جاباما
۱۱۷۲۵۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: می‌توانستیم مقابل پورتو بازنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است جریان بازی با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا طوری بود که تیمش می‌توانست بازنده بازی باشد.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پورتو در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما می‌توانستیم در این بازی بازنده باشیم چون موقعیت‌هایی به پورتو دادیم که آنها می‌توانستند به گل برسند. همین بازی را دشوار کرد و ما در مقاطعی از بازی هم خوش‌شانس بودیم که دروازه‌مان باز نشد.

وی افزود: ما هم در مقاطعی از بازی صاحب فرصت‌هایی شدیم، اما به اندازه کافی خونسرد نبودیم. راستش واقعاً انتظار نداشتم که این اتفاق بیفتد چون ما چیزهای تعیین کننده‌ای را تغییر دادیم. انتظار نداریم که بازیکنان‌مان اینطور در جریان بازی تحت‌فشار قرار بگیرند. در جریان بازی اما رفته‌رفته بهتر شدیم و به همین خاطر از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما اما باید در بازی شنبه با ساوتهمپتون به مراتب بهتر از این بازی کنیم چون آنها واقعاً بازی تحت‌فشاری را به نمایش می‌گذارند.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در خصوص گلی که هافبک اسپانیایی‌اش در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند، اظهار داشت: ما موقعیت‌های بهتری نسبت به گلی که تیاگو زد، نصیب‌مان شد، اما باید بگویم که گل او فوق‌العاده بود. زمانبندی آلکانتارا برای زدن ضربه خیلی خوب بود. او گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند.

کلوپ در جمع‌بندی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پورتو در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشت، به خصوص روی ضدحملات و از سمت چپ که کار ما برای دفاع را سخت کرد. آنها موقعیت‌هایی داشتند، اما موفق به گلزنی نشدند، در مقابل ما دو بار گلزنی کردیم و بازی را در نیمه دوم بهتر در کنترل خود گرفتیم. از عملکرد بازیکنان‌مان بسیار رضایت دارم.

لیورپول که با این برد ۱۵ امتیازی شد، پیش از این صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه B را قطعی کرده بود. در این گروه پورتو با پنج امتیاز و تیم‌های میلان و اتلتیکومادرید هر یک با چهار امتیاز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج