جاباما
۱۱۷۳۳۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: امتیاز خانگی را فدای دربی نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد.

همشهری‌آنلاین: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داریم که جوان و دونده است و شرایطی دارد که می‌خواهد امتیاز بگیرد. بازی‌های خوبی را در شش دیدار قبلی از نفت دیده ایم و باید خیلی تمرکز خوبی داشته باشیم تا ضمن ارائه یک دیدار خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: شرایط جدول هم برای ما و نفت مسجد سلیمان حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. پس از بردن نفت آبادان از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم اما بدقولی باشگاه گریبانگیر بازیکنان شده است. با این وجود آماده مسابقه هستیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: کاری که باید انجام بدهیم این است هم تمرکز خوبی داشته باشیم و هم با گردش خوب مسابقه را خوب کنترل کنیم. باید بتوانیم مثل دیدار قبلی موقعیت ایجاد کرده و با یک بازی شناور و مبتنی بر سرعت، مقابل نفت مسجد سلیمان کار کنیم. باید بتوانیم از لایه‌های دفاعی حریف رد شویم و این کار هم با سرعت دادن و ارسال پاس‌های سالم در زمین حریف انجام خواهد شد. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا احتمال دارد به دلیل برگزاری بازی با نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با استقلال در مسابقه فردا ملاحظاتی در نظر گرفته شود پاسخ داد: قطعا اینگونه نیست. با تمام قوا مقابل تیم نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنان می‌خواهم خیلی محکم روی توپ و حریف باشند. لازم نیست به خاطر دربی بخواهیم مقابل نفت امتیاز از دست داده و شل بازی کنیم. نباید فکر کنیم بازی بعدی ما مهم است زیرا دیدار با نفت مسجد سلیمان هم سه امتیاز دارد همانگونه که دربی هم سه امتیاز دارد. باید خود با کسب امتیازات کامل در بازی فردا برای دیدار مقابل استقلال آماده کنیم. هیچ‌کس حق ندارد به خاطر دربی مراقب کارت زرد نگرفتن باشد زیرا این کار واقعا غیرحرفه‌ای است. قطعا با تمام قوا بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس شرایطی مانند فصل گذشته دارد و پس از برتری مقابل صنعت نفت تا چه اندازه به روند فصل قبل امیدوار است عنوان کرد: شروع فصل با مشکلات زیادی مواجه شدیم که یکی از عوامل آن تأثیری بود که نتیجه بازی با الهلال روی پرسپولیس گذاشت. با توجه به آن اتفاق که در پرواز تیم افتاد، از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی نداشتیم، حتی در بازی ابتدایی که برنده شدیم، از کار فنی تیم‌مان راضی نبودند. پس از آن به مسابقه در سه دیدار نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. البته توانستیم هفته قبل خود را پیدا کرده و باید بگویم دیدارهایمان در شش هفته ابتدایی سخت بود و قرعه راحتی نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: نمی‌گویم بازی‌های آینده ما راحت است اما نسبت به ابتدای فصل کار راحت‌تری داریم. دوست داریم این ریتم را حفظ کرده و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. باید همان پرسپولیس همیشگی باشیم که هم خوب نتیجه می‌گرفت و هم بازی خوبی را ارائه می‌داد این هدف اصلی ما است.

وی در رابطه با وضعیت رضا اسدی و اینکه قرار است پس از نیمکت‌نشینی در صنعت نفت از این بازیکن در پست دیگری استفاده کند توضیح داد: وی یک سال از بازی‌ها دور بود و شرایط مسابقه را نداشت ولی در دیدارهای قبلی وضعیت سختی را تحمل کرد و شرایط سختی را گذراند. شاید اگر هر بازیکنی جای اسدی بود چنین اتفاقی برایش رخ می‌داد اما روی همه بازیکنان به ویژه نفرات جدیدی که گرفته‌ایم حساب باز کردیم. قطعا در ادامه فصل می‌توانند به ما کمک کنند و شرایط بهتری به دست آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج