۱۱۷۳۶۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوچتینو: مسی؟ دیر یا زود او هم گل می‌زند

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از ناکامی هموطنش برای گلزنی در بازی‌های این تیم در لیگ دسته اول فرانسه چندان نگران نیست.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن روز گذشته (یکشنبه) در هفته پانزدهم لوشامپیونه میزبان خود سن‌‌اتین را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسی‌ها در این بازی هم موفق به گلزنی نشد اما او پاس هر سه گل تیمش را داد و به همین دلیل مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم هم دلیلی برای انتقاد یا ابراز نگرانی از عملکرد هم‌تیمی‌اش نمی‌دید.

پوچتینو در پایان این بازی درباره مسی که از زمان پیوستنش به PSG‌ تا به امروز تنها در یک بازی لوشامپیونه برای تیم پایتخت فرانسه گلزنی کرده است گفت: اینکه لئو در این بازی سه پاس گل داد نشانه بسیار خوبی است. او بازیکنی باورنکردنی است. پاس گل دادن هم آن هم سه مورد هم بسیار مهم است. او دیر یا زود گل هم خواهد زد.

پوچتینو سپس به اولین حضور سرخیو راموس در ترکیب اصلی پاریسی‌ها در لیگ اشاره داشت و آن را بهانه‌ای برای آغاز یک تغییر تاکتیکی در تیمش دانست. سرمربی سابق تاتنهام درباره مدافع ۳۵ ساله تیمش گفت: داشتن انعطاف تاکتیکی همیشه مهم است. هنوز کلی بازی دیگر تا پایان فصل مقابل تیم‌های بزرگ و سرسخت باقی مانده است که هر کدام از آنها ممکن است به شیوه‌ای متفاوت بازی کنند. در مورد اینکه آیا با اضافه شدن راموس، گزینه‌های تاکتیکی ما هم بیشتر خواهد شد یا نه، باید بگویم بله و من به اجرای تاکتیک‌هایی متفاوت در برخی بازی‌ها فکر می‌‌کنم.

در حالی که حضور راموس باعث خرسندی پوچتینو شد، مصدومیت نیمار او را نگران کرد. سرمربی PSG درباره آخرین وضعیت مهاجم برزیل تیمش گفت: ما نگران هستیم و در عین حال امید داریم که مصدومیت نیمار خیلی شدید نباشد و او بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگردد و به تیم کمک کند. باید معاینه شود و از پایش عکس گرفته شود تا ببینیم میزان مصدومیتش چقدر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج