جاباما
۱۱۷۱۷۷۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

هیچ کس متوجه حذف ارز ۴۲۰۰ در برخی اقلام نشد!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ملاحظاتی وجود دارد که مهمترین آن فضای روانی است که به جامعه منتقل می‌شود. در حالی که در برخی از اقلام مصرفی این ارز حذف شده، ولی کسی هم متوجه نشد، چون در گذشته هم این یارانه تاثیری در کاهش قیمت‌ها نداشته است و بدست مصرف‌کننده نمی‌رسید.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی طی سال‌های اخیر تاثیر ملموسی برای مردم نداشته است، گفت: بسیاری از مردم عنوان می کنند ما وجود این ارز را در سفره های خود مشاهده نکرده‌ایم و این رانت فقط به جیب افراد خاص رفته است.

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جمع اعضاء کارگروه تخصصی کشاورزی دفترش در قم، با بیان اینکه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی طی سال‌های اخیر تاثیر ملموسی برای مردم نداشته است، اظهار داشت: بسیاری از مردم عنوان می‌کنند ما وجود این ارز را در سفره‌های خود مشاهده نکرده‌ایم و این رانت فقط به جیب افراد خاص رفته است.

هیچ کس متوجه حذف ارز ۴۲۰۰ در برخی اقلام نشد!

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی حتی در دارو هم نمود بارزی نداشته و افزایش‌های قیمت در داروها کاملا مشهود است و دارو با این ارز در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد. در بخش نهاده‌های دامی این بی‌تاثیری بیشتر خود را نشان داده است.

وی نظارت عمومی و تخصصی بر بخش‌های مرتبط با کشاورزی و دامپروری و ارتباط مستقیم آن با مصرف آحاد جامعه را خاطرنشان ساخت و افزود: اعضاء کارگروه تخصصی و مشورتی کشاورزی جمعی از فعالان بخش خصوصی و نهادهای غیر دولتی هستند که با اشرافیت کاملی که دارند می‌توانند نقاط قوت و ضعفها را بررسی و برنامه های جایگزین که به نفع مردم است را ارائه دهند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به هم‌صدایی مجلس و دولت در خصوص بی‌تاثیری ارز دولتی بر قیمت برخی از کالاها، اضافه کرد: علی رغم اختصاص میزان قابل توجهی ارز دولتی و یارانه به کالاها کاملا مشخص شده است که این هزینه‌ها واقعا بی‌معنی است.

وی افزود: برای حذف این ارز ملاحظاتی وجود دارد که مهمترین آن فضای روانی است که به جامعه منتقل می‌شود. در حالی که در برخی از اقلام مصرفی این ارز حذف شده ولی کسی هم متوجه نشد چون در گذشته هم این یارانه تاثیری در کاهش قیمت‌ها نداشته است و بدست مصرف‌کننده نمی‌رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی منظورش خودشو بقیه مسئولینن
      مردم که هر روز فقیر و فقیرتر میشن با تورم روزانتون

      پاسخ ها

      • خسته از تزویر و ریا

        آفرین

    • امیر

      کپسول گاز یخچال قیمتش دو برابر شد اونم توی دوماه واقعا خنده داره و متاسفم برای مسولین

    • خدا

      کلا هیچکس نفهمید چجوری این سرزمین رو غارت کردین که قیمت ها توی 40 سال 40،000 برابر شد !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج