۱۱۷۳۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۱۰ اصل جدید میلیاردر شدن

باب پارسونز احتمالا بیشتر به خاطر سایت GoDaddy.com خود شناخته شده باشد. اما امروز او لقب جدیدی دارد و همه باب را یک میلیاردر می نامند. خرید احتمالی شرکت او از سوی کمپانی خصوصی کولبرگ کراویس رابرتس و سیلورلیک پارتنرز با بیش از ۲میلیارد دلار می تواند او را جزو تازه ترین میلیاردرهای دنیا معرفی کند.

باب پارسونز احتمالا بیشتر به خاطر سایت GoDaddy.com خود شناخته شده باشد. اما امروز او لقب جدیدی دارد و همه باب را یک میلیاردر می نامند. خرید احتمالی شرکت او از سوی کمپانی خصوصی کولبرگ کراویس رابرتس و سیلورلیک پارتنرز با بیش از ۲میلیارد دلار می تواند او را جزو تازه ترین میلیاردرهای دنیا معرفی کند. این که او مالک چه مقدار این شرکت نام خواهد گرفت. باب چگونه توانست به این ثروت کلان دست یابد؟ از نظر من ۱۰ اصل مهمی که به او در راه میلیاردرشدن کمک کرده اند، بدین شرح هستند.

10 اصل جدید میلیاردر شدن

۱ - از منطقه آسایش و رفاه خود فاصله بگیرید. تا وقتی که سر جای خود ایستاده اید، هیچ اتفاق معناداری برای تان نمی افتد. خیلی ها به من می گویند که نگران مسایل امنیت زندگی هستند ولی جواب من به آن ها این است که مسایل امنیت زندگی برای اجساد است.

۲ - تسلیم نشوید. تقریبا هیچ چیزی در اولین تلاش ما به نتیجه نخواهد رسید. صرفا به این خاطر که کاری که در حال انجام هستید، به ظاهر جواب نمی دهد این بدین معنا نیست که آن اصلا کار نمی کند. این بدین معناست که روشی که شما برای انجام آن کار استفاده می کنید، صحیح نیست. اگر به همین راحتی بود، هر شخص می توانست این کار را انجام دهد و شما هم دیگر فرصتی برای موفق شدن نداشتید.

۳ - وقتی آماده رها کردن همه چیز هستید، یعنی از چیزی که فکر می کنید به آن نزدیک تر هستید. یک مثل معروف چینی است که می گوید من فقط عشق می ورزم و باور دارم که این عشق خیلی حقیقی است. این درست مثل این است که بگویید وسوسه رهاکردن درست قبل از اینکه شما به موفقیت رسید، خیلی زیاد است.

۴ - همیشه رو به جلو حرکت کنید. هیچ گاه دست از سرمایه گذاری بندارید و از پیشرفت بازنمایند. هیچ وقت از امتحان کردن چیزهای جدید دست برندارید. زمانی که شما جلوی پیشرفت خود را می گیرید، لحظه مرگ کار شما خواهد بود. هدف تان را بهترشدن به هر طریق به صورت روزانه قرار دهید. ژاپنی ها معتقدند که پیشرفت های کوچک روزانه احتمالا امتیازهای بزرگی به همراه می آورند.
5 - سریع تصمیم بگیرید. آن چه ژنرال جورج پاتون گفته را به یاد داشته باشید: «یک نقشه سریع اجرا شده امروز به مراتب بهتر از یک برنامه عالی برای فرداست.»

6 - هر چیزی را بسنجید. من قسم می خورم که چنین چیزی واقعیت دارد. هر چیزی که از قبل سنجیده شده باشد سبب پیشرفت می شود.

7 - هر چیزی که خوب مدیریت نشده باشد، خراب می شود.

اگر شما می خواهید به مشکلاتی که وجود دارند پی ببرید و عامل آن ها را پیدا کنید، چند دقیقه وقت بگذارید و برای مدتی به بخش هایی که تاکنون درمورد آن ها مطالعه نکردید، نگاه کنید، من به شما تضمین می دهم مشکلات تان همان جا هستند.

8 - از زندگی توقع انصاف نداشته باشید. زندگی منصف نیست. شما شکست های خودتان را خواهید داشت. همین که شما سوار اتوبوس شوید و پول بلیت خود را بپردازید، یعنی انصاف رعایت شده است.

9 - خودتان را بیش از حد جدی نگیرید. اغلب اوقات نیمی از آن چه ما انجام می دهیم به خاطر شانس و اقبال است.

10 - همیشه دلیلی برای لبخندزدن وجود دارد. آن را پیدا کنید. بعد از همه این هاف همین که زنده اید یعنی خوش شانس هستید. زندگی کوتاه است. من با برادر کوچکم موافق هستم. او همیشه به من یادآوری می کند که «ما برای مدتی طولانی در این دنیا نیستیم و فقط برای اوقات خوش اینجا آمده ایم.»

منبع: مجله خلاقیت

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

10 اصل جدید میلیاردر شدن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج