۱۱۷۲۹۱۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده چابهار: حس تبعیض مردم را اذیت می‌کند

نماینده چابهار در مجلس یازدهم، گفت: به عقیده من «فرق» خیلی بیشتر از «فقر» دارد مردم را اذیت می‌کند و اگر مردم احساس کنند که برخی از افراد صرفا به دلیل انتصاب به مقامات وارد عرصه‌های مدیریتی می‌شوند یک تیر زهرآگین بر پیکره اعتماد مردم به مسئولان است.

ایلنا: نماینده چابهار در مجلس یازدهم، گفت: به عقیده من «فرق» خیلی بیشتر از «فقر» دارد مردم را اذیت می‌کند و اگر مردم احساس کنند که برخی از افراد صرفا به دلیل انتصاب به مقامات وارد عرصه‌های مدیریتی می‌شوند یک تیر زهرآگین بر پیکره اعتماد مردم به مسئولان است.

معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، در پاسخ به این سوال که «مجلس یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود انتقادات زیادی به دولت قبل و انتصابات فامیلی داشت اما اکنون خبرهای مختلفی از انتصابات فامیلی در زمان دولت و مجلس انقلابی در فضای مجازی منتشر می‌شود، اکنون چه نظری درباره انتصابات فامیلی دارید؟»، گفت: به نظر من شاید مقایسه یک مقدار درست نباشد، ما با دولتی مواجه بودیم که برادر رئیس‌جمهور، برادر معاون اول و دختر وزیر متهم به فساد بودند؛ در نتیجه اینکه بگویند این دولت ادامه‌دهنده همان مسیر است، من آن را نمی‌پذیرم اما اتفاقاتی که رخ می‌دهد که ذائقه مردم را واقعا تلخ می‌کند.

وی ادامه داد: در این شرایطی که مردم با این حجم از مشکلات در حال دست و پنجه نرم کردن هستند، احساس تبعیض آن‌ها را بیش از پیش را اذیت می‌کند، به عقیده من «فرق» خیلی بیشتر از «فقر» دارد، مردم را اذیت می‌کند و اگر احساس کنند که برخی از افراد صرفا به دلیل انتصاب به مقامات وارد عرصه‌های مدیریتی می‌شوند یک تیر زهرآگین بر پیکره اعتماد مردم به مسئولان است.

نماینده مردم چابهار در مجلس اضافه کرد: موارد مصداقی را که شما اشاره کردید من نمی‌دانم اما از دولتی که خود را دولت محرومان می‌داند و من استقبال می‌کنم از رویکردهای دولت مانند سفرهای استانی که با حضور در میان مردم از نزدیک با مشکلات آشنا می‌شوند، انتظار می‌رود که پیشگام مبارزه با فساد و انتصاب تنها به دلیل نسبت فامیلی باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه «شاهد چاق شدن دولت به دلیل تلاش افراد برای ورود نزدیکان خود به دولت یا منصوب شدن آن‌ها هستیم»، تصریح کرد: این لزوما به معنای فربه شدن دولت نیست، افرادی که جایی منصوب می‌شوند اکثراً در دولت شاغل هستند و از یک مجموعه به مجموعه دیگری منتقل می‌شوند.

وی افزود: اما اگر قرار باشد باجناق یک فردی که جزو کارگزاران نظام است، صرفا به دلیل این نسبت خانوادگی در جایی مسئولیت بگیرد، این نوعی آسیب است. مردم الان به شدت نسبت به این موضوعات حساس شدند و چنین مواردی را برنمی‌تابند. برای مثال انتصابی که در شهرداری تهران اتفاق افتاد، این یک اجماع عمومی در بین همه لایه‌های جامعه ایجاد کرد و خوشبختانه متوقف شد.

سعیدی اظهار داشت: در مجموع من فکر می‌کنم که اکنون مقداری برای قضاوت کردن درباره جزئیات و آینده انتصابات زود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا حفظت کنه بزرگمرد

    • شهروند

      یه نفر خدارو شکر حرف دل مردم رو زده یعنی تفاوت از زمین تا اسمونه

    • بدون نام

      حس نیست واقعیت است

    • حر

      همین روزا رد صلاحیت میشه

    • بدون نام

      وقتی مسولین دهها ملیون افعانیاخارجی دراولویت گذاشتن بودجه منابع شعلامون گرفتن دادن به اینها نایجش این مش

    • بدون نام

      تو این وضعیت را حس می دونی در تهران یک متر خونه میلیون و میلیارد بفروش میره و در جنوب و شرق و غرب کشور جوان نمی تواند حتی یک واحد 30 متری در دهاتی اجاره کنه ...یاحتی کپر هم نداره ....
      در خانه مقامات فقط باقی مانده غذاشون می تونه مردم یک محله فقیر را سیر کند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج