۱۱۷۳۰۶۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طلسم عجیب رونالدو مقابل چلسی در لیگ برتر

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستریونایتد، به طلسم عجیبی برابر چلسی در رقابت‌های لیگ برتر دچار شده است.

ورزش سه: بازگشت رونالدو به منچستریونایتد پس از ۱۲ سال دوری باعث شد که این بازیکن بار دیگر به ناجی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان تبدیل شود. این بازیکن پرتغالی با عزم راسخ و سختکوشی مثال زدنی‌اش به الگویی جهانی تبدیل شده و در بین برترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار گرفته است.

او در سال‌های اخیر به بدترین کابوس مدافعان تیم‌های حریف تبدیل شده و موفق شده در ۱۰۹۵ بازی ۷۹۹ بار دروازه حریفان را در عرصه باشگاهی و ملی باز کند. رونالدو در حال حاضر رکورد جهانی بیشترین تعداد گل زده در عرصه ملی را به خود اختصاص داده و برترین گلزن تاریخ رئال مادرید نیز به حساب می‌آید که در طول دوران پر افتخار حضورش در سانتیاگو برنابئو موفق شد چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورد.

و پس از کسب قهرمانی‌ها و افتخارات شخصی بسیار، این سوال وجود دارد که آیا کاری هست که او قادر به انجام آن در زمین فوتبال نباشد؟

پاسخ این سوال مثبت است. او تا به حال نتوانسته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر دروازه تیم چلسی را باز کند. رونالدو پیش از این ۱۰ بار در برابر چلسی به میدان رفته و هرگز موفق نشده گلی را وارد دروازه این تیم کند. اگر رویارویی‌های او با آبی‌های لندن در جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس را نیز در نظر بگیریم، این عدد به ۱۴ بازی می‌رسد. هرچند تنها گل رونالدو برابر چلسی گل مهمی بوده که در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ در مسکو و در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید تا نقش مهمی را در قهرمانی منچستریونایتد در این رقابت‌ها ایفا کرده باشد.

شیاطین سرخ روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف چلسی می‌روند و رونالدو جدای از کمک به تیمش برای کسب سه امتیاز و بهبود شرایطش در جدول، انگیزه شخصی دیگری نیز در این بازی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش کمانگیر

      تماما مزخرفه ،هیچ تیمی نبوده کریس بهش گل نزده باشه ،مگه منظور تو لیگ برتر بازی کرده باشن با چلسی ،وگرنه با رئال از خجالتش دراومده بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج