۱۱۷۲۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آقای گلی جام با یک جفت کفش +عکس

ژوست فونتِین (Just Fontaine) در جام جهانی ۱۹۵۸ موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند و رکوردی منحصر به فرد را از خود بر جای بگذارد.

باشگاه خبرنگاران: گلزنی در جام جهانی یکی از آرزوهای هر مهاجمی است، معمولا همه تلاش می کنند تا بیشترین گل ممکن را به ثمر برسانند و کفش طلا را بدست آورند اما زدن گل های بیشمار در طول جام جهانی کار هر بازیکنی نیست.

توماس مولر با زدن ۵ گل در سال ۲۰۱۰ بهترین گلزن شد اما بهترین گلزن تاریخ جام جهانی را می شناسید؟

ژوست فونتِین (Just Fontaine) در جام جهانی ۱۹۵۸ موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند و رکوردی منحصر به فرد را از خود بر جای بگذارد.

آقای گلی جام با یک جفت کفش +عکس

در جام جهانی ۱۹۵۸ بازیکنان زیادی بودند که توانستند گل‌های زیادی به ثمر برسانند. پله مهاجم برزیل و هلموت ران مهاجم آلمان ۶ بار، واوا و پیتر مک‌پارلند ۵ بار و کورت هارمین، لایوس تیچی، آگنه سیمونسون و زدنک زیکان هر کدام چهار گل به نام خود ثبت کردند، اما هیچ کدام از آنها نتوانستند به رکورد ژوست فونتِین برسند؛ رکوردی که بیش از همه جلب توجه می کند؛ این مهاجم مراکشی الاصل تیم ملی فرانسه در این جام ۱۳ گل در ۶ مسابقه به ثمر رساند و آقای گل شد.

فیلم ۴ گل ژوست فونتِین در دیدار رده بندی جام جهانی ۱۹۵۸ مقابل آلمان را با صدای عادل فردوسی پور در زیر ببینید

وی به عنوان یک بازیکن ذخیره به سوئد رفت اما به دلیل مصدومیت یکی از هم تیمی هایش، شانس حضور در نخستین مسابقه فرانسه که برابر پاراگوئه برگزار شد را پیدا کرد، آن هم در حالی که فونتن در آغاز این رقابت‌ها تنها یک عدد کفش داشت و برای بازی کردن کفش استفن بروی دیگر بازیکن ذخیره فرانسه را قرض گرفت و با آن ۱۳ گل در ۶ دیدار جام جهانی به ثمر رساند و رکوردی ماندگار از خود به جا گذاشت، رکوردی که هنوز کسی موفق به شکستن آن نشده است.

آقای گلی جام با یک جفت کفش +عکس

فونتین سال گذشته درباره رکورد گلزنی خود در جام جهانی گفت: اوایل فکر می کردم رکوردم شکسته شود اما ۵۵ سال گذشته است و هیچکس نتوانسته رکورد گلزنی من را در جام جهانی بشکند و کم کم دارم شک می کنم کسی پیدا شود که بتواند رکورد این تعداد گل را در یک دوره جام جهانی بشکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج