جاباما
۱۱۷۴۳۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حامد لک در نقش گل‌ساز پرسپولیس!

دروازه‌بان پرسپولیس در کنار کلین‌شیت مقابل نفت مسجدسلیمان پایه‌گذار گل اول تیمش بود.

ورزش سه نوشت: دروازه‌بان پرسپولیس در کنار کلین‌شیت مقابل نفت مسجدسلیمان پایه‌گذار گل اول تیمش بود.

پرسپولیس این هفته بازی مهمی را از نفت مسجدسلیمان برد تا فاصله دو امتیازی خود با سپاهان را حفظ کرده و به رده دوم جدول صعود کند، اما سرخ‌پوشان علاوه بر کسب این پیروزی مهم، دروازه خود را هم بسته شده دیدند تا با دو کلین‌شیت به استقبال دربی بروند.

حامد لک پس از اینکه در هفته اول با ضربه پنالتی دروازه‌اش باز شد و نتوانست کلین‌شیت کند، هفته گذشته و در به ترکیب سرخ‌پوشان توانست با یک نمایش خوب دروازه‌اش را برابر صنعت نفت آبادان بسته نگه دارد و در دیدار اخیرشان برابر نفت مسجدسلیمان نیز این روند را ادامه بدهد.

دروازه‌بان بلند قامت پرسپولیس که در ۵ مسابقه این فصل به میدان رفته و ۴ پیروزی همراه سرخ‌پوشان تجربه کرده، در لحظات ابتدایی دیدار این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان شوت محکم سجاد حیدری را با واکنش زیبایی مهار کرد و اجازه نداد سرخ‌پوشان در شروع مسابقه عقب بیفتند و پس از آن هم با دو واکنش و سه خروج موفق روز خوبی را پشت سر گذاشت.

لک که در سال اول حضورش در پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد، در این فصل هم به دنبال تداوم نمایش مطمئن خود در دروازه سرخ‌پوشان است، اما این دروازه‌بان در دیدار با نفت مسجدسلیمان در کنار کلین‌شیت، در پایه‌گذاری گل برتری تیمش هم موثر بود.

در دقیقه ۵۱ دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، حامد لک پس از اینکه پاس رو به عقب فرشاد فرجی را دریافت کرد و سه مهاجم حریف را مقابل خود و در کنار مدافعان هم‌دستش می‌دید، تصمیم گرفت با پاس بلند بی‌نقص، توپ را به وحید امیری در جناح چپ برساند تا حرکت او و سه پاس پیاپی سرخ‌پوشان، منجر به گل سه امتیازی برابر نفت شود و شاگردان گل‌محمدی با این کار تیمی به دروازه حریف‌شان برسند.

حامد لک در نقش گل‌ساز پرسپولیس!

حامد لک در نقش گل‌ساز پرسپولیس!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج