۱۱۷۳۲۶۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

شیری: اول پیش‌دربی را می‌بریم بعد خود دربی را

مهدی شیری مدافع پرسپولیس و یکی از بازیکنان بی‌حاشیه تیم به دلیل حک نشدن اسپانسر باشگاه و متمایز بودن پیراهنش با بقیه بازیکنان ناخواسته در متن رسانه‌ها قرار گرفت.

ایران ورزشی: مهدی شیری مدافع پرسپولیس و یکی از بازیکنان بی‌حاشیه تیم به دلیل حک نشدن اسپانسر باشگاه و متمایز بودن پیراهنش با بقیه بازیکنان ناخواسته در متن رسانه‌ها قرار گرفت. بازیکنی که سانتر زیبایش در نهایت منجر به گل برتری پرسپولیس با ضربه میلاد سرلک شد. وجود مباحث زیاد پیرامون پرسپولیس و مهدی شیری موجب شد تا دقایقی با مهدی شیری همکلام شویم و با او صحبتی در قالب مصاحبه داشته باشیم.

مهدی اسپانسر جدا داشتی چون روی پیراهنت اسپانسر باشگاه برخلاف پیراهن بقیه بازیکنان حک نشده بود؟!

(می‌خندد)، بله من اسپانسر جدا دارم!

صرفنظر از شوخی واقعاً قضیه پیراهن متمایزت نسبت به بقیه اعضای تیم چه بود؟

بالاخره در تیم گاهی چنین مواردی پیش می‌آید. تدارکاتمان حواسش نبوده به همین دلیل آن اتفاق پیش آمد.

گلی هم که سرلک زد روی سانتر تو به ثمر رسید. در این رابطه توضیح بده.

خدا را شکر که تیم برد و من هم موفق شدم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. در همین رابطه باید اضافه کنم که امیدوارم در آینده بیشتر و بیشتر به تیمم کمک کنم و مفیدتر واقع شوم.

بعد از زدن گل از جانب سرلک، شادی گل تنهایی داشتی و فیگور جالبی گرفتی که ماحصلش منتشر شدن عکس‌های جالبی شد.

واقعاً فشار زیادی روی تک تک بازیکنان تیم ما بود چون در بازی‌های قبلی‌مان هم خیلی خوب بازی می‌کردیم اما در نتیجه‌گیری، برد به دست نمی‌آوردیم و نتایج دلخواه‌مان را کسب نمی‌کردیم به همین دلیل در لحظه شیرین بعد از گل دوست داشتم خوشحالی کنم و به آن طریق به تیمم انرژی مثبت بدهم. خوشبختانه عکس‌هایم در رابطه با خوشحالی بعد از گل خوب از آب درآمد که جالب توجه بود.

تماشاگران هم بعد از چیزی نزدیک به دو سال به ورزشگاه آمدند، حضور هواداران چقدر در پیروزی‌تان تأثیرگذار بود؟

واقعاً خیلی خوشحال شدم که هوادارانمان به ورزشگاه آمدند و امیدوارم برای بازی با مسجدسلیمان هم تماشاگر بیشتری به ورزشگاه بیاید و به تیم انرژی مثبت بدهند. فوتبال بدون هوادار لذتبخش نیست و بازی در حضور هواداران پرسپولیس لذتبخش است و شور و حال زیادی به تیم و بازیکنانمان می‌دهد که واقعاً وصف ناشدنی است.

در خصوص دیدارتان مقابل نفت مسجدسلیمان چه صحبتی داری؟ بازی که پیش دربی محسوب می‌شود و ارزش خاصی دارد.

هیچ بازی در لیگ راحت نیست و همه دیدارها سخت است اما ما با تمرینات خوبی که انجام دادیم خیلی خوب آماده شدیم و از روحیه خیلی خوبی هم برخورداریم. این بار هم حتماً با حمایت هوادارانمان در دیدار با مسجدسلیمان پیروز می‌شویم تا به صدر نزدیک و نزدیکتر شویم و به قولی ان‌شاءالله هم پیش دربی را می‌بریم و هم با روحیه خوبی در دربی پیروز می‌شویم تا کام خودمان و هوادارانمان را شیرین کنیم.

قرار بود مدیریت باشگاه 15 درصد از مبلغ قراردادهایتان را پرداخت کند و شارژتان کند. این امر محقق شد؟

مدیریت باشگاه واقعاً زحمت خودش را می‌کشد و در این رابطه امیدوارم خیلی زود تمام شرایط را برای مجموعه باشگاه و تیم فراهم سازد که همه تیم با آرامش کار را پیش ببرند.

با حضور بازیکنان تاجیک و آماده شدن نعمتی فکر نمی‌کنی شرایط برای حضورت در ترکیب اصلی سخت شود؟

رقابت همیشه برای یک تیم و ارتقای کیفیت بازیکنان لازم است که در نهایت همه این مسائل به تیم کمک زیادی می‌کند و من هم سعی می‌کنم همیشه در شرایط خوبی باشم و در تمرینات بیشترین تلاش را انجام دهم و خواسته کادر فنی را اجرا کنم. در نهایت ۱۱ بازیکن به زمین می‌روند که همه چیز در رابطه با ترکیب به نظر سرمربی و کادر بستگی دارد.

امسال به نظر به نسبت سال‌های قبل کار سخت‌تری برای قهرمانی دارید. از طرفی نتایج‌تان با افت مواجه شده این نوسان و افت کمی برای تکرار موفقیت‌های قبلی نگرانت نمی‌سازد؟

من اطمینان دارم پرسپولیس دوباره به شرایط آرمانی برمی‌گردد. تیم ما لایق بهترین‌هاست و افت مقطعی و بعضی از بدبیاری‌ها دیگر تکرار نخواهد شد. امیدوارم هوادارانمان مثل همیشه پشت تیم باشند تا مانند سال‌های قبل بهترین نتایج را بگیریم و باز هم با قهرمانی‌ای دیگر خوشحال‌شان کنیم.

واقعاً با وجود مدعیانی که حتی در زمین بازیکنان بیشتری نسبت به پرسپولیس گرفته‌اند فکر می‌کنی ششمین قهرمانی متوالی را کسب کنید؟

جنگ و چالش قهرمانی بین مدعیان همیشه لذتبخش است و حس خیلی خوبی دارد اما با توجه به شناختی که از کادر فنی، بازیکنان و هوادارانمان دارم با قدرت می‌گویم ششمین قهرمانی متوالی هم در دسترس ماست و ان‌شاءالله با تلاشمان به این مهم که هدف نهایی ماست می‌رسیم.

در لحظه‌ای که گل مهدی عبدی قبول نشد به نظر حس و حال عجیب داشتی؟

بله واقعاً در کمال تعجب می‌دیدم که گل سالم قبول نشده و اصرارمان هم راه به جایی نمی‌برد. توپی که خیلی واضح از روی خط به شکل کاملی رد شده بود. خدا را شکر که گل میلاد سرلک به ثمر رسید چون ممکن بود سه امتیازی که از هر نظر لایقش بودیم خیلی مفت و راحت در عین شایستگی از دستمان بپرد. در آن لحظه که گل‌مان قبول نشد طبیعی بود که خیلی آشفته و کلافه باشیم اما خدا را شکر بردیم و همه چیز به خوبی تمام شد.

فکر نمی‌کنی کمک داور ویدیویی باید هر چه سریع‌تر راه اندازی شود؟

حتماً باید هر چه سریعتر سیستم وی‌ای‌آر در ورزشگاه راه اندازی شود. این تکنولوژی که در استادیوم نصب شده و بارها هم امتحان شده امیدوارم که تست نهایی و بقیه مراحل هم انجام شود تا دیگر حقی از تیمی ضایع نشود. سیستم کمک داور ویدیویی واقعاً به بهبود فوتبال و داوری کمک می‌کند و من امیدوارم این تکنولوژی در ورزشگاه آزادی و بقیه ورزشگاه‌ها نصب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورا داریم غم نداریم
      فاتحه فینال را خواندی

      پاسخ ها

      • اشکان

        یدالله چی میگه؟؟؟؟

    • بدون نام

      تو نباشی کلی از مشکلات حل میشه هنوز فینال و کلی سوتی وحشتناک دیگه یادمونه. این سانتر هم شانسی بود

    • بدون نام

      پیش دربی سوراختون میکنن دربی هم غار میشید نگران نباش

    • بینام

      به به، کینگ. زرشک.

    • بدون نام

      ساقیت کیه

    • بدون نام

      تو خواب

    • بدون نام

      اخه وی‌ای ار بیاد که برمیگردید به دوران پیشامسعود رتبه دوازدهم و اینا..

    • بی . نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد.گه دانه دانه. به همین خیال باش دوزار بده آش

    • ایرانم....

      والا نفت مسجد سلیمانی که همه بازیهاش رو باخته اگر لنگ نتونه ببره که خیلی زشته اینو براتون سه امتیاز میدن تا سه امتیاز دربی رو بگیریم ازتون بلخره زشته برای تیم حکومتی که چندتا بازی آسان رو امتیاز نگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج