۱۱۷۳۳۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چلسی - یونایتد: شیاطین سرخ در خانه شیر‌ها

منچستریونایتد در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس امشب میهمان تیم چلسی خواهد بود.

ایلنا: منچستریونایتد که از خبر انتصاب قریب الوقوع رالف رانگنیک خوشحال شده، برای بازی وسوسه انگیز بعد از ظهر یکشنبه در لیگ برتر به دیدار چلسی می‌رود. آبی‌ها با ۲۹ امتیاز از ۱۲ بازی ابتدایی خود همچنان در صدر جدول باقی مانده‌اند، در حالی که تیم مایکل کریک هفت پله و ۱۲ امتیاز کمتر از قهرمان اروپا قرار دارد.

محصولات تیم جوان چلسی که اغلب به دلیل بی‌انصافی نسبت به بازیکنان آکادمی‌شان مورد انتقاد قرار می‌گیرند - با نام‌های بی‌شماری که در حال حاضر به صورت قرضی به فروش می‌رسند - در مقابل یوونتوس صحنه را ربودند، زیرا دارندگان لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج با نتیجه ۴-۰ برنده شدند.

ترو چالوبا، ریس جیمز و کالوم هادسون اودوی همگی برای آبی‌ها گل زدند، قبل از اینکه تیمو ورنر از روی نیمکت بیاید تا در بازگشت خود پس از مصدومیت، چهارمین گل را کامل کند، که همین پیروزی باعث شد چلسی جایگاه واقعی خود را در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تایید کند.

شانس تیم توماس توخل در لیگ برتر نیز پس از تساوی ۱-۱ مقابل برنلی قبل از تعطیلات بین‌المللی بهبود یافت، زیرا آبی‌ها با نتیجه ۳-۰ لسترسیتی را در کینگ پاور شکست دادند و انگولو کانته، بازیکن سابق روباه‌ها، گل دیدنی هم به ثمر رساند.

پیروزی مقابل یوونتوس، نهمین برد چلسی از ۱۰ پیروزی در تمامی رقابت‌ها را رقم زد و صدرنشینان لیگ برتر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول باقی می‌مانند و در تمام فصل ۴ گل کمتر از حد نصاب لیگ را دریافت کرده‌اند - هر چند که ۳ تای آن در خانه بوده است.

با این حال، گل تساوی متی ویدرا برای برنلی، تنها گلی است که چلسی در ۴۵۰ دقیقه گذشته دریافت کرده و مهاجمان مشهور یونایتد برای تحت تاثیر قرار دادن سرمربی موقت خود در این بازی از این حیث تلاش خواهند کرد.

شایعات پیرامون مائوریسیو پوچتینو همچنان در حال گردش است، اما از آنجایی که یونایتد به دنبال یک سرمربی باتجربه برای هدایت آنها در فرصت باقی مانده فصل است، به نظر می رسد که "پدرخوانده فوتبال آلمان" یعنی رالف رانگنیک برای یونایتد مفید باشد.

مایکل کریک شیاطین سرخ را در اواسط هفته به پیروزی ۲-۰ مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا رساند تا جایگاه خود را در دور حذفی تثبیت کند و سرمربی انگلیسی این شانس را خواهد داشت که در حالی که رانگنیک برای حضور در این تیم آماده نشده است، در این هفته در برابر چلسی قرار بگیرد.

هیچ یک از هواداران یونایتد نیازی به یادآوری ندارد که چگونه دوران سلطنت اوله گونار سولسشر در آخرین بازی لیگ برتر در واتفورد به بدترین شکل ممکن پایان‌ رسید و حال اولین بازی با هدایت کریک در لیگ برتر انگلیس با حضور شیاطین سرخ در رده هشتم جدول آغاز می‌شود.

پنج بازی از هفت بازی اخیر سولسشر در لیگ برتر با شکست به پایان رسید و شیاطین سرخ نتوانسته اند بازی های متوالی را در تمام رقابت های فصل جاری ببرند - بین برتری برابر ولورهمپتون و وستهام یونایتد، آنها در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک برابر یانگ بویز شکست خورده بودند.

اگرچه تاریخ ممکن است طرفدار شیاطین سرخ باشد، زیرا آنها در ۷ دیدار اخیر خود با چلسی در لیگ برتر شکست نخورده اند - در هر چهار بازی اخیر خود دروازه خود را بسته نگه داشته اند - اگرچه هر دو بازی مورد انتظار فصل گذشته بدون گل به پایان رسیدند.

ترکیب احتمالی چلسی:

مندی، چالوبا، سیلوا، رودیگر، جیمز، جورجینیو، لوفتوس چیک، آلونسو، مونت، هادسون-اودوی، ورنر

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا، ون بیساکا، لیندلوف، بایی، تلس، ماتیچ، مک تومینای، سانچو، فرناندز، راشفورد، رونالدو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج