جاباما
۱۱۷۲۹۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد از نحوه برخورد با معترضان در زاینده‌رود

در حوادث دو روز اخیر اصفهان، نه برخوردی که با کشاورزان شد قابل قبول است و نه کاری که عده‌ای با شکستن لوله آب در مسیر یزد انجام داده‌اند. این نوع اقدامات نه‌تنها مشکل را حل نمی‌کنند بلکه اوضاع را پیچیده‌تر کرده و گره کار را کورتر می‌کنند.

جمهوری اسلامی نوشت: در حوادث دو روز اخیر اصفهان، نه برخوردی که با کشاورزان شد قابل قبول است و نه کاری که عده‌ای با شکستن لوله آب در مسیر یزد انجام داده‌اند. این نوع اقدامات نه‌تنها مشکل را حل نمی‌کنند بلکه اوضاع را پیچیده‌تر کرده و گره کار را کورتر می‌کنند.

از رفتار قهری بدتر، وارونه جلوه دادن واقعیت‌هاست. اینکه با مردم برخورد شود و سپس با توسل به ترفندهای تبلیغاتی تلاش‌هائی برای وارونه جلوه دادن آنچه رخ داده است به عمل آید، علاوه بر اینکه افکار عمومی را قانع نمی‌کند، اعتماد مردم به مسئولین و دستگاه‌های تبلیغاتی را مخدوش می‌نماید.

انتقاد از نحوه برخورد با معترضان در زاینده‌رود

هیچ چیز بهتر از برخورد صادقانه با مردم نیست کمااینکه هیچ چیز بدتر از دروغ گفتن به مردم نیست. برخورد صادقانه با مردم همواره راهگشاست و مردم وقتی از کارگزاران نظام صداقت ببینند حاضرند با سختی‌ها و نارسائی‌ها کنار بیایند و بسیاری از مشکلات را نیز تحمل کنند. اگر در جائی واکنش منفی و اقدامات خشم‌آلودی از مردم دیده می‌شود، نتیجه بی‌صداقتی‌های مسئولین است.

در حوادث اصفهان، جای خالی روحانیت برای حمایت از مردم و ایفای نقش ناصحانه نسبت به کارگزاران کاملاً مشهود است. روحانیت و مرجعیت در طول تاریخ در هر زمان که مشکلی برای مردم پیش می‌آمد، به صحنه می‌آمدند و آن را حل می‌کردند و مردم را از درد و رنج نجات می‌دادند.

در مشکلات امروز اصفهان و سه استان دیگر که درگیر کمبود یا مدیریت نادرست آب هستند، علمای دین می‌توانند به صحنه بیایند و با روش ناصحانه و هدایتگرانه نسبت به مسئولین و حامیانه نسبت به مردم، این مشکل را نیز حل کنند. مردم، چیزی بیش از حق واقعی خود برای یک زندگی شرافتمندانه نمی‌خواهند. این مطالبه منطقی را می‌توان با مدیریت عاقلانه و عادلانه و با برخورد منطقی برآورده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج