۱۱۷۲۵۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

بعد از بازنشستگی فوتبالیست‌ها کمتر تن به تمرینات منظم برای روی فرم نگه داشتن و رژیم‌های غذایی سخت می‌دهند، اما برخی از اسطوره‌ها و ستاره‌های بازنشسته هم هستند که همانند دوران بازی آمادگی‌شان را حفظ کرده‌اند.

خبرورزشی: بعد از چند دهه تمرین سخت و مراقبت از خورد و خوراک و نوشیدن، برای فوتبالیست‌ها باید وسوسه‌انگیز باشد که بعد از آویختن کفش‌های‌شان از خط قرمزها بگذرند و مک‌دونالدو بخورند! اما چند اسطوره و ستاره فوتبال ثابت کرده‌اند که می‌توان برای همیشه قید وسوسه‌ها را زد و همچنان خوش‌هیکل و خوش‌فرم ماند.

دیوید بکام

باور کنید یا نه، دیوید بکام ۸ سال قبل وقتی پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را برتن کرده بود، کفش‌هایش را آویخت. بکس با وجود این که حالا ۴۶ ساله شده، در چارچوب دوران بازی‌اش مانده است. او که حالا مالک تیم اینترمیامی در آمریکا و سهامدار باشگاه سالفوردسیتی در کنار دوستانش در تیم کلاس ۹۲ منچستریونایتد است، به شکلی دیگر خودش را درگیر فوتبال کرده. بکام با توجه به این سبک زندگی هنوز نامی جذاب برای صاحبان برندهای مختلف است و در تبلیغات هم حضوری فعال دارد.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

پائولو مالدینی

در حال حاضر پائولو مالدینی با ۵۳ سال سن در بهترین فرم خودش قرار دارد. اسطوره میلان تمام دوران حرفه‌ای‌اش را در سن‌سیرو سپری کرد و بی‌شک یکی از بهترین مدافعان تمام دوران است. با وجود این که سال ۲۰۰۹ بازنشسته شده، اما با روی آوردن به تنیس حرفه‌ای، تناسب اندام خودش را حفظ کرده است. او سال ۲۰۱۷ در تورنمنتی به نام آسپریا در میلان شرکت کرد. پائولو حالا به میلان بازگشته و به‌عنوان مدیرفنی مشغول شده.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

زین‌الدین زیدان

سرمربی سابق رئال‌مادرید احتمالاً می‌تواند در ۴۹ سالگی باز هم پیراهن تیم محبوبش را بپوشد و برای آن‌ها بازی کند. زین‌الدین زیدان که سال ۲۰۰۶ بعد از ضربه سر معروف به مارکو ماتراتزی در فینال جام‌جهانی کفش‌هایش را آویخت، هنوز هم مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای ورزش می‌کند. او که سابقه حضور در یوونتوس و بوردو را هم داشته در ماه‌های پایانی پنجمین دهه از زندگی‌اش تمرینات هوازی انجام می‌دهد.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

ریو فردیناند

اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس ۴۳ ساله است و در سال ۲۰۱۵ کفش‌هایش را آویخته، اما در ۶ سالی که گذشته تناسب اندامش را حفظ کرده. در واقع ریو فردیناند که در مقطعی بوکس هم به صورت حرفه‌ای کار کرد، با ورزش کردن مداوم خودش را روی فرم نگه داشته. در حال حاضر فردیناند بیشتر به‌عنوان کارشناس در شبکه‌های تلویزیونی دیده می‌شود. شاید گذشتن از او همین حالا هم برای خیلی از مهاجمان سخت باشد.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

گری لینکر

آنقدر در حوزه اجرا موفق شده که شاید حالا بیش از دوران فوتبالش او را با دیگر حرفه‌اش به یاد بیاورند. گری لینکر زمانی تبلیغ چیپس می‌کرد، ولی به نظر می‌رسد خودش اصلاً به آن‌ها لب نمی‌زند! مجری برنامه معروف و محبوب Match Of The Day در ۶۰ سالگی فرم خیلی خوبی دارد. ستاره سابق تیم ملی انگلیس، بارسلونا لسترسیتی، اورتون و تاتنهام به طور مرتب برای شنا به ساحل می‌رود و مثل دهه ۲۰ سالگی‌اش خوش‌اندام است.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

روبرتو مانچینی

یک نمونه خوب دیگر برای خوش‌هیکل ماندن بعد از بازنشستگی روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا است. مانچو به طور مداوم در حال آفتاب گرفتن و غوطه‌ور شدن در خورشید است! سرمربی پیشین منچسترسیتی در ۵۶ سالگی هم هیکل قابل‌توجهی دارد. نکته جالب این که مانچینی که سابقه بازی در بولونیا، سامپدوریا و لاتزیو را داشته، ۲۰ سال قبل با پیراهن لسترسیتی از فوتبال خداحافظی کرد.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

فرانچسکو توتی

به طرزی باورنکردنی، فرانچسکو توتی ۲۵ سال در تیم اول رم بازی کرد. اسطوره و گلادیاتور تیم محبوب شهر رم و فوتبال ایتالیا، سال ۲۰۱۷ کفش‌هایش را با اشک آویخت، اما نمی‌توانید او را برای ورزش نکردن بعد از بازنشستگی سرزنش کنید. توتی که مدتی در سمتی مدیریتی در باشگاه رم فعالیت داشت، هنوز هم ظاهری باورنکردنی دارد و از ورزش در ۴۵ سالگی هم غافل نشده.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

آندره‌آ پیرلو

جالب‌ترین مرد فوتبال ممکن است دیگر بازی نکند، ولی هنوز هم ظاهری باورنکردنی دارد. آندره‌آ پیرلو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا با سابقه بازی در اینتر، میلان و یوونتوس، همچنان فرم خیلی خوبی دارد و بدنش را آماده نگه داشته است. سرمربی فصل قبل یوونتوس که خیلی زود مجبور به ترک نیمکت تیم محبوبش شد، هنوز هم می‌تواند در ساحل هیکلش را به نمایش بگذارد و همه را شگفت‌زده کند.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

آنتونیو کونته

سرمربی فعلی تاتنهام هم مدت‌هاست که تلاش می‌کند با ورزش کردن شرایط خوبش را حفظ کند. در سال ۲۰۱۵ عکسی از آنتونیو کونته منتشر شد که نشان می‌دهد بدنی مثل دانیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند دارد و مثل او در حال بیرون آمدن از آب است. کونته که سابقه قهرمانی در انگلیس و ایتالیا را همراه چلسی، اینتر و یوونتوس داشته، حالا ۵۲ سال سن دارد.

فوتبالیست‌های بازنشسته اما خوش‌اندام جهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج