۱۱۷۳۲۶۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

زرینچه: با استعفایم به استقلال کمک کردم

جواد زرینچه، چهره محبوب استقلالی‌ها هر از گاهی با مصاحبه‌هایش چشم‌های استقلالی‌ها را به سمت و سوی خودش می‌کشد.

ایران ورزشی: جواد زرینچه، چهره محبوب استقلالی‌ها هر از گاهی با مصاحبه‌هایش چشم‌های استقلالی‌ها را به سمت و سوی خودش می‌کشد. پیشکسوت باشگاه استقلال آنقدر میان آبی‌دلان محبوب است که حتی اگر بیرون گود باشد و در باشگاه سمتی نداشته باشد اما همه از او به عنوان یک چهره کاملاً استقلالی یاد می‌کنند. زرینچه خود نیز تلاش کرده همین فضا را میان خود و هوادارانش حفظ کند تا شاید در نقطه‌ای از تاریخ که زمانش فرا برسد، دوباره بازگردد و در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد. زرینچه از استقلال امروز انتظار قهرمانی در لیگ و آسیا دارد. او بر این باور است که اگر بازیکنان و کادر فنی با جدیت به کار خود ادامه دهند، رسیدن به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

استقلال در شش هفته‌ای که از لیگ بیست و یکم گذشته نتایج آنچنان قاطعانه‌ای به دست نیاورده است. آیا این تیم در ادامه می‌تواند روند کند خود را تغییر دهد و به تیمی مقتدر تبدیل شود؟

جام را به تیمی می‌دهند که در زمین فوتبال زحمت بکشد. الان در لیگ چند تیم مدعی حضور دارند که هزینه خوبی هم انجام داده‌اند. قطعاً اگر تیمی می‌خواهد قهرمان لیگ بیست و یکم شود باید روحیه جنگندگی داشته باشد. من امیدوارم این روحیه در بازی‌های آینده استقلال دیده شود. ما باید برای قهرمانی بسیار جسور و جدی باشیم و بازی‌ها را ساده نگیریم. متأسفانه در ۳ بازی اخیر فقط ۳ امتیاز به دست آوردیم و فرصت‌سوزی کردیم. اگر می‌توانستیم در همین ۳ هفته‌ای که گذشته امتیازات بیشتری به دست آوریم الان با حاشیه امنیت در صدر جدول حضور داشتیم. به هر حال امیدوارم که روند استقلال تغییر کند و با اقتدار بیشتری در لیگ حاضر شود.

چه فاکتوری بیش از همه باعث موفقیت استقلال در لیگ جاری خواهد شد؟

خیلی مسائل دست به دست هم می‌دهد تا یک تیم به قهرمانی لیگ برسد اما به اعتقاد من مهم‌ترین مسأله‌ای که باعث قهرمانی یک باشگاه می‌شود حمایت همه جانبه در همه سطوح است. در واقع ما هم باید بیرون تیم را خوب مدیریت کنیم و هم درون تیم را. نباید اجازه بدهیم مشکلی از لحاظ امکانات برای تیم به وجود بیاید. درون تیم هم همه باید تلاش کنند. بدون شک اگر همه‌گونه امکانات فراهم باشد، تیم در مسیر رشد قرار می‌گیرد. البته بازیکنان و کادر فنی هم باید بخواهند و انسجام خود را از دست ندهند. این خیلی مهم است. به اعتقاد من هنوز یک ترکیب ایده‌آل برای استقلال به دست نیامده است. یکی از دلایلی که سبب بروز چنین مشکلی شده زمان کمی بوده که این مجموعه در کنار هم بوده‌اند اما هر چه از زمان شروع لیگ می‌گذرد انتظار دارم که این هماهنگی بیشتر شود و فوتبال مطلوب‌تری را از استقلال ببینیم.

یک موضوع مهمی درباره شما هست که هنوز برای خیلی‌ها حل نشده باقی مانده است. چند ماه قبل برای همکاری با استقلال به باشگاه رفتید اما ساعاتی بعد انصراف خودتان را اعلام کردید. چه شد که آن تصمیم را گرفتید. آیا با مجیدی مشکل داشتید؟

هیچ مشکلی با مجیدی نداشتم. من شرایط را ارزیابی کردم و بعد به این باور رسیدم که در چنین برهه‌ای نمی‌توانم به استقلال کمک کنم. در آن زمان تصمیم من این بود که با بیرون نشستن به استقلال کمک کنم که خداراشکر احساس می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم که در آن مقطع همکاری نکردم. هیچ مشکلی هم از جانب مجیدی وجود نداشت و ایشان هم موافق بود که من سرپرست استقلال باشم چون این موضوع را از طریق یکی از دوستان مشترک به گوش من رسانده بود. با این حال من ترجیح دادم در آن مقطع نباشم.

چه انتظاری از تیم استقلال دارید؟

انتظار دارم با قهرمانی‌ در لیگ داخل و آسیا دل هواداران را شاد کند. حقیقتاً ما ظرفیت این مهم را داریم. ما تیم بزرگی هستیم که در آسیا هم کارهای بزرگی انجام دادیم. همیشه برای من آرزو بوده که استقلال دوباره به آن روزها بازگردد و افتخاراتش را در لیگ داخل و آسیا تکرار کند. این برای من بزرگترین آرزو است و امیدوارم به زودی قهرمانی استقلال در ایران و آسیا را ببینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای زرینچه آسیا برای خودشان ما ۱۰ساله توایران قهرمان نشدیم

    • احمد آبی

      امسال حتما قهرمانیم

      پاسخ ها

      • بابا حمید

        شتر در خواب بیند....

    • رضا

      الهی بگردم ارزو هاتو به گور میبری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج