۱۱۷۴۴۸۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

گزینه عجیب برای مدیرعاملی پرسپولیس!

هواداران پرسپولیس همچنان منتظرند وزارت ورزش‌وجوانان تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کند و مدیران وزارت ورزش‌وجوانان هم هنوز به‌دنبال انتخاب افرادی جدید برای حضور در این باشگاه هستند.

فرهیختگان: هواداران پرسپولیس همچنان منتظرند وزارت ورزش‌وجوانان تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کند و مدیران وزارت ورزش‌وجوانان هم هنوز به‌دنبال انتخاب افرادی جدید برای حضور در این باشگاه هستند. سجادی اخیرا سعی کرد توپ را به زمین هیات‌مدیره باشگاه بیندازد و اعلام کرد از آنها خواسته در این خصوص به او ایده بدهند و هیات‌مدیره هم بلافاصله با ارسال نامه به وزارت ورزش، سرپرست باشگاه (صدری) را به‌عنوان مدیرعامل پیشنهاد کرد تا به این شکل توپ را به زمین وزارت برگرداند.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با گزینه‌های زیادی برای حضور در پست مدیرعاملی و همچنین عضویت در هیات‌مدیره مذاکره شد که هرکدام بنابه دلایلی به نتیجه نرسید و حالا که دوره سرپرستی سه‌ماهه صدری هم رو به اتمام است مدیران وزارت فرصت چندانی برای مشخص کردن تکلیف کادر مدیریتی پرسپولیس ندارند.

پیش از این خبر دادیم که در این مدت با نفراتی مثل حمید گرشاسبی، محمد دادکان، علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا داورزنی برای مدیرعاملی پرسپولیس صحبت شده که هیچ‌کدام به دلایلی سرانجامی نداشته با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد به‌تازگی مذاکراتی با یکی از چهره‌‌های سیاسی که سابقه حضور در ورزش را هم دارد انجام‌شده و توافقاتی هم حاصل شده است.

تازه‌ترین گزینه سجادی برای حضور در باشگاه پرسپولیس محمدعلی شجاعی، استاندار فعلی خراسان‌شمالی است که پیش از این سرپرست استانداری اصفهان و البته رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و خزانه‌دار کمیته ملی المپیک بود.

گزینه عجیب برای مدیرعاملی پرسپولیس!

تعلیق به‌خاطر انتخاب شجاعی در انتخاباتی به ریاست سجادی!

شجاعی دوران پرحاشیه‌ای در ورزش داشت؛ دوم مهر91 انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان توسط وزارت ورزش‌وجوانان دولت دهم بدون حضور نماینده کمیته ملی المپیک ایران برگزار و شجاعی به‌عنوان ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد؛ انتخاباتی که ریاستش برعهده حمید سجادی معاون وقت وزارت ورزش بود! 19آذر91 فدراسیون تیراندازی با کمان ایران به‌خاطر همان انتخابات توسط فدراسیون جهانی تعلیق شد!

شجاعی در سال92 در انتخابات کمیته ملی المپیک برای پست خزانه‌داری ثبت‌نام کرد و طبق نامه سازمان بازرسی مبنی‌بر ممنوعیت حضور دوشغله‌ها قرار شد، وی بعد از انتخابات از سمت خود در ریاست فدراسیون استعفا دهد، اما این حرفش هیچ‌وقت عملی نشد به‌طوری که بعد از 2سال تصمیم گرفت از خزانه‌داری کنار برود و درنهایت نیز آبان‌ماه94 از خزانه‌داری استعفا کرد و همین اتفاقات باعث شد انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان که توسط نصرالله سجادی برنامه‌ریزی شده بود به‌هم بخورد.

در همان زمان تعدادی از روسای هیات‌ها با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش خواهان اصلاح اساسنامه این فدراسیون و برگزاری انتخابات شدند. به‌دنبال این اتفاق، اصلاح اساسنامه تیراندازی با کمان که اشکال‌های زیادی داشت و به تصویب هیات وزیران نیر نرسیده بود در دستورکار قرار گرفت، اما بعد از مدتی خبری از اصلاحات نبود تا اینکه بعد از رسوایی‌های رئیس مبنی‌بر به قدرت نشستن سوال‌برانگیزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر وقت ورزش‌وجوانان با دادن اولتیماتوم خواستار اصلاحات در اسرع وقت شد.

او حتی مدیریتش در فدراسیون را خارج از دوره زمانی چهارساله تعیین‌شده تا ماه‌ها دنبال کرد آن‌هم بدون هیچ واکنشی ازسوی مسئولان. درحالی که وزارت ورزش همیشه تاکید داشت باید بلافاصله بعد از اتمام دوره ریاست چهارساله روسا و تا پیش از مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها، امور کار به سرپرست سپرده شود تا هیچ شبهه‌ای ایجاد نشود اما ظاهرا قانون در همه موارد برای محمدعلی شجاعی فرق داشت.

هجمه در انتظار سجادی

انتخاب فردی که سابقه‌ای در فوتبال ندارد و سابقه ورزشی‌اش هم پر از حاشیه بوده طبعا خبر جالبی برای هواداران معترض پرسپولیس نخواهد بود. سجادی احتمالا به‌خاطر انتخاب دوست سابقش با انتقادهای زیادی مواجه خواهد شد مگر اینکه این گزینه هم منتفی شود. باید کمی صبر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      ننه حمید دشمن پرسپولیس کبیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سجادی و خادم خیلی وقته دستشون رو شده....
        ولی کور خواندن...
        اگه پرسپولیس قهرمان نشه...شک نکنید سپاهان قهرمان میشه..
        چون کیسه کش ها عُرضه و لیاقت بالای جدول بودن رو ...ندارن.......

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        اینا دنبال نخودی هستن خخخخخخخ

    • بدون نام

      راحت بگید میخایم پرسپولیس و نابود کنیم دیگه این همه ادا و اصول چیه دیگه مسخره تست بخدا

      پاسخ ها

      • شاهین

        معلومه سجادی دنبال نابودی پرسپولیسه یعنی قطع رجال هسش که داره آدامای دوزاری برای تیم در نظر میگیره

    • بدون نام

      این از ‌کجا گیر اوردن فکر کنم رفیق گرمابه سجادی است یا با تور یا قلاب گرفتن

    • تقوی

      روزقبل رای گیری همه میشن پیامبرازدین برای کاسبی خودشان سخن میگن بعدکه انتخاب شدن ملت پوچ شجاعت داشته باشیدحرفتان باعملتان یکی باشد....حالا رفیق میشودورزشکاراونم فوتبالی جالب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج