۱۱۷۴۲۱۹
۱۲ نظر
۵۰۱۲
۱۲ نظر
۵۰۱۲
پ

آمار عجیب از سفر ایرانی‌ها برای Black Friday

در بازه زمانی ۱۱ روزه از ۲۷ آبان ماه تا ۸ آذر ماه ۱۶ هزار و ۷۵۹ نفر ایرانی از مرزهای زمینی وارد ترکیه شدند که در همین ایام ۱۶ هزار و ۶۲۹ نفر به کشور برگشتند.

ایلنا: در بازه زمانی ۱۱ روزه از ۲۷ آبان ماه تا ۸ آذر ماه ۱۶ هزار و ۷۵۹ نفر ایرانی از مرزهای زمینی وارد ترکیه شدند که در همین ایام ۱۶ هزار و ۶۲۹ نفر به کشور برگشتند.

هفته گذشته بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه که فرصتی برای خرید با تخفیف‌های چند ده درصدی است با استقبال عجیب ایرانی‌ها از مراکز خرید ترکیه مواجه شد به طوری که هزاران ایرانی از مرزهای زمینی برای خرید در این ایام ویژه خود را به مقاصد مختلف رساندند که گویا پرازدحام ترین و پرطرفدارترین مقصد در این برای ایرانی‌ها مراکز تجاری وان در ترکیه بوده و جمعیت قابل توجهی از ایرانی‌ها از مرز رازی خود را به مراکز خرید وان رساندند.

آمار عجیب از سفر ایرانی‌ها برای Black Friday

روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره ورود و خروج مسافران ایرانی از مرزهای ایران به ترکیه در هفته گذشته اظهار داشت:‌از سه مرز مشترک ایران و ترکیه از جمله مرزهای سرو، بازرگان و رازی امکان ورود و خروج مسافر وجود دارد که معمولا از دو مرز بازرگان و رازی تردد مسافر رایج‌تر است.

وی گفت: در بازه زمانی 11 روزه از 27 آبان ماه تا 8 آذر ماه 16 هزار و 759 نفر ایرانی از مرزهای زمینی وارد ترکیه شدند که در همین ایام 16 هزار و 629 نفر به کشور برگشتند.

لطیفی ادامه داد: عمده جمعیت برگشتی در 3 روز 6، 7 و 8 آذر ماه به کشور برگشتند که در این ایام 6023 نفر از مرز رازی، 615 نفر از مرز سرو و 1296 نفر از مرز بازرگان به کشور برگشتند.

سخنگوی گمرک ایران بیان داشت: در بازه زمانی 11 روزه یعنی 27 آبان ماه تا 8 آذر 5169 نفر ایرانی از مرز بازرگان خارج شدند و در این بازه زمانی 4959 نفر از مرز بازرگان به کشور برگشتند. همچنین از مرز سرو 2128 ایرانی از این مرز به ترکیه رفتند و 2355 نفر ایرانی از همین مرز به کشور بازگشتند.

وی گفت: همچنین در این بازه زمانی 9462 نفر ایرانی به ترکیه رفتند و در همین ایام 9315 نفر به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به آمار ترددها از دو مرز مهم مسافری رازی و بازرگان در هفته گذشته گفت: در روز پنج شنبه 27 آبانماه تعداد مسافر ورودی ایرانی از مرز رازی 366 نفر و تعداد مسافر خروجی ایرانی 423 نفر بوده است همچنین در مرز بازرگان تعداد ورود مسافر ایرانی 391 مسافر و تعداد خروج مسافر ایرانی 352 مسافر بوده است.

وی افزود: در روز جمعه تعداد مسافر ورودی ایرانی از مرز رازی به 637 نفر و تعداد مسافر خروجی ایرانی از این مرز به 299 نفر رسید همچنین در روز جمعه 28 آبانماه تعداد مسافر ورودی ایرانی از مرز بازرگان 491 نفر و تعداد مسافر خروجی ایرانی 375 نفر بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شستی زیادی

      مردم زیاد و بی کیفیتی داریم کلا

    • بدون نام

      عجب ملت گشنه‌گدایی شدیم

    • بدون نام

      در انکار در یک فروشگاه قیمت پوشاک مثلا پیراهنی تا دو حدودا دو هفته پیش ۱۰۰ لیر بود چند روز مونده به بلک فرایدی میشه ۱۵۰ لیر روز بلک فرایدی ۳۰ درصد تخفیف میدن میشه ۱۰۵ لیر !!

    • بدون نام

      بعددوسال محدودیت کرونایی،طرف بجای اینکه کلی خرج کنه وقشم-کیش بره،میره وان برای خرید!چون لیرافت کرده!اسمش هم خارج رفتنه!هم کالای اورجینال خارجی باقیمت پایین میخره!!!!

    • بدون نام

      این باعث میشه لباس در ایران ارزان شود
      خیلی هم خوب است

    • بدون نام

      وهدیه آوردن کرونای اومیکرون به داخل کشور ،خدا لعنت کنه هر چی ندیدبدید ه

    • بدون نام

      برای من یک سوییشرت ساده از ترکیه کادو آوردن ۵ سال داره کار میکنه آخ نگفته یک دونه ایرانی هم گرفتم به یکسال نکشیده کلا نابود شد اگه تولید کنند های ما جنس های مرغوب تولید کنند قیمتش هم مناسب باشه کسی دیگه نمیره اون بر مرز

    • بدون نام

      دروغ بزرگه است همون 5% های تیلیاردر سفر میکنند که خودتون هستید

    • مهدی

      من نمیدونم مردم بدبخت و ندار ایران چرا همیشه یک پایه خریدهای آنچنانی و مسافرتهای توریستی هستند؟! بخدا وضع مردم ایران خوبه فقط عادت به غرزدنهای دروغین داریم...

    • ایران

      قیمتاش خیلی مناسبه

    • بدون نام

      طبق معمول دروغ

    • مهران

      اخ چرا این فرصت اقتصادی بزرگو ب کشورهای دیگ میدین به این راحتی مگ کیش منطقه آزاد نیس همه چیزو ببرید اونجا بشه دبی هموطنانمون.حیف حیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج