جاباما
۱۱۷۱۷۸۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

خبر جدید وزارت «آ.پ» درباره بازگشایی مدارس

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۵ هزار مدرسه مجوز بازگشایی را دریافت کرده‌‌اند، گفت: تا پایان هفته آینده تمام مدارس کشور مجوزهای لازم برای بازگشایی را دریافت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۵ هزار مدرسه مجوز بازگشایی را دریافت کرده‌‌اند، گفت:تا پایان هفته آینده تمام مدارس کشور مجوزهای لازم برای بازگشایی را دریافت می‌کنند.

علیرضا کمرئی درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: تا کنون ۱۰۵ هزار مدرسه در کشور از نظر «رعایت اصول بهداشتی»، مجوز بازگشایی دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود تا پایان هفته آینده تمام مدارس کشور مجوزهای لازم برای بازگشایی را دریافت کنند.

خبر جدید وزارت «آ.پ» درباره بازگشایی مدارس

وی افزود: امروز گام سوم و نهایی بازگشایی حضوری مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه اول برداشته شد.

کمرئی تصریح کرد: خوشبختانه با هم دلی و هماهنگی همه همکاران ستادی و صف، تمهیدات لازم برای بازگشایی حضوری مدارس کشور به خوبی انجام شد و در بازدیدی که از مدارس زاهدان داشتیم وضعیت و شرایط بازگشایی مدارس مطلوب بود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه موضوع فاصله گذاری اجتماعی و تهویه کلاس‌های درس در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این نکات باید در طول سال تحصیلی با دقت و قوت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان این که برنامه زمان بندی و گروه بندی حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در اختیار مدیران و بر اساس شرایط مدارس است، تصریح کرد: امیدواریم در هفته آینده شاهد حضور همه دانش آموزان در کلاس‌های درس باشیم.

کمرئی بر اهمیت نقش والدین در آموزش نکات بهداشتی به دانش آموزان تأکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی از سوی دانش‌آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط مدارس توسط عوامل مدرسه قطعاً به استمرار آموزش حضوری همراه با حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: غربالگری قبل از بیماریابی مهم ترین راه پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کروناست که در این زمینه نیازمند همراهی والدین هستیم تا اگر در خانواده و اطرافیان دانش‌آموزان کسی به علائم بیماری کرونا دچار شد، از حضور فرزند خود در مدرسه جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج