جاباما
۱۱۷۲۹۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: دلگرمی بدهند تا تیم ملی موفق‌تر کار کند

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال دیدگاه جالبی برای ادامه موفقیت‌های تیم ملی در صورت راهیابی به جام جهانی دارد.

ورزش سه: جواد زرینچه در حاشیه مراسم نکوداشت سازندگان فوتبال ایران با اشاره به شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: وضعیت الان استقلال خوب است؛ شاید ایراداتی هم باشد، اما تنها چیزی که از استقلال می‌شود گفت، این است که باید حمایت شود تا بتواند در مسیر موفقیت و رقابت با دیگر تیم‌ها موفق باشد.

او در خصوص حضور آجورلو در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال ابراز کرد: آجورلو و هر شخص دیگری هم که بیاید، برای ما محترم هستند، اما تا زمانی که استقلال خصوصی نشود، آن اتفاقات خوب و مدنظر را نخواهیم داد، حالا هر اسمی که می‌خواهد بیاید. امیدوارم آجورلو موفق باشد، اما بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد چون مسائل فوتبال دست او نیست!

بازیکن و سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: استقلال باید بجنگد و در مسیرش تنها نیست؛ سپاهان، استقلال، گل‌گهر و ... مدعی هستند و خیلی دیگر از تیم‌ها انسجام خوبی دارند. برای اینکه استقلال بتواند خودش را در کورس حفظ کند، باید جدی‌تر در بازی‌ها ظاهر شود.

زرینچه یادآور شد: به نظرم فرهاد مجیدی باید یک ترکیب ایده‌آل را از این بازیکنان با استعداد به دست بیاورد و هماهنگ کند تا استقلال در مسیر قهرمانی قدم بردارد.

او در خصوص نمایش فنی استقلال در این فصل عنوان کرد: شاید بخاطر جابه‌جایی‌های زیاد، عدم هماهنگی وجود داشته باشد ولی امیدوارم با شناختن ترکیب، استقلال بهتر از این هم شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتقاداتی که نسبت به سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود، اظهار کرد: ما باید یک برگشت به قبل از اسکوچیچ داشته باشیم که تیم ملی واقعا در مسیر جام جهانی و جام ملت‌ها گرفتار بود. اگر می‌خواهیم وضعیت‌مان بهتر از این شود و نگاهمان صعود به دور بعدی در جام جهانی و همچنین موفقیت در جام ملت‌ها باشد، به نظرم باید پس از اولین بازی که تیم ملی سه امتیاز را می‌گیرد، یک قرارداد خیلی خوب با اسکوچیچ ببندند تا با دلگرمی بهتر و زیادتر بتواند آدم‌های بیشتر بیاورد تا در جام جهانی و جام ملت‌ها به تیم ملی کمک کنند.

زرینچه در خصوص موافقت با فعالیت بازنشستگان در فدراسیون فوتبال ابراز کرد: این مسئله ایرادی ندارد چون ورزش یک کار صنعتی نیست و هرچه در مسائل فنی یک نفر با تجربه‌تر باشد، فدراسیون هم موفق‌تر خواهد شد. ما می‌توانیم از تجربه افرادی که قبلا در فوتبال بوده‌اند، برای شکوفایی هرچه بهتر فدراسیون استفاده کنیم.

او یادآور شد: اگر فوتبال ما سال‌ها مشکل داشته، بخاطر این بوده که فدراسیون‌های ما بدون برنامه بوده‌اند. ان‌شاالله این آقایان جذب شوند و برنامه‌ریزی کنند تا فوتبال ایران پیشرفت کند چون سال‌هاست درجا می‌زنیم و کاکل فوتبال ایران روی استعداد بازیکنان چرخیده و مربیان آن چنان تاثیرگذار نبودند، اما با یک برنامه‌ریزی خوب میان مدت و بلند مدت می‌توان به شکوفایی فوتبال با برنامه‌ریزی فدراسیون امیدوار بود.

زرینچه در خصوص مشکلاتی که در زمان حضورش در باشگاه استقلال وجود داشت و مسائلی که درباره اختلافش با احمد مددی و فرهاد مجیدی عنوان می‌شد، گفت: خیلی‌ها می‌گفتند فرزاد مجیدی، جواد(زرینچه) را هُل داده و این اتفاقات افتاده، در صورتی که اصلا چنین چیزهایی نبود. واقعیت این بود من یک دوست مشترک با فرهاد(مجیدی) دارم که با او تماس گرفتم و گفتم قرار است من سرپرست تیم شوم ولی اگر فرهاد علاقه‌مند است، بیایم که فرهاد گفت من خیلی خوشحال می‌شوم چراکه جواد(زرینچه) دوست و کاپیتان من است.

او یادآور شد: وقتی که وارد باشگاه استقلال شدم، نه بخاطر فرهاد مجیدی، بلکه شرایطی بود که نمی‌توانستم کار کنم. من هم معتقدم اگر در یک مجموعه تاثیرگذار نباشم، حضورم بی‌فایده است. زمان استراماچونی ایرادات زیادی از ما می‌گرفتند، اما آنقدر پشت پرده تلاش می‌کردیم تا شرایط تیم خوب باشد و به صدر جدول برسد ولی هنوز که هنوز است، نمی‌دانیم چه اتفاقاتی افتاد و چه شد که استراماچونی رفت و استقلال به گرفتاری افتاد تا ما دچار بازی‌های حاشیه‌ای بشویم.

سرپرست سابق تیم استقلال اضافه کرد: وقتی دیدم شرایط حضورم به‌عنوان سرپرست در استقلال فراهم نیست، جدا شدم، به همین راحتی و هیچ مشکلی وجود ندارد. من هنوز هم با فرهاد مجیدی رفاقت دارم و فرزاد و عمو نصی(عبداللهی) در آنجا حضور داشتند. اصلا مشکلی وجود ندارد ولی متاسفانه یک سری حواشی به وجود می‌آورند که اصلا مهم نیست.

زرینچه در پایان گفت: من خاک پای همه پیشکسوتان استقلال هستم و هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم چون استقلال یک تیم بزرگ است و امیدوارم آن را هرچه بهتر در عرصه‌های داخلی و آسیایی ببینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج