جاباما
۱۱۷۳۱۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرد شماره یک مجیدی در دربی کیست؟

به نظر می‌رسد سنگربانی که بتواند در دیدار برابر صنعت نفت به میدان برود، در دربی پایتخت نیز درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

ورزش سه: این روزها انتخاب دروازه بان شماره یک استقلال، به دردسر شیرینی برای فرهاد مجیدی تبدیل شده است. سرمربی آبی های پایتخت با وجود داشتن رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در لیست تیمش، تصمیم گرفت تا علیرضا رضایی را از پیکان به خدمت گرفته و حتی در بسیاری از مصاحبه هایش به تعریف و تمجید از این گلر جوان بپردازد.

در حالیکه با حضور حسینی و مظاهری کمتر کسی شانس بازی برای رضایی قائل می شد و حتی باشگاه فولاد نیز به همین منظور قصد جذب او را داشت، اما به یکباره ورق برگشت و فرهاد مجیدی در دیدار برابر نساجی تصمیم گرفت تا از حضور علیرضا رضایی در دروازه تیمش استفاده کند.

این دروازه بان جوان روز بسیار خوبی را سپری کرد و با یک سیو نجات بخش در دقیقه ۸۵، تیمش را در بازی نگه داشت. او برابر گل گهر نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و یک کلین شیت دیگر را نیز به ثبت رساند و حالا به رقیبی جدی برای دو گلر باتجربه تیمش تبدیل شده است.

استقلال در هفته ماقبل دربی باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. دقیقا مشخص نیست که فرهاد مجیدی برای این دیدار روی کدام یک از سنگربانان تیمش حساب می کند. ۳ گلر آماده که همگی انگیزه های فراوانی برای قرار گرفتن در ترکیب ۱۱ نفره دارند و آماده حضور در زمین هستند چرا که به خوبی می دانند کوچکترین لغزش در قفس توری آبی ها، منجر به نیمکت نشینی او خواهد شد.

مرد شماره یک مجیدی در دربی کیست؟

مرد شماره یک مجیدی در دربی کیست؟

مرد شماره یک مجیدی در دربی کیست؟

خیلی بعید به نظر می رسد که مجیدی برای دربی حساس برابر پرسپولیس از سنگربانی استفاده کند که برابر صنعت نفت بازی نکرده باشد مگر اینکه دروازه بان استقلال در دیدار روز دوشنبه به حدی بد و پراشتباه ظاهر شود که مجیدی برای شهرآورد پایتخت دست روی سایر گزینه هایش بگذارد.

حالا هر سه نفر رشید مظاهری، سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی با انگیزه های بی پایان در تمرینات ظاهر می شوند تا به هر ترتیبی که شده نظر مثبت کادرفنی را به دست آورده و مقابل صنعت نفت به میدان بروند. چرا که به دست آوردن بلیط آبادان، به معنای حضور در دربی نیز خواهد بود. باید دید در افکار فرهاد مجیدی برای این موضوع چه می گذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج