‌بینی، به طور محسوسی آدم‌هایی که دروغ و تحقیر و طرد جزو کارشان است.

یک آزمایشی یک رفیق عزیزی کرده بود. رفته بود با عکس و مشخصات واقعی در یکی از این اپ‌های دیتینگ. سوسک محلش نگذاشته بود. بعد رفته بود یک عکس از این پیج‌های ریچ‌کیدز برداشته بود و مشخصات دروغی در همان ساعت اول یکی چنان مجذوبش شده بود که ساعاتی بعد زیر باران چند ساعت منتظرش مانده بود و این هم که با توهین حرف زده بود طرف مجذوب‌تر شده بود! یکی دیگر از همین روش استفاده می‌کرد و وقتی به دیدار می‌رسید به طریقی مساله را حل می کرد.

ماجرای پسری که هیچ دختری دوستش نداشت

‏حالا شما فکر نکن این تجربه‌های یک سری مرد بیمار زشت فقیر با لهجه است ها. نه. بروی آن کتاب های دیتیتگ آمریکا را هم بخوانی می‌بینی روی آلفا میل و اهمیت نده و بی‌محلی کن و حتی شده یک عیب کوچک ظاهری ولی بامزه ازش را بگو هم هست.

‏شما فکر کن من مثلا می‌خواهم آدم به قول معروف درست طور باشم و با احترام برخورد کنم و توجه کنم و نادیده نگیرم و تحقیر نکنم و تنوع زیبایی‌ها و بدن‌ها و خواسته‌ها و امیال را به رسمیت بشناسم. خیلی سخت‌تر کار جلو می‌رود. البته که الآن چهار نفر در ذهن خودشان می‌گویند اشتباه می‌کنم.

ولی خب تجربه‌ی شخصی من این بوده. تجربه‌ی چند نفر اطرافم هم. آن چند متن پرفروش آمازون در این مورد هم رگه‌هایی از این موضوع دارد.حالا شما تجربه‌ی دیگر داشتی، خوش به حالت.من حتی فارسی حرف زدنم هم کلی باگ دارد. به من بی احترامی شده سر این لهجه. خوش به حال شمایی که چنین مشکلاتی نداری.

‏حالا این‌ها تازه قبل از توجه هست. شما که نمی‌دانی چه رنج و خودتحقیری بود در خوابگاه‌ها و اطرافیان من و خودم. حرف که می‌زدی و تشویق می‌کردی برو تلاش کن، می‌گفتند پول قرار هم نداریم. وضعیت اقتصاد هم که می‌بینی. اینجا بالاشهر هم که نیست، مرد پول باید جیبش باشد.

‏یعنی تو اگر مرد باشی، برای این که بتوانی جلب توجه کنی، جدا از آن همه بدبختی اولش، باید مقدار خوبی توانایی مالی داشته باشی که برای یک مرد جوان در این اقتصاد و تورم و این اوضاع چیز آسانی نیست. و خب می‌دانیم که از هر چند آشنایی یکی به سرانجام می‌رسد.

یعنی وقتی پول نداری، در این اقتصاد، به سختی می‌توانی تعداد مناسبی از قرار بروی که آخرش بشود یکی رابطه.من مرد را عادی عادی که راه می‌روم و ماستم را می‌خورم بعضی زنان می‌آیند طرد و تحقیرم می‌کنند.حالا نیایید بگویید که زنان هم مشکل دارند و بی‌ رابطه و این‌ها. اولا که در حال غر زدن هستم. دوما هم این که تفاوت جدی بین دسترسی به رابطه بین مرد و زن است.

یک زن حداقل حداقلش تعداد محسوسی پیشنهاد زشت و توهین آمیز دارد. مثل یک غذای متعفن که آدمی دوست دارد بمیرد ولی دست نزند.اما برای یک مرد ابدا چنین نیست. همین پیشنهاد زشت و توهین آمیز نیست. همین غذا هم نیست.و گرچه شاید هر دو بی غذ بمانند، اما یکی «ترجیح» داده، یکی «هیچ».

بله بله. برای زنان ظلم‌های زیادی می‌شود. بله بله. زنان هزار مشکل دارند و مردان میلیون‌ها امتیاز.این رشته توییت سر روز مرد است و غرهای یک مرد جوان.خواستید حمله کنید که ضد زن هستم و فلان یک نگاه به نوشته‌ها و توییت‌ها بکنید.

و انگار نمی توانم هنوز توصیف کنم و تاکید کنم که این شدت نخواستنی بودن مدام که توی صورتت زده می‌شود، حتی توسط دورترین‌ آدم‌ها چقدر ممکن است فشار زیاد داشته باشد.از آن ور می‌بینی که آن کسی که از جهات مختلف شاخص‌های ضعیف‌تری از تو دارد، دسترسی بسیار راحت‌تری به رابطه دارد.

ماجرای پسری که هیچ دختری دوستش نداشت

‏داخل ایران این سخت‌تر می‌شود. چون رانت و پارتی نقش مهمی در رسیدن به پول دارد.خودت را می‌بینی فلان سال زحمت کشیده‌ای و فلان تلاش‌ها، هنوز امکان یک خانه تنها گرفتن نداری، ماشین نمی‌توانی بخری، بعد آن یکی آقازاده و فلان آشنای فلان کس پول پارتی‌اش به راه است.

اصلا یک تفاوتی بین زندگی‌های «بالاشهر تهران» و بقیه شهر تهران و حتی کشور است که عجیب غریب.و خب با آن‌ها هم مقایسه می‌شوی. شما فکر کن بخشی از تهران است به اسم باستی هیلز که انگار مرا هم راه نمی‌دهند. حتی نمی‌دانم کجاست.

‏در خود رابطه هم چنین است ها. یک هو تصویر ذهنی ساخته‌ای که می‌خواهم دوستی داشته باشم که چنان لباس‌هایی بپوشد و با هم دست به دست فلان مسیر را برویم یا هر چیز دیگر. اگر بالاشهر تهرانی نباشی چنین چیزهایی بسیار نادر و بخش زیادی قفل هستند.

فرض کن یک زن معمولی و یک مرد معمولی را انتخاب می‌کنیم. می‌گذاریم در ۲ اتاق. هزار نفر زن و مرد هم به این‌ها نگاه کنند و نظر بدهند. در ذهن من راحت ۲۰۰ ۳۰۰ نفر می‌گویند از زن خوششان آمده. اغلب هم به خاطر بدن و چهره‌ش و شاید آرایش و این‌ها.

نهایت ۲۰ ۳۰ نفر بگویند، آن‌هم شاید، که از آن مرد خوششان آمده. چون یک مرد جذاب که یک بازویی، سیکس‌پکی، بدن ورزشکاری‌ای، کت شلوار درست حسابی‌ای، چشم فلان رنگی‌ای، قد بلندی چیزی دارد. همه چیزهایی که در یک مرد معمولی نیست. اما یک زن معمولی قیافه زنانه و این‌ها دارد.

هنوز فکر میکنم نتوانستم این حس «آشغال بی‌ارزش دور‌ریختنی»ای که در دوره‌هایی ممکن است مردانی چون من تجربه کنند را بنویسم و توصیف کنم.شما نمی‌دانی که به شخصه چه چیزها تجربه کردم و رفتم خواندم و پیشنهاد دادم و توصیف گرفتم و فلان که توجهی به من بشود.

ماجرای پسری که هیچ دختری دوستش نداشت

این طور هم نیست که این‌ها را تجربه کنی و سالم و استوار چون کوه بروی دنبال تنهایی.اینجایش را دیگر تعمیم نمی‌دهم. خودم را می‌گویم. من در دوره‌هایی چنان سرمایه‌گذاری‌هایی از توجه می‌کردم روی زنانی که خرده نان توجهی به من کرده بودند که کمی بیشتر توجه بگیرم.

برای جرعه‌ای از توجه که گفتم ۲۴ ساعت در اتوبوس بودم. برای جرعه‌ای توجه و اهمیت داشتن از نگرانی درب خانه می‌رفتم و در به رویم باز نمی‌شد.برای فقط دو پیام و جوان پیام در هفته ده‌ها پیام متنوع و این ور آن ور و تکنیک فلان و بهمان.می‌دانم بیمارگونه است. ولی آن طرف‌ها هم با احترام برخور نمی‌کردند.

ولی برای رسیدن به حداقل [...] من چنان مسیر تلخ و پر از ناکامی وطرد و هزینه و روش و تکنیک و تلاش رفته‌ام و تراپیست‌ها عوض کرده‌ام و فلانو بهمان که هنوز در مقابل ناکامی‌های دوستان اطرافم پشیز نیست.یعنی من جزو امتیازدارها بوده‌ام. دوره‌ای توانستم پول مناسبی در بیاورم و دوستانی اعتماد کردند و این‌ها.

و اصلا یکی از وجوه مهاجرت که گفته نمیشه به نظر من همینه.من قشنگ مطمئنم برم خارج و مهاجرت کنم و اگر تنها برم، تا مدت زیادی باز طرد می‌شم. چون بلد که نیستم فرهنگ اونجا رو. تا مدت‌ محسوسی هم طول میکشه پول درآوردن و ثبات و بتونم انرژی بزارم و این مسیر پر نشیب باتلاقی رو شروع کنم.

البته تاکید کنم این غرها مختص نسل من است. نسل بعدی و جوان‌ترها انگار مشکلات دیگر دارند و دسترسی راحت‌تر شده.و این طور هم نیست که بعد یه مدت بگی «خب دیگه نشد دیگه. کسی منو نمیخواد. برم رو سایر وجوه زندگی». خیر. روزانه و مدام رو صورتت کوبیده میشه که «آهای. تو بدبختی. چطور نمی‌تونی یه دوست داشته باشی؟ یعنی یه زن هم بهت توجه نمی‌کنه بدبخت زشت بی‌ارزش؟ یکی حتی؟ خاک برسرت»

و این به شدت روی عملکرد وبهره‌وری تاثیر می‌زاره. آدم وقتی تو رابطه است خیلی راحت‌تر میشه کار کرد و درس خوند وتمرکز کرد.وقتی مجردی، از آخرین طردت چند وقت بیشتر نگذشته، آن دو سه تایی که شاید بخوایی ارتباط داشته باشی باهاشون یک‌هو جوابت را نمی‌دهند.

من یک دوستی داشتم، کمی از بقیه جامعه قدش کوتاه‌تر بود. در روستا کار می‌کرد و پوستش آفتاب سوخته‌تر.چنان تحقیری می‌شد از تلاش برای ارتباط با زنان که فکرش هم هنوز اذیتم می‌کند.همین چند ماه پیش، چون دندان‌هایش خراب شده و هزینه تعمیر نداشت و دندان مصنوعی گذاشته بود، ردش کرد.چنان دلم سوخت. کاری هم نمیشد کرد. پیگیر این بود ببیند بقیه مصاحبه‌ها هم بابت دندان رد می‌کنند؟

یعنی یک مرد نه تنها «پیش فرض» ارتباطی‌اش طرد است، نه تنها همیشه او هست که باید تلاش کند، باید پول داشته باشد و تیپ و بدن و فلان، بارها تحقیر مستقیم و غیر مستقیم می‌شود توسط ناشناخته و مساله‌ای به اسم «نحوه ارتباط و حرف زدن با زنان» یعنی چه اصلا؟ کجا یاد بگیریم؟ اشکال کارمون چیه؟

طولانی شد، ولی اینم بگم:این مساله دسترسی محدود باعث میشه در ارتباط هم درست نتونی احساسات و خشمت رو ابراز کنی. مثلا بعد مدت‌ها یکی توجه کرده، یه رفتار تحقیرآمیز داشت که نمیشه سریع خشمگین شد و از حریمت دفاع کنی. می‌پره. باز برمی‌گردی به قعر چاه سیاه متفعن پی رابطه یا اصلا در یک جمع دوستانه که بحث رابطه عاطفی هم نیست. یا یک جمع همکار. آدم همش می‌ترسه برن بهم بگن و یک رفتار اشتباه کلی از فرصت‌ها رو نابود کنه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متن طولانیه نخوندمش تو یه خط خلاصه ش کن بگو ببینم قضیه چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در عالم گیتی هیچکس تنها نیست زشتترین مرد یا زن هم معشوق واقعی خورا دارند منتهی باید پیدایش کنند

      • بدون نام

        مردها لقمه اندازه دهنشون بر نمی دارند خودشون زشتند دختر خوشگل می خوان بی پولند پولدار می خوان چاقند لاغر میخوان خخخ

      • بدون نام

        برای مردها دلتون نسوزه

      • بدون نام

        به نظر من مشکل این آقا بیشتر طبقاتیه..تقلا کرده طبقه شو عوض کنه و حتی ارزشهای طبقه دیگری رو قبول کرده تا زنانی از اون طبقه(دختر تهرونی اونم شمال شهری)گیرش بیاد و نیومده..وگرنه در جامعه ای که مردهای پیر و معلول هم می تونن زنی جوان و سالم گیر بیارند و زنهای سالم زیادی فقط چون کمی سنشون بالا رفته یا زیبا نیستند تنها موندند این توئیتها اغراق آمیزه

      • بدون نام

        توصیه ام به این آقا اینه از نقلا کردن برای جلب نظر دختر تهرونی طبقه بالا دست برداره دوستش هم می تونه از همون روستایی که کار میکنه زنی پیدا کنه

      • بدون نام

        ماجرای پسری که هیچ دختر داف و دوفی دوستش نداشت تیتر درست تریه

      • بدون نام

        تا آخر نخوندم ولی این متن گوشه ای از مصائب پسرهاییکه فقط خدا رو دارند

      • بدون نام

        خسته نشی یه دفعه کتابخون؟؟

      • سجاد

        خخخخخ من که رد میشم هیچیم نمیگم بهم میخندن صدا هیولا در میارن. کم بود اعتماد به نفس که هیچی با آسفالت یکیم الان خخخخخ

    • بدون نام

      حالا مگه دخترها پسری رو که بخوان محلشون میذاره برای بیشتر دخترها هم همینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا اگه دختری دندان مصنوعی داشته باشه پسری محلش میزاره، ول‌کن بابا

    • بدون نام

      عزت نفس ، اینکه ادم باور بکنه یه روزی اینقدر پولدار و موفق بشه که همه ی دختر ها التماس بکنن تا با شما ازدواج بکنن ، ذهن انسان دائم داره خود تخریبی میکنه ، هیچ دختری به من نگاه نمیکنه ، هیچ کس به من توجه نمیکنه ، اینا همه از نشانه های پایین بودن عزت نفسه ، هیچ چیز جز خود آدم مهم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا
        پايين بودن عزت نفس كه فقط بايد در اين شرايط بهترين خودت باشي و خودت براي خوشحالي خودت تلاش كني و خودت را به همه ترجيح بدهي
        خودت
        خودت را دوست داشته باش

      • بدون نام

        با حلوا حلوا کردن دهن ادم شیرین نمیشه برادر.احتمالا خیلی جوانی و فعلا توی آسمونا سیر میکنی.بی مایه فتیره اخوی بریز دور این حرفارو

      • بدون نام

        اعتماد به نفس یعنی اینکه هیچ زنی اینقدر خودشو دست کم نگیره و به پول مردها نفروشه

      • بدون نام

        اینجوری که تو میگی دخترا آرزوی پول اون مرد رو دارن خودش هم کشک خودش هم کیف پول خانم

    • بدون نام

      به نظرم اگه ی دخترم لهجه داشته باشه ظاهر چندان دلچسبی نداشته باشه و بره دنبال مرد خوش هیکل و پولدار اصلا نه حتی ی مردی هم ردیف خودش با تموم اون کاستیها اون دخترم بارها و بارها طرد میشه آدمها همه همینجورن دختر و پسر نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا اتفاقا دخترها بیشتر طرد میشن به نسبت به پسرا

    • دراکولا تا به تا

      چه قدر بده که دوست داشته شدن رو گدایی کنی. سرت رو بالا بگیر و با غرور از تنهاییت لذت ببر.
      نظرم از روی بی تجربه گی و درد تنهایی کشیدن نیست. دردش رو کشیدم، اونم تو کشور غریب. صبح تا شب کار و تفریح هم نکردم. تا دلتون بخواهد دخترها و پسرهایی رو دیدم که از وحشت تنهایی گرفتار ادم نامناسب شدند. اگر با تنهاییتون حال نکنید، میشید یکی از همین ادمها که گدایی محبت میکنند و اخرش هم حسابی باج میدهند تا یه ادم مریض بهشون یه ذره توجه کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        ME too

    • بدون نام

      و خیلی از زن ها رو می شناسم سخت کوش توانمند و مستقل و مهربان و شما مردا فقط بخاطر قیافه ای بهتر یا زنی جوان تر انها رو کنار میزارید فرهنگ مزخرف خاورمیانه ای و ادم هایی که اگر حیله گر نباشند حتی زندگی عادی نمیتونند داشته باشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا مریضی ریشه زده به همه جا

    • بدون نام

      چی شده حالا بفکر مردها افتادید؟
      دوباره چه نقشه ای دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از هر هزار مطلبی که میذاره یکیش در مورد مردهاست ۹۹۹ دیگش مربوط به زنهاست

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ
      جمعیت کم شده
      دارن میرن سراغ کف خواب ها
      خخخخخخخ
      خخخخخخخخخخخخ
      خخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پخخخخخخخخ پخخخخخخخ پخ پخ پخ پخ

    • 1

      میدونی مشکل اکثر این آدما چیه ؟ اینه که نمی خوان با هم سطح خودشون دوست باشن... میرن دنبال دختر یا پسری چند سطح بالاتراز خودشون بعد میگن چرا طرف با من اینجوری برخورد کردن ...همین اقا تشریف ببرن دنبال دختری که مثل خودشون فارسی هم نتونه بدون اشکال صحبت کنه ببینه تحویلش میگیره یا نه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        درسته

    • بدون نام

      از اول تاریخ تا ازل همین بوده و خواهد بود برادر و هر چی پیش میریم بیشتر نمود پیدا میکنه.از دوران اولیه زندگی بشر اینطور بوده که جنس زن مردهایی با توانایی های بیشتر و ظاهر بهتر رو انتخاب میکنن و دور بر اون مردها همیشه شلوغه و بالعکس مردان کم امتیاز یا بی امتیاز سرشون بی کلاه میمونه مگر اینکه زیر بار تعهدی سنگین مثل ازدواج بری.خب اینجا هم عدالت رعایت نشده پسری ک پولداره و خوشگل ده تا دختر دورش داره و پسری ک نداره رو فقط مادرش دوست داره....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عدالتی در دنیا وجود نداره. یکی خرج لباسش چند ده میلیون در ماه میشه یکی کرایه خونه نداره بده. یکی صد تا دختر یا پسر اطرافشه یکی یه دونه هم نداره

      • بدون نام

        پسر هرزه رو هیچ کس دوست نداره، مخصوصا که اون پسر برای ازدواج دختر آفتاب مهتاب ندیده رو میخواد

      • بدون نام

        این بیشتر در مورد حیوانت صرف میکنه مثل گله شیر یا گاوها ،یک انسان(خانم) اگه برای خودش ارزش قائل بشه نمیره کنار مردی که با یک نفر دیگه رابطه داره

      • بدون نام

        حتی در مورد ازدواج هم اکثر (نه همه) دخترها پول و ظاهر و امکانات برایشان مهم است

      • بدون نام

        شما انگار زیاد راز بقا تماشا می کنی.

    • مرد

      مردها در درجه اول به احترام و بعد محبت نیاز دارند که متاسفانه زن ایرانی اینها را بلد نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        حرف الکی نزن. من احترام و محبت به دوست پسرم دادم ولی بازم تنهام گذاشت. اینا به ذات ادم برمیگرده جناب

      • محنا

        مردا فقط بلد هستن زیبای جذابیت زنان دبیگه رو ببینن زود از زن یادوست دختر خود زده می شن

      • بدون نام

        زنها دقیقا همینو می خوان اکثر مردها شعور رفتار درست با زنها رو ندارند

    • بدون نام

      دیگه دنیا همینه.من خودم ۴سال با خانومی دوست بودم هیچ سواستفاده یا مشکلی هم براش به وجود نیاوردم و واقعا عاشقش بودم و هدفمون ازدواج بود و با وضع معمولی مالیم هر ماه بیشتر از هفتاد درصد درامدم رو خرج ایشون میکردم.ولی نهایتا در یک هفته چنان عوض شد و طردم کرد فهمیدم خاستگار پولدار و خوشگلتر از من اومده براش.کلا از همه جا بلاکم کرد گفت میخاستی نکنی مگه من گفتم برام از جون مایه بذار!خلاصه طرف عشق ۴ساله منو یک هفته ای گرفت و برد و الان استوری عاشقانه و.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو عشق ورزیدن هم باید عاقلانه رفتار کرد طرف 40 ساله ازدواج کرده یهو کلا عوض میشه و میزاره میره اینکه رابطه بوده

      • بدون نام

        ای وای

      • بدون نام

        متاسفم.
        دوست داشتن و محبت و احترام زیادی دل دختر رو می زنه. دختر باید همیشه تشنه‌ی محبت و احترام و گهگاهی خرج کردن هات بمونه.

    • بدون نام

      از وقتی فکر کردیم خیلی خارجکیه که هی رابطه به قول شما داشته باشیم و حتما باید قبل ازدواج با این و اون پرید ، این درجه از یاس و ناامیدی هم به عده ای حاکم شد ، چه دختر و چه پسر .
      متاسفانه متن رسما پیشنهاد سکس خارج از ازدواج را عادی جلوه میده ،
      حتما انتظار دارید اینقدر هم ریلکس باشیم که مثل همون خارجکیا برامون مهم نباشه طرفمون قبل و بعد ازدواج با کلی آدم بوده باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیییییقااااا

    • بدون نام

      این موضوع دختر و پسر نداره. شاید دلیلش اینه که خود این شخص هم حاضر نیست با هم محلی و هم فرهنگ خودش بره سر قرار. و اینکه خب به هر کی باید به اندازه ای که لایقشه احترام گذاشت نه بیشتر نه کمتر، بعضیا تو رابطه خیلی باج میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز! این بنده خدا می گه تو جامعه ای بزرگ شده که روابط دوستی دختر و پسر ننگ به حساب می آد. بعد با هم محلی و هم فرهنگ خودش بره سر قرار؟

    • ماهی

      هیچ وقت تکرار می کنم هیچ وقت خودتون رو توی رابطه کوچیک نکنید مخصوصا اوایل رابطه که اگر ادامه دار شد توی هر بحثی این موضوع رو کسی نتونه تو سرتون بزنه و به روتون بیاره، کوتاه اومدن بد نیست اما کوچیک کردن خودتون فقط و فقط شان خودتون رو پایین میاره، و شما رو فردی می کنه در نظر دیگران که انگار گدایی محبت می کنید، هیچ وقت عیار خودتون رو پایین نیارید. با توجه به تجربم به راحتی می تونید در زمانی که موضع پایین تری دارید با اعتماد به نفستون ورق رو برگردونید

    • بدون نام

      به عنوان تجربه شخصی میگم که خدا شاهده برای من رابطه جز عذاب و دلتنگی و دغدغه و نگرانی هیچی نداشته. من فک میکنم ذات رابطه همینه واقعا، سردرد الکی برای یه سری هیجان و لذت سطحی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا رابطه نداشتن خیلی بهتره، فقط نباید بی انگیزه شد

    • بدون نام

      فقط و فقط خدا شانس بده.یه ادمایی با یه اخلاق و قیافه های نمیگم زشت ولی خیلی عادی بخاطر بعضی شرایط دیگه خاص خوشبخت شدن ولی برخی دیگه در نهایت ناباوری خیر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • میم

      من یه خانمم با ظاهر و شرایط اجتماعی معمولی و کاملا این حرف ها رو درک میکنم. حس خواسته نشدن به این دلیل سراغ آدم میاد چون برای خواسته شدن بهایی باید بپردازی که خیلی وقتا زیادی برات سنگینه.

    • ممّد

      : ( :

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممد جان همیشه شاد باشی

    • سجاد

      خخخخخ من که رد میشم هیچیم نمیگم بهم میخندن صدا هیولا در میارن. کم بود اعتماد به نفس که هیچی با آسفالت یکیم الان خخخخخ

    • بدون نام

      چ متن طولانی و خسته کننده ای

    • خخخخ

      با این اراجیف و سایر کارهای دیگه، نمیتونین آمار ازدواج رو بالا ببرین!!!!!

    • ابهام

      یک نفر خیلی باید سطح شناختش از دنیا کم باشه که عزت نفسش رو فدای نگاه و حرف هر کس و ناکس بکنه. ابوعلی سینا! ملا حسن کاشی! جهانگیر خان قشقایی! و افراد مشهور دیگه، خودشونو سکه یه پول نکردن!!! آیا بدبخت شدند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج