۱۱۷۴۱۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عبدی: پاس گل عیسی را جبران می‌کنم

مهدی عبدی در جشن تولد ۲۳ سالگی‌اش موفق شد دومین گل فصلش را مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند.

ایران ورزشی: مهدی عبدی در جشن تولد ۲۳ سالگی‌اش موفق شد دومین گل فصلش را مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند. عبدی که تخصص خوبی در گل زدن در بازی‌های حساس و دربی دارد در پیش دربی هم گل زد تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. به بهانه گلزنی و بقیه موارد مهم مربوط به سرخ‌پوشان گپ و گفتی با عبدی گلزن پرسپولیس داشتیم بازیکنی که در هفته‌های قبل هم وقتی بازی نمی‌کرد اکثر کارشناسان معتقد بودند او باید در کنار آل‌کثیر بازی کند و اصولاً بازی با یک مهاجم را روشی ایده‌آل برای سرخ‌پوشان نمی‌دانستند تا اینکه عبدی در مقابل نفت مسجد سلیمان از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت.

بازی را چگونه ارزیابی کردی؟

بازی را هجومی شروع کردیم و از همان ابتدا تاکتیک خودمان را بر حریف دیکته کردیم و در آن طرف هم نفت مسجدسلیمان با دفاع چندلایه و استفاده از ضدحملات، نیم‌نگاهی به دروازه ما داشت که نتوانست به هدف خودش برسد. هیچ بازی در لیگ راحت نیست اما خدا را شکر ما باز هم موفق شدیم پس از برد خوبی که مقابل صنعت نفت کسب کرده بودیم مجدداً برد دیگری به دست آوریم تا نشان دهیم تیمی هستیم که همه لیگ باید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که پنج قهرمانی متوالی را کسب کرده احترام زیادی قائل باشند و با بردی که کسب کردیم بیشتر از همیشه خودمان را به صدر نزدیک ساختیم.

دو برد متوالی می‌تواند بعد از چند تساوی و نتایج ضعیف، نشان دهنده این باشد که به روزهای خوب و شرایط آرمانی بازگشته‌اید؟

ما در اکثر بازی‌هایی که پیروز نشدیم هم خوب بازی کردیم و مستحق سه امتیاز بودیم اما شرایط تیم‌مان حالا خیلی بهتر شده و ان‌شاءالله روزهای خوب پرسپولیس فرا رسیده و دیگر مساوی یا نتایج باز دارنده و چیز دیگری قادر نخواهد بود روند رو به رشد و نوار بردهای ما را مختل کند.

گلی را از روی فرصت طلبی‌ات زدی و البته یک فرصت صددرصد گل دیگر را از دست دادی!

بله در صحنه گلی که زدم در یک لحظه پاس خیلی خوبی به درون هجده قدم رسید که با پرتاب خودم آن توپ را تبدیل به گل کردم. در رابطه با توپ خوبی که از روی پاس زیبای عیسی هم به خودم رسید باید بگویم توپ از بدشانسی‌ام یک جورهایی پله شد به همین دلیل نتوانستم آن ضربه و پاس زیبا را به گل تبدیل کنم.

این پاس نشان داد که رابطه نزدیکی با عیسی داری.

بله پاس عیسی به من و فداکاری و در خدمت تیم بودن همه بچه‌های پرسپولیس نشان می‌دهد که برای ما فقط برد مهم است و این مسأله خیلی مهم نیست چه بازیکنی گل می‌زند بلکه گرفتن سه امتیازها و قرار گرفتن در صدر برای ما از هر نکته دیگری مهم‌تر و در اولویت تمام بازیکنان قرار دارد.

پاس گل عیسی را جبران نکردی؟

حتماً اگر شرایطی فراهم شود عیسی یا هر بازیکن دیگری که از تیمم در شرایط گلزنی قرار داشته باشد به او پاس گل خواهم داد و قطع به یقین بدانید با پاس گلی زیبا، پاس زیبای آل‌کثیر را هم جبران خواهم کرد.

با پیروزی مقابل مسجدسلیمان به دو امتیازی سپاهان در صدر و بالاتر از رقیب سنتی‌تان قرار گرفتید. در این رابطه و رسیدن به صدر چقدر امیدواری؟

روند بردهای ما شروع شده و اطمینان داشته باشید تیم ما دیگر متوقف نخواهد شد. هفته‌های زیادی هم باقی مانده و قطعاً بدانید حتماً صدر را هم پس خواهیم گرفت چون به جایگاه دیگری جز صدر عادت نداریم و نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم هم ترک عادت کنیم چون نه خودمان و نه هوادارانمان به چیزی جز برد و صدرنشینی و قهرمانی عادت نداشته و نداریم.

چرا در یک صحنه دیگر هم جدا از دو فرصت گلی که داشتی توپ را راحت از دست دادی؟!

نه من آن توپ را از دست ندادم بلکه آن ضربه را کنترل کردم اما در ادامه توپم به دست بازیکن مسجدسلیمان خورد و اعتراضم هم راه به جایی نبرد چون به نظرم آن صحنه، هند پنالتی بود اما داور با من هم‌نظر نبود.

اجازه حضور تماشاگر هم به هواداران تیم‌تان داده نشد!

بله بعد از لحظات خوبی که در بازی با صنعت نفت تجربه کردیم و آن بازی خیلی به دل ما و هوادارانمان چسبید خیلی دوست داشتیم هواداران را باز هم در ورزشگاه ببینیم و کمبود و غیبت آنها را با تمام وجودمان در مقابل مسجدسلیمان احساس کردیم. امیدوارم دربی با حضور هواداران برگزار شود و اصلاً به دربی بدون هوادار فکر نکرده و نمی‌کنیم.

برای دربی به نظر لحظه شماری می‌کنی؟

بازیکنی را پیدا نمی‌کنید که عاشق بازی در دربی نباشد و برای آن بازی خاص لحظه شماری نکند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و طبیعی است برای بازی در دربی لحظه شماری کنم.

اما هواداران پرسپولیس به دلیل سابقه دو گلت در دربی‌های قبلی انتظار زیادی از تو دارند. این مسأله فشار روانی را متوجه تو نمی‌سازد؟

اگر من دو گل در دربی‌های قبلی زدم نتیجه لطف خدا و هم‌تیمی‌هایم و لطف هواداران بوده است که مرا حمایت کردند. هیچ فشار روانی را روی خودم احساس نمی‌کنم و اتفاقاً خیلی هم راحتم چون دربی‌بازم و یکجورهایی شاید راحت‌تر هم در آن دیدار، بازی می‌کنم.

خوابی که برای گلزنی یا حرکتی خاص برای دربی روز شنبه ندیدی؟

نه فعلاً خوابی ندیدم اما هر شب برای خودم در خصوص دربی صحنه‌سازی می‌کنم و برای خودم بازی و لحظه‌های آن را در ذهنم تجسم می‌کنم.

برای سومین گل احتمالی‌ات هم فکری داشته‌ای؟

اگر در ترکیب باشم مانند یک سرباز و کسی که عاشق تیمش و هوادارنش هست تمام تلاشم را انجام خواهم داد که اول برای تیمم مثمرثمر واقع شوم و بعد هم برای پرسپولیس گل بزنم چون مزه شیرین گلزنی در دربی را در ۱۹ سالگی حس کرده‌ام و خیلی خوب می‌دانم گلزنی در دربی چه لذتی دارد بنابراین قسمت شد تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا هوادارانمان را با گلزنی خوشحال کنم.

حرف آخر ...

خدا را شکر که پیش دربی را بردیم و پیروز شدیم. این برد شیرین روحیه ما را برای برد در دربی حسابی بالا برده و به قول خودمان برای دربی حسابی مشتاق و گرم‌مان کرده به شکلی که خودم هم بعد از گلزنی در پیش دربی برای گلزنی در دربی هم لحظه شماری می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج