۱۱۷۳۰۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس - نفت، بدون تماشاگر؟

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ می‌گوید این هفته یا تمام بازی‌ها با تماشاگر خواهد بود یا همه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شوند.

خبرآنلاین: هفته گذشته پرسپولیس در حضور تماشاگرانش موفق شد صنعت نفت را شکست دهد تا پس از مدتها بازیکنان این تیم با هواداران خود جشن و شادی برپا کنند.

پرسپولیس امیدوار بود که دو هفته متوالی در بازی با نفت مسجدسلیمان و استقلال نیز از هوادارانش استفاده کند اما صحبتهای سهیل مهدی نشان می‌دهد که احتمالا این اتفاق رخ نخواهد داد.

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ در این خصوص گفته است: مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود با تماشاگر باشد و سایر بازی ها نه، گفت: یک طرح آزمایشی دو هفته انجام شد و برای هفته هفتم یا همه تیم‌ها تماشاگر دارند و یا هیچ تیمی این اجازه را نخواهد داشت.

این هفته تیمهای پرسپولیس، نفت، سپاهان، مس، پیکان، شهرخودرو، آلومینیوم و فولاد میزبان خواهند بود که در این بین شاید به جز آزادی تنها سه ورزشگاه امام رضا، نقش جهان و فولاد آره نا بتوانند شرایط میزبانی را احراز کنند که آن هم احتمالا امکانات لازم برای بلیت فروشی را نخواهند داشت.

با این حساب به نظر می‌رسد دوباره پس از بازگشایی نصفه و نیمه ورزشگاه‌ها، فوتبال ایران شاهد بازگشت به دوره بی تماشاگر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج