۱۱۷۱۸۳۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

افشاگری بازیکن تیم ملی؛ آدیداس‌ها کجاست؟

یکی از بازیکنان تیم ملی نسبت به حرف‌هایی که طی روز‌های گذشته درباره اعتراض مشترک ملی پوشان زده شده، واکنش نشان داده است.

طرفداری: مسئولان فدراسیون فوتبال در اظهارنظرهای غیر رسمی خود مدعی هستند حرف هایی که ملی پوشان درباره بشور و بپوش شدن پیراهن های تیم ملی می زنند، از واقعیت دور است و آنها به واسطه دلخوری از نگرفتن پاداش، بحث لباس را پیش کشیده اند اما یکی از بازیکنان تیم ملی این ادعا را رد کرد.

به گزارش طرفداری، در پی انتشار گزارش «ملی پوشان از پاداش شاکی بودند، به لباس گیر دادند؟ / بدهی ۷۲۰ میلیونی فدراسیون به بازیکنان تیم ملی» یکی از بازیکنان تیم ملی به دوستان رسانه ای گفته ملی پوشان هم از نگرفتن پاداش شاکی بودند و هم از این که می دانستند آل اشپورت برای تیم ملی بزرگسالان لباس فرستاده اما این لباس ها به صورت کامل به دست بازیکنان تیم ملی نرسیده است.

ساعتی پیش محمد زارعی، خبرنگار ورزشی روزنامه همشهری که در حوزه تیم ملی فعالیت می کند و ارتباط خوبی با اغلب ملی پوشان دارد، در توییتر نوشت:

«دوستان رسانه ای که درگیر آل اشپورت شده اید، لطفا پای درد دل ملی پوشان بنشینید؛ از اتاق فرمان می پرسند آدیداس ها کو؟»

آدیداس ها در انبار بود، اموال فدراسیون کجاست؟

پیگیری‌ها پرده از یک ماجرای تازه برداشت. گویا در آخرین روزهای همکاری فدراسیون قبلی با برند آدیداس، این تولید کننده که از عواقب تحریم های امریکا علیه کشورمان می ترسید به فدراسیون فوتبال اعلام می کند دیگر حاضر و قادر نیست حتی به ایران لباس بفروشد. آن زمان به اصرار کارلوس کی روش، تیم ملی از آدیداس لباس می خرید و می پوشید. فدراسیون که حوصله سرشاخ شدن با کارلوس کی روش را نداشت، در جواب آدیداس اعلام می کند شما به ما تعهد دارید و در قبال پولی که دریافت کرده اید، باید لباس ها را بفرستید که در نهایت آدیداس حتی چند درصد بیشتر از تعهداتش به ایران لباس می دهد اما از فدراسیون می خواهد هر چه زودتر با یک برند دیگر قرارداد ببندد و همکاری با آدیداس را تمام کند.

آن زمان، لباس های آدیداس و تمامی البسه و پوشاکی که این تولید کننده به ایران فرستاده بود در انبار فدراسیون فوتبال می ماند و چون دیگر قرار نبوده بازیکنان تیم ملی آدیداس بپوشند، فدراسیون از دادن لباس ها به بازیکنان تیم ملی خودداری می کند و قرار می شود لباس ها به عنوان اموال فدراسیون در انبار حفظ شود.

اعتراض بازیکن تیم ملی: فدراسیون را با چند دست آدیداس اورجینال تحویل گرفتید؟

حالا گویا از داخل فدراسیون فوتبال به گوش بازیکنان تیم ملی رسیده، آن لباس ها در دوره جدید بذل و بخشش شده و موجودی انبار در حد ۱۰ درصد از اجناسی است که آدیداس به فدراسیون فوتبال ایران داده بود. یکی از بازیکنان تیم ملی با تایید این خبر، به دوستان رسانه ای خود گفته:

«می گویند تمام آل اشپورت ها را به ما داده اند؟ اصلا چنین چیزی نیست. از تک تک بازیکنان تیم ملی بپرسید به شما می گویند چنددست لباس گرفته اند. اصلا بر فرض که باشد، آدیداس ها کجاست؟ آنها را که دیگر به ما ندادند. یکی از کسانی که از دوره فدراسیون قبلی از موجودی انبار فدراسیون آگاه بود، می گوید از موجودی آن انبار که شامل کفش و کیف و لباس (پیراهن، شورت، جوراب، لباس هتل، اوور، گرمکن، تی شرت و ...) می شد و تمام شان هم اورجینال بود، در حدود ده درصد باقی مانده است. اگر فکر می کنید من دروغ می گویم بروید از مدیران فدراسیون قبلی آمار بگیرید.

از آنها بپرسید آدیداس چقدر لباس داده بود و حالا آقایان بگویند چقدر لباس در انبار مانده؟ این قشنگ نیست که ما را پولکی جلوه بدهند. ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی در این مدت با تمام توان برای سربلندی ایران جنگیدند و این که امکانات می خواهیم و می گوییم فدراسیون باید به وعده ای که داده عمل کند، زیاده خواهی نیست. اگر قرار باشد این فضاسازی را علیه ما انجام بدهند، ما هم می پرسیم آدیداس ها کجاست؟ جواب بدهند فدراسیون را با چند دست آدیداس اورجینال تحویل گرفتند و الان چند دست لباس در انبار مانده است؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میم الف

      اینو دیگه همه میدونن ک لباسا رو دادن به تراکتور

    • parinaz.perspolisi❤

      اون لباسهارو فروخته بودن به زنوزی و دیدین که بازیکنای تراکتور لباسایی با برند آدیداس میپوشیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج