جاباما
۱۱۷۲۴۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین گوشی مجهز به لنز چشم گربه‌ای جهان

شرکت چینی اوپو با انتشار تیزری تبلیغاتی رسماً اعلام کرد که گوشی‌های جدید سری OPPO Reno۷، اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که به نخستین لنز چشم گربه‌ای جهان که ساخت شرکت سونی است، مجهز خواهند شد.

فرارو: شرکت چینی اوپو قصد دارد گوشی‌های شاخص سری OPPO Reno۷ را در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه) عرضه کند، اما پیش از این رویداد رسمی، با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، رسماً اعلام کرد که این سری اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که به لنز‌های چشم گربه‌ای IMX۷۰۹ سونی مجهز می‌شوند.

لنز IMX۷۰۹ سونی، اولین لنز چشم گربه‌ای جهان محسوب می‌شود که می‌تواند با ۶۰ درصد افزایش حساسیت به نور و ۳۵ درصد کاهش نویز، تصاویر را ثبت کند. حالا شرکت چینی اوپو به نظر می‌رسد به عنوان اولین استفاده کننده، این لنز برای دوربین سلفی گوشی‌های سری OPPO Reno۷ مورد استفاده قرار دهد. این شرکت چینی همچنین ادعا کرده است که دوربین Sony IMX۷۰۹ را با فناوری تصویر RGBW خود، توسعه داده تا عملکردی باکیفیت‌تر را ارائه دهد. به نظر می‌رسد که این لنز برای گرفتن سلفی در گوشی‌های هوشمند Reno۷ و Reno۷ Pro در دسترس خواهد بود.

اولین گوشی مجهز به لنز چشم گربه‌ای جهان

تیزر رسمی منتشر شده از اوپو Reno7 با اولین لنز چشم گربه ای جهان

گزارش‌های اخیر نشان داده بود که Reno7 Pro به دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 مجهز خواهد شد، اما اینکه آیا Reno7 نیز از همان دوربین سلفی برخوردار خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، تصویری که توسط اوپو منتشر شده است، چراغ LED اعلان منحصربه‌فرد را که در سری Reno7 در دسترس خواهد بود، نشان می‌دهد. دستگاهی که در تصویر زیر مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد Reno7 Pro باشد و همانطور که دیده می‌شود، قاب ماژول دوربین می‌تواند برای اطلاع رسانی و شارژ روشن شود. به احتمال زیاد این ویژگی منحصر به فرد اعلان تنها در Reno7 Pro در دسترس خواهد بود.

اولین گوشی مجهز به لنز چشم گربه‌ای جهان

انتظار می‌رود مدل پرو با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی +AMOLED FHD با طراحی سوراخ پانچ وارد بازار شود. این گوشی با تراشه Dimensity ۱۲۰۰-Max، پیکربندی ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی عرضه می‌شود. تنظیمات دوربین پشتی گوشی نیز ممکن است شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX۷۶۶، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشد. این دستگاه مشخصات دیگری مانند اندروید ۱۲ و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را نیز ارائه خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج