جاباما
۱۱۷۴۳۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی و مجیدی اشتباه می‌کنند؟

اگر قرار باشد یحیی و فرهاد مثل آخرین دربی تهران در جام حذفی تفکر احتیاط آمیز داشته باشند و دنبال بازی هجومی نباشند، این احتمال وجود دارد که دربی با نتیجه مساوی به اتمام برسد و مسلماً این نتیجه بهترین نتیجه ممکن برای سپاهان اصفهان است.

خبرورزشی: بزرگترین اشتباه یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی این است که در دربی تهران به دنبال نتیجه مساوی باشند. صرفنظر از اینکه اگر این دو مربی دنبال مساوی باشد شاید به همین نتیجه هم نرسد، باید گفت این روزها سپاهان دوباره اوج گرفته و با ۱۶ امتیاز در صدر جدول است. شاگردان محرم نویدکیا شنبه بازی حساسی با گل‌گهر در سیرجان دارند که مسلما بازی ساده ای نیست ولی اگر این بازی را هم ببرند و دربی تهران مساوی شود، سپاهان فرار بزرگ را به سمت قهرمانی آغاز خواهد کرد.

با گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر کاملا مشخص است که سپاهان امسال عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده و ابزار لازم را هم برای فتح جام دارد. از بودجه و امکانات مناسب گرفته تا بازیکنان کلیدی که در هر بازی یکی از آنها می تواند به قول معروف کار را برای محرم نویدکیا در بیاورد. حالا اگر قرار باشد یحیی و فرهاد مثل آخرین دربی تهران در جام حذفی تفکر احتیاط آمیز داشته باشند و دنبال بازی هجومی نباشند، این احتمال وجود دارد که دربی با نتیجه مساوی به اتمام برسد و مسلماً این نتیجه بهترین نتیجه ممکن برای سپاهان اصفهان است.

در حال حاضر و قبل از بازی‌های هفته هشتم سپاهان دو امتیاز بیشتر از پرسپولیس و سه امتیاز بیشتر از استقلال دارد و به طور قطع این فاصله می تواند در صورت تساوی سرخابی ها در دربی تهران بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج