جاباما
۱۱۷۴۱۱۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کاخ سفید: ارزیابی مذاکرات وین مشکل است

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در واکنش به مثبت ارزیابی کردن مذاکرات وین از سوی مقامات اروپایی، ارزیابی در این زمینه را مشکل دانست.

ایرنا: جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در واکنش به مثبت ارزیابی کردن مذاکرات وین از سوی مقامات اروپایی، ارزیابی در این زمینه را مشکل دانست.

سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به وقت محلی در گفتگو با خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر آمریکا در خصوص گزارش مقامات اروپایی در خصوص مثبت بودن مذاکرات و جدی بودن ایران چیست، بیان کرد.

کاخ سفید: ارزیابی مذاکرات وین مشکل است

جن ساکی که در هواپیمای ایر فورس وان در سفر به سوی ایالت مینه سوتا با خبرنگاران گفت و گو می کرد، افزود که ارزیابی این امر برای ما مشکل است، نمی خواهم از اینجا این کار را انجام دهم.

سخنگوی کاخ سفید در عین حال مدعی شد: تمرکز ما همچنان بازگشت متقابل به پایبندی به برجام است. این بهترین گزینه در دسترس ما است.

این مقام آمریکایی همچنان ادعا کرد که ما متعهد به مسیر دیپلماتیک هستیم. این چیزی است که راب مالی (نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران ) و دیگران برای آن تلاش می کنند اما نمی توانیم پیش از پایان پروسه اظهار نظر کنیم.
به گزارش ایرنا، انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این دور از مذاکرات، به لغو تحریم های امریکا علیه ایران بیانجامد، روز نخست مذاکرات وین را مثبت ارزیابی کرد.

انریکا مورا با بیان اینکه مذاکرات جاری در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت، گفت تمام طرف ها برای احیای مفاد برجام مصمم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه نتیجه کار به جنگ بکشه.و یک بمب اتم و راحت.

    • بدون نام

      ای خدا یک بمب اتم بندازن و راحت بشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج