۱۱۷۲۵۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مهدی: سازمان لیگ مقابل استقلال نیست

سهیل مهدی صحبت‌هایی را در مورد استقلال بیان کرده است...

خبرگزاری تسنیم: سهیل مهدی، سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ بیان کرد در مورد حضور تماشاگران در هفته هفتم باید ابلاغیه‌ای از سوی وزارت بهداشت و درمان و وزارت ورزش و جوانان به سازمان لیگ داده شود.

سهیل مهدی درباره اینکه آیا دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد یا نه، اظهار داشت: در این زمینه اطلاعی ندارم، چرا که وزارت بهداشت و درمان و وزارت ورزش و جوانان ابلاغیه‌ای برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نداده‌اند. قاعدتا وقتی ابلاغیه‌ای نرسد، حتی اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی هم داده نمی‌شود. قرار بود دیدارهای استقلال - نساجی مازندران و پرسپولیس - صنعت نفت آبادان به صورت آزمایشی با حضور هواداران برگزار شود و بر اساس این دو دیدار برای بازی‌های هفته آینده تصمیم‌گیری شود.

وی در مورد اینکه اگر ابلاغیه‌‌ای داده نشود، دربی هفته هشتم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، گفت: هیچ قضاوتی نمی‌توانیم داشته باشیم. امیدواریم ساز و کار لازم صورت بگیرد تا دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص ابطال مجوز بازیکنان خارجی استقلال برای دیدار روز گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در این زمینه مسئولان مربوطه صحبت کردند و توضیحاتی دادند. ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم و هر کسی در حیطه مسئولیت خودش صحبت می‌کند. سازمان لیگ مقابل استقلال یا هر باشگاه دیگری نیست. سازمان لیگ ملزم به اجرای برخی دستورالعمل‌ها و توافق‌های صورت گرفته است.

مهدی در واکنش به درخواست باشگاه نساجی مازندران مبنی بر ۳ بر صفر اعلام کردن دیدار این تیم با استقلال در هفته پنجم لیگ برتر گفت: باشگاه نساجی هر ادعایی داشته باشد، می‌تواند آن را به مراجع قضایی ارجاع داده شود تا واحد حقوقی به آن رسیدگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج