۱۱۷۱۹۹۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست ۲۵میلیاردی قالیباف از دولت

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: در جلسه غیر علنی مجلس، آقای قالیباف رئیس مجلس درخواست ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه در سال ۱۴۰۰ را داشت که مورد موافقت دولت قرار گرفت.

اقتصادنیوز: به نقل از ایلنا، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و تصمیمات مثبت این جلسه در خصوص این لایحه تصریح کرد: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس درخواست ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه در سال ۱۴۰۰ را داشت که مورد موافقت دولت قرار گرفت.

وی افزود: در پی موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه با این رقم؛ رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به دولت در خصوص این موضوع ارسال و دولت نیز جواب موافقت آن را به رئیس مجلس داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال نهایی کردن لایحه رتبه بندی معلمان است و در این زمینه رئیس و نواب رئیس مجلس حمایت‌های خوبی را انجام داده اند بیان کرد: این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بر اساس تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به رتبه بندی معلمان تدوین و برای ارائه و بررسی در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

درخواست ۲۵میلیاردی قالیباف از دولت

وی تصریح کرد: بر اساس گفته آقای قالیباف، این لایحه در اولین جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی نهایی گذاشته خواهد شد.

منادی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین دستور جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت آقای یوسف نادری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است، بررسی لایحه رتبه بندی معلمان پس از این دستور قرار دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقاء سطح معیشت و علمی معلمان ذکر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مدیونی اشتراک نذاری!!

      ۲۵ هزار تا معلم داریم که اگه نفری یک میلیارد بهشون بدن اصلا قید رتبه بندی و حقوق و همه چیز رو میزنن!! حالا این همه پول رو میخوان به رتبه بندی اختصاص بدن؟؟

    • بدون نام

      احتمالا میخواهد خانه و ماشینش را عوض کند

    • بدون نام

      بزرگوار کلمات که نوشتی که یادت داده این معلم هست پیشرفت فرنگ اقتصادیک جامعه را رقم میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج